سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PlayMemories برای PS3 عرضه شد


سونی نرم افزار PlayMemories برای کنسول خانگی خود یعنی PS3 عرضه کرد. نرم افزار PlayMemories Studio به شما این امکان را میدهد که تصاویر و ویدیو های خود را مدیریت , تماشا , ویرایش و به اشتراک بگذارید. به این صورت که شما دوربین دیجیتال یا Camcorder خود را به PS3 وصل کرده و توسط کنترلر کنسول به محتویات آن دسترسی پیدا کنید. سونی درباره این پروسه جمله ی " کنترل قدرت زیادی از پردازش PS3 " را ببان کرده است.

شما حتی میتوانید کلیپ های 3D که در دوربین موجود هست را هم نیز بخش کنید. و تمام این ها بصورت یک Timeline در کنار هم نمایش داده میشوند که شما قادر به دسته بندی آنها بر اساس تاریخ , لبخند ها , 3D یا 2D ها , مورد علاقه ها و حتی اطلاعات GPS دسته بندی کنید. که برای اینکار دوربین شما باید به GPS مجهز باشد. به عبارتی شما " به شور سفر های که انجام داده اید جان دوباره ای می بخشید "

طبق معمول عصر امروز تصاویر یا ویدیو های خود را می توانید در فیس بوک به اشتراک بگذارید. بعلاوه سونی برنامه دارد که سیستم PlayMemories Online بزودی راه اندازی کند که شما با استفاده از آن به تصاویری و ویدیو هایی که در این سیستم آپلود کرده اید توسط TV اسمارت فون ها تبلت ها و کامپیوتر شخصی تان دسترسی پیدا کنید.

PlayMemories Studio هم اکنون در PS Store موجود است و شما می توانید آن با قیمت 15 دلار خریداری کنید یا نسخه ی Trial سی روزه آن رو تست کنید.

منبع

» نظر