سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوپرایز : Rock Band Blitz معرفی شد!



خب همانطور که قبلا در خبر ها خونده بودید قرار بود بازی جدید Harmonix معرفی بشه که بلاخره این اتفاق افتاد. نام بازی Rock Band Blitz هست و نکته قابل توجه که مطمئنا خیلی ها رو خوشحال میکنه اینه که برای بازی کردنش نیاز به هیچ کنترلر مخصوص ندارید. و با کنترلر کنسول خود می تونید به راحتی این بازی رو تجربه کنید.


ساختار گیم پلی بازی برخلاف اکثر عنواین راک بند بسوی ساختار Arcade گونه رفته , به این صورت که شما می تونید بین پنچ ساز بازی برای امتیاز بیشتر خیلی سریع سویچ کنید ! یعنی از گیتار برید رو دارم و بعد یکدفعه سر از Keyboard دربیارید ! در کل گیم پلی بازی بنا به گفته سازندگان بسیار سریع و Fun طراحی شده.

واما مهترین بخش هر عنوان Music یعنی Soundtrack ها ! خود عنوان Rock Band Blitz با 25 ترک عرضه میشه ولی تمامی DLC هایی تا الان برای RB عرضه شده با این عنوان هم کارمیکنه! یعنی بیش از 3,500 آهنگ ! و همچنین ترک های عرضه شده برای Rock Band Blitz با Rock Band 3 کار خواهد کرد.

Rock Band Blitz در تابستان امسال در شبکه های PSN و XBL عرضه خواهد شد. خب پس MSP های خود را نگه دارید ! تابستانی فوق العاده در راه است ! ترلیر معرفی بازی رو هم از این لینک ببینید.

منبع


» نظر