سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوبیسافت:دزموند\بخش بزرگی از ACIII\

"دزموند مایلز" شخصیت اصلی سری Assassin"s Creed است که در 13 مارچ سال 1987 به دنیا آمده که تولد او 72مین روز سال است.او نوه ی Altaïr ibn-La’Ahad و Ezio Auditore da Firenze و Connor Kenway است.
یوبیسافت می گوید که از داستان دزموند خیلی سپری شده است به طوری که بازیکنان در سومین قسمت این سری قرار است داستان دزموند بیشتری را نسبت به نسخه های قبل تجربه کنند.


هنگام صحبت کردن اخیر با CVG در لندن،نویسنده ی بازی "Turner" گفت که در این نسخه زمان بیشتری را در زمان حال می گذرانیم.

او گفت:"تمام چیزی که من می توانم در مورد داستان دزموند بگویم،فقط این است که زمان بیشتری را با دزموند نسبت به نسخه های قبل تجربه خواهید کرد و مدت بیشتری را در زمان حال نسبت به نسخه های قبلی در این نسخه می گذرانیم."
"این قسمت بزرگی از داستانمان است و من واقعا نمی خواهم جزییات زیادی را توضیح بدهم،چون می خواهم که خود مردم آن را تجربه کنند.اما به شما اطمینان می دهم که زمان زیادی را با دزموند سپری خواهید کرد."

Turner چیز زیادی درباره ی دزموند فاش نکرد،اما دایم می گفت که نوشتن داستان برای ACIII سخت تر از قبل شده است.به خاطر این که چرخش زمانی به خوبی مستند شده است،تیم سازنده مجبور است توجه زیادی به آن بکند.

در Assassin"s Creed III نهایتا دزموند از کُما بیرون می آید و توسط کمک پدر،دوستان و جدش کانر،راه خود به Grand Vault را پیدا می کند و دنیا را از نابودی نجات می دهد.

Assassin’s Creed III در 30اکتبر برای PC و PS3 و Xbox360 و Wii U انتشار خواهد یافت.

.منبع: http://www.latestnew***plorer.com/de...part-of-aciii/


» نظر