سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست عناوین Square Enix در E3 منتشر شد

با نزدیک شدن به یکی از بزرگترین نمایشگاه های بازیهای رایانه ای شرکت ها نیز خود را آماده ی حضوری قدرتمند در این نمایشگاه دارند. حال شرکت Square Enix لیست عناوین خود در E3 را اعلام کرد.شایان ذکر است که این عناوین از تاریخ 5 تا 7 ژوئن به نمایش درخواهند آمد.
در لیست منتشر از شرکت اسکوآر انیکس خبری از عنوان Final Fantasy Versus نیست.عنوانی که مطمئناً طرفداران مشتاق خبری از آن بودند.

لیست کامل عناوین به صورت زیر می باشد:



Hitman: Absolution


Hitman: Absolution که در سبک مخفی کاری می باشد ادامه دهنده ی داستان شخصیت اصلی پس از Hitman: Blood Money که در سال 2006 عرضه شده بود؛ می باشد. هیتمن: بخشایش پنجمین نسخه از سری هیتمن خواهد بود.این عنوان که از طریق سازنده ی کل سری یعنی IO Interactive در دست ساخت است؛ توسط Square Enix منتشر خواهد شد.در سال 2007 اعلام شده بود که برنامه هایی برای ساخت نسخه ی جدیدی از سری هیتمن وجود دارد ولی تا ماه می سال 2009 که Eidos از ساخت نسخه ی جدیدی از این سری پرده برداری کرد، اطلاعاتی منتشر نشده بود.بعد از پرده برداری بازی در سال 2009 شایعه شده بود که داستان بازی بیشتر در ارتباط خود مامور 47 خواهد بود.بعد از مدتی بازی به خاموشی فرو رفت که در 6 می سال 2011 شرکت اسکوآر انیکس با انشتار تیزری نسخه ی بعدی این عنوان را با نام هیتمن: بخشایش معرفی کرد.بعر از معرفی بازی شرکت ناشر با وعده ی انتشار نسخه ای از هیتمن که تفاوت قابل توجهی با نسخه های قبل دارد اما هنوز آشناست طرفداران را بیش از پیش منتظر گذاشت.یکی از ایرادهایی که منتقدان بازی‌های رایانه‌ای از قسمت پنجم بازی هیتمن گرفته‌اند، حضور نداشتن صداپیشه ی مامور 47 (David Bateson) و آهنگساز سری‌های قبلی هیتمن (Jesper Kyd) در این قسمت است که (Peter Kyed) و (Peter Peter) جایگزین او شدند.اکنون که به E3 2012 نزدیک می شویم مطمئناً باید منتظر اطلاعات تکمیلی تری از بازی باشیم.

پیش نمایش بازی در بازینما:


Hitman: Absolution | بازگشت اسطوره‌ی قاتلین

Tomb Raider


عنوانی نام آشنا در صنعت بازی.بعد از عرضه ی Tomb Raider: Underworld تیم سازنده ی بازی (Crystal Dynamics) برای ساخت دو پروژه به دو تیم مجزا تقسیم شد.تیم اول تمام تمرکز خود را بر روی نسخه ی جدید Tomb Raider متمرکز کرد و تیم دوم بر روی نسخه ای به صورت spin-off از سری لارا کرافت (این عنوان با نام Lara Croft and the Guardian of Light در سال 2010 عرضه شد که توانست نظر بیشتر منتقد ها را به خود جلب کند) کار کرد.پروژه ی تیم اول همچنان مخفی بود که در نوامبر سال 2010 اسکوآر انیکس علامت تجاری جدیدی از سری تومب رایدر با شعار "تولد یکی از بازماندگان" منتشر کرد.
پس از انتشار این خبر شرکت ناشر بار دیگر اطلاعاتی در ارتباط نسخه ی آینده این بازی در اختیار علاقه مندان قرار داد.اسکوآر انیکس اعلام کرد که بازی در حدود دو سال در دست ساخت بوده است.همچنین شرکت سازنده در ارتباط نسخه ی جدید این گونه گفت:تمام چیزهایی که در ارتباط تومب رایدر می دانستید؛ فراموش کنید.داستان این بازی در ارتباط ریشه های لاراکرافت است.او در سفری را پیشه رو دارد که تا کنون هیچ شخصیتی با آن رو به رو نشده است.
در ژانویه ی سال 2011 مجله ی Gameinformer با رونمایی از کاور جدید خود، اطلاعاتی از بازی منتشر شد. E3 سال گذشته نیز اطلاعات جدیدتری ازبازی منتشر شد.اسکوآر انیکس تریلری خبرساز از بازی منتشر شد که عطش طرفداران برای بازی را دوچندان کرد.
شایان ذکر است این عنوان اولین قسمت از سری تومب رایدر می باشد که دارای درجه ی سنی 18+ می باشد.
مطمئناً E3 امسال حاوی اطلاعات جدیدی از لارای جوان می باشد.طرفداران بی صبرانه منتظر انتشار اطلاعات جدیدی از بازی توسط ناشر هستند.

پیش نمایش بازی در بازینما:

Tomb Raider | تولد دوباره بانوی ماجراجو

Sleeping Dogs


عنوانی در سبک Open World که توسط United Front Games به همراه Square Enix London در دست ساخت است.قبل از عرضه ی این عنوان قرار بود که عنوانی از سری True Crime توسط Activision منتشر شود که پس از مدتی پروژه ی کار لغو شد.سپس شرکت اسکوآر انیکس با خرید امتیاز بازی نام بازی که True Crime را عوض کرده و به جای آن نام Sleeping Dogs را برگزید.این عنوان قرار است که در آگوست سال 2012 برای پلتفرم های PS3، X360 و PC منتشر شود.
به علت اطلاعات کاملی که از بازی در پیش نمایش مربوط به آن زده شده است بیش از این متن را طولانی کرده و به شما پیشنهاد می کنم تا به طور مفصل تر پیش نمایش بازی در بازینما را بخوانید.
پیش نمایش بازی در بازینما:

Sleeping Dogs | سگ‌های خفته

Quantum Conundrum


در اواخر سال 2009، در طول ساخت Portal 2، توسعه دهنده ی بازی، خانوم Kim Swift، شرکت ولو را ترک کرده و به دنبال فرصت های دیگری رفت.بعد از مدتی کیت سویفت شرکت Airtight Games را تاسیس کرده و اعلام کرد که پروژه ای در دست ساخت دارد که هدف از تولید آن جذب طیف بیشتری از مخاطبان و عرضه ی عنوانی نوآورانه بوده است.در سال 2011 بود که اسکوآر انیکس به عنوان کیت سوئیفت علاقه نشان داد و اعلام کرد که انتشار آن را به عهده خواهد گرفت.پروژه ی خانوم سویفت بعد از مدت ها به طور رسمی در جریان نمایشگاه PAX و با نام معمای کوانتوم (Quantum Conundrum) پرده برداری شد.سویفت در طی نمایشگاه به مطبوعات گفته که ایده هایش برای بازی از یک نانوایی نشأت گرفته است!!!.او گفت:قصد من از عرضه ی بازی جذب طیف بیشتری از بازیکنان و البته به اندازه ی کافی سخت برای با تجربه ها.
عنوان Quantum Conundrum که در سبک اول شخص می باشد برای عرضه در تابستان 2012 آماده شده است.شایان ذکر است که این عنوان دانلودی و برای Microsoft Windows ، Xbox Live Arcade ،PlayStation Network عرضه خواهد شد.
تصاویری از بازی:


Heroes ruin


Heroes ruin عنوانی در ماجراجویی می باشد که توسط n-Space در دست ساخت است.این عنوان که قرار است در تاریخ 15 ژوئن در اروپا و 26 ژوئن در شمال آمریکا عرضه شود؛ داستان چهار فرد را بازگو می کند که برای درمان حاکم شهرشان که به نفرینی دچار شده است به دنبال دارو می گردند.شایان ذکر است که این عنوان به صورت چندنفره خواهد بود.
آقای George Wright تهیه کننده ی اسکوآر انیکس در ارتباط بازی اظهار داشت که Heroes ruin عنوانی خاص برای 3DS خواهد بود که دارای ویژگی های اجتماعی هیجان انگیزی خواهد بود.وی افزود که Heroes ruin تلفیقی از دو سبک اکشن/ماجراجویی و اکشن/نقش آفرینی خواهد بود.n-Space با کمک نیتندو قصد ساخت قصد ساخت عنوانی چند نفره ی عالی دارد.

تصاویری از بازی:


Kingdom Hearts 3D Dream Drop Distance

Theatrhythm Final Fantasy


» نظر