سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایت کلیک ایران کلاهبردار است

من خودم در این سایت عضو بودم و این مطلب را برای روشن شدن آگاهی هرچه بیشتر وبمستر ها در مورد کلاهبرداری در اینترنت به نقل از یکی از دوستان برای شما نوشتم که برای خود من هم اتفاق افتاده است:

شاید شما هم مدیر یک سایت یا یک وبلاگ پربازدید باشید ، کسب درآمد از ترافیک بالای این جور پایگاه های اینترنتی ، باعث شده تا وبمسترها برای تامین هزینه های سرسام آور اینترنت در ایران به سایت های درآمدزای تبلیغاتی روی بیاورند. سیستم های کلیکی و مشارکت در فروش قارچ وار در حال رشد هستند.

در این بین بعضی افراد سودجو هم مجموعه سایت هایی را راه اندازی کرده و اقدام به فریب وبمسترهای عزیز کرده اند . این سایت ها نه تنها پرداختی نداشته بلکه با جذب وبمسترهای پربازدید ، تبلیغات خود را در جهت بالابردن ترافیک بیشتر و سودآوری پایگاه های خود به صورت رایگان بارها و بارها در معرض دید مخاطبان این پایگاه ها قرار می دهند.

اگر شما هم مدیریت یکی از وب سایت ها یا وبلاگ های پربازدید را در اختیار دارید در مورد انتخاب منبع درآمدی خود بیشتر دقت کنید. متاسفانه حدود 90 درصد سایت های مبتنی بر تبلیغات کلیکی کلاهبردار بوده و وقت و انرژی وبمسترها را هدر می دهند.

یکی از این سایت ها که جدیداً با تبلیغات گسترده ای در دنیای وب پا به عرصه گذاشته و متاسفانه با شعارهایی پوچ تبلیغ کننده هایی را جذب کرده است سیستم کلیک ایران ( کلیکه ایران) است . کلیک ایران با قرار دادن حداقل پرداخت 5000 تومان افراد زیادی را فریب داده است. بنده به عنوان یکی از مدیران پربازدید دنیای وب مدتی در این سیستم فعالیت کرده و متاسفانه سهم عمده ای در جذب تبلیغ کننده برای این سایت داشته ام. ولی بعد از به حد نصاب رسیدن نه تنها پرداختی صورت نگرفت بلکه به ایمیل ها و سوالات من هم پاسخ داده نشد. تصمیم گرفتم تا این مطلب را نوشته و از کلیه دوستانی که در این سایت کلاهبردار و سودجو فعالیت می کنند درخواست کرده که فعالیت خود را قطع و بیشتر از این به رشد کلیک ایران کمک نکنند.


» نظر