سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از ساختار PC ها در PS4 و Xbox One

استفاده از ساختار PC ها در PS4 و Xbox One

 

ساختار PS4  و Xbox One مدرک محکمی هستند که کنسول ها پیوسته در حال شبیه شدن به PC ها هستند، آقای  Frank Azor مدیر شرکت Alienware این را خاطر نشان کرد. نگرش به خصوصیات PC ها در طول سالیان پیش باعث شده است تا PC به عنوان بهترین انتخاب برای بازی شناخته شود.

alienware-pc & Xbox One & ps4-Blackgames.ir

 

در صحبت با  PCGamesN،  آقای Azor چنین گقتند:

” اگر شما به کارهایی که سونی و مایکروسافت در حال انجام هستند دقت کنید، به راحتی می بینید که آنها در واقع PC ها را در قالب کنسول به اتاق نشیمن شما وارد کرده اند. این کنسول ها از پردازنه های AMD، پردازنده های گرافیکی AMD و حتی یک هارد دیسک استاندارد PC استفاده کرده اند. این باورنکردنی است. پس این باعث می شود که دریابیم PC بهترین انتخاب برای بازی کردن است”.

آقای Azor در ادامه چنین گفتند:

” شما در نسل بعد باید بازی ها را روی هارد دیسک کنسول نصب کنید به جای اینکه از روی دیسک اجرا کنید، چون این بهترین کار است. شما اکثرا از نسخه دیجیتالی بازی استفاده خواهید کرد( از طریق دانلود کردن) ، این چیزی است که ما سالین زیادی در حال انجام دادن در PC ها هستیم. کنسول های نسل بعد قابلیت TV  و از این قبیل چیز ها دارند، چیزی که ما تقریبا 10 سال است در PC ها داریم. بسیاری از تکنولوژی های نوین که در PC ها ثابت شده اند را ما در کنسول های نسل بعد می بینیم و هر روزه ما شاهد بیشتر شدن کنسول های به PC ها هستیم”.

آقای Azor در ادامه به بازی های موجود بر روی پلتفرم PC مانند League of Legends  و World of Tanks اشاره کردند که بیشترین ساعات بازی شده را در میان تمام بازی ها در اختیار دارند.

” منظور من این است  که این بازی به صورت وسیعی میان گیمر ها بازی شده اند و آنها ساعات بسیار زیادی را پای این بازی ها صرف کرده اند. عناوینی که تا قبل از این تنها در انحصار PC بودند”.


» نظر