سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش آنلاین بازی کردن با بازی modern warfare2

برای استفاده از قابلیت Multiplayer بازی Modern Warfare 2 بدون Steam
شما باید مراحل زیر رو طی کنین :
.
.
?
دانلود Emulator جدید Alteriw ورژن 1.3.37a از
اینجا
یا اینجا حجم فایل : 4.33MG .
بعد از دانلود این فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده و محتوای آن را در مسیر اصلی نصب بازی کپی کنید. (فایل آپدیت شد!)

دقت : این فایل رو که بریزید تو بازی هرموقع بازی نیاز به آپدیت داشته باشه آپدیت میکنه. (برای آپدیت زیاد زمان نمیبره - زیر 5 دقیقه)

.

.
برخی ار قابلیت های ورژن 1.3.37a بدین شرح است :

.
- از کار افتادن برنامه های Cheat فعلی ...
.
- بن شدن به طور موقت توسط سرور در صورت استفاده از Cheat های جدید ... 

 . 

دقت : در این ورژن Rank شما به 1 برمیگرده و برای باز شدن تمام اسلحه ها و امکانات بازی باید دوباره زحمت بگشید.اگر میخواید بدون زحمت rank خودتون رو بالا ببرید به اینجا رجوع کنید.
.
.
دقت : اون دسته از دوستان که فایل iw_22.iwd  رو داخل پوشه ی main که در محل نصب بازی قرار داره ندارن حتما باید دانلود کنن و بریزن تو پوشه ی main که در محل نصب بازی قرار دارد .از اینجا یا اینجا یا اینجا دانلود کنید.

.

دانلود فایل iw_23.iwd از اینجا یا اینجا یا اینجا یا اینجا حجم فایل : 126.59MG . بعد از دانلود فایل iw_23.iwd ، آن را داخل پوشه ی main  که در محل نصب بازی قرار داره بریزید. 
 

دقت :فایل iw_23.iwd با فایل iw_22.iwd متفاوت بوده و برای اجرا شدن بازی هر دو فایل باید در پوشه main قرار داشته باشند.

.
?دانلود نقشه هایResurgence DLC از
اینجا(لینک مستقیم) password : xuxinio

حجم :354mb لینک کمکی از اینجا .


محتوای Resurgence DLC را در پوشه dlc که در پوشه zone قرار دارد کپی کنید.


دقت : اگر در پوشه ی zone ، پوشه ی dlc وجود نداشت ، خودتون یه فولدر با این اسم(dlc) بسازید واین نقشه هارو ( Resurgence dlc) اونجا کپی کنید.


نکته :این نقشه ها (Resurgence DLC) برای ورژن 1.3.37a میباشد و با نقشه های ورژن 1.3.37 سازگار نمیباشد. (یعنی نگیرید بریزید تو پوشه ی english)

 دانلود نقشه های Stimulus DLC از اینجا(لینک مستقیم) (لینک جدید!)حجم : 336mb  

لینک کمکی از اینجا یا اینجا.


دقت : این نقشه قبلا با نام DLC شناخته میشد اما نام کامل آن Stimulus DLC است اگر قبلا نقشه با نام DLC دانلود کرده اید نیازی به دانلود این نقشه نیست اما اگه ندارین حتما دانلود کنین که بتونین تو همه نقشه ها بازی کنین.
بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کرده و محتوای آن را در پوشه english که در پوشه zone قرار دارد کپی کنید


  

دقت : پوشه zone در مسیر اصلی نصب بازی قرار دارد.

.  

.

بعد از به پایان رساندن عملیات فوق به محل نصب بازی رفته و فایل alterIWnet_configure را اجرا کنید و در پنجره باز شده اسم مستعار خود در بازی یا همان Nickname را نوشته و روی Save کلیک نمایید.
.
?
حالا فایل iw4mp.exe که در محل نصب بازی است رو اجرا کنین ... .



دقت : بعد از اجرا کردن فایل IW4.MP.EXE بازی شروع میکنه به آپدیت شدن ولی گیر نمیکنه و خیلی سریع آپدیت میشه.(زیر 5 دقیقه).


برای دیدن اندازه واقعی تصویر اینجا را کلیک کنید.

 


بعد از آپدیت ، بازی هنگام اجرا شدن یه پیغامی مبنی بر اینکه تعهد بدید که کد تقلب یا چیت نمیزنید به شما میده که باید متن زیر رو اونجا کپی کنید و OK بزنید :

I am aware of the repercussions of cheating, and will do my utmost best to ensure I do not cheat.


برای دیدن اندازه واقعی تصویر اینجا را کلیک کنید.

 



حالا بازی بدون مشکل اجرا میشه . PLAY رو بزنید ، بعد FIND GAME رو بزنید. بعد یه MODE مثلا FREE FOR ALL را انتخاب کنید تا بازی به دنبال بازیکن بگرده و... .


دقت : برای وصل شدن به سرورهایی که بچه ها می سازن برای جلوگیری از fetching player list این فایل  رو دانلود کنین و در پوشه english که در پوشه zone در محل نصب بازی قرار داره کپی کنین این فایل باعث میشه قسمت setting up game هم سریعتر لود بشه. 


دقت : ممکنه بار اول که می خواین وصل شین به نظر برسه که گیر کرده توی setting up game اما گیر نکرده داره config میکنه حتی ممکنه 5 دقیقه هم طول بکشه پس صبور باشین ... 


دقت : ممکنه این فایل هر چند وقت یک بار آپدیت شه و نتونید با ایرانی ها بازی کنید و پیغام  fetching player list بده. برای رهایی از این مشکل کافیه یک بار با خارجی ها بازی کنید تا این فایل آپدیت بشه.

 نکته ی بسیار مهم :اگر فایل های بالا رو دانلود کردید و دارید ، دیگه نیازی به دانلود از سرور های زیر نیست.

 

نکته : دانلود  فایل های iw_22.iwd و iw_23.iwd و نقشه هایResurgence DLC   وStimulus DLC و ... همه با هم در یک فایل rarدر یکی از سرور های زیر. البته برای اینکه به مشکل بر نخورید ( برای محتویات فایل های زیر ) فیلم آموزشی رو از اینجا دانلود کنید و یا از اینجا تماشا کنید .

Rapidshare    

Part1
Part2
Part3
Part4
Part5

MegaUpload:
Part1
Part2
Part3
Part4
Part5

MediaFire:
Part1
Part2
Part3
Part4
Part5   



» نظر