سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی اطلا عاتی که باید در مورد نمایشگاهGamesCom 2011 بدانید

باسلام

 

در این پست سعی کردم تمامی مواردی که در این نمایشگاه هست از تاریخ چه گرفته تا قیمت بلیت ها وکمپانی ها و اشخاص حاضر در نمایشگاه واخبار قبل و بعد نمایشگاه رو براتون معرفی کنم و شما در این پست تمامی اطلاعاتی که باید در مورد نمایشگاه امسال داشته باشید رو بدست میارید.

 

امید وارم که خوشتون بیاد

برای خوندن مطلب کافی روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

GamesCom 2011




بعداز پشت سر گذاشتن نمایشگاه E3 2011 تمام شرکتها حالا بروی نمایشگاه بعدی که به نام GAMES COMاست وکمتر کسی پیدا میشود که با این نام آشنا نباشد متمرکز شده اند و تمام ساختها و عنوانهای خودرا اماده برای این نمایشگاه که سالانه در کشور المان و شهر کلن برگزار میشود جمع کرده است که در تاریخ 26 تا 30 مرداد در کلن المان برگزار می شود.
باز هم نمایشگاهی دیگر در زمینه ی گیم و بازیهای کامپیوتری در راه است,سال 2011 یکی از بهترین فرصت ها را برای شرکتهای سازنده در این زمینه فراهم آورده است تا بهترین عناوین خود را در معرض نمایش قرار دهند.
با اینکه 1 هفته از زمان نمایشگاه و گردهمایی این سازندگان برتر در E3 2011 نگذشته ولی همچنان شرکتها روی نمایش عناوین و محصولات خود در این گردهمایی ها حساب ویژه ای باز کرده اند.این را به وضوح می توان در آخرین لیست شرکت کنندگان gamescom 2011 دید.
اروپا بار دیگر و طبق روال سالهای گذشته این نمایشگاه بزرگ را در خود جای داده است و کشور آلمان-شهر کلن میزبان آن خواهد بود.این نمایشگاه همچنین میزبانیه گروه ها و افراد از جمله:جامعه بین المللی بازی,توسعه دهندگان در زمینه گیم,ارائه دهندگان,بازدید کنندگان تجاری و بازاریاب,نمایندگان رسانه ها,خرده فروشان و هزاران نفر از علاقه مندان به بازی را در خود جای خواهد داد.
دکتر Richard Wilson مدیر عامل شرکت TIGA این نمایش و گردهمایی بزرگ را نمادی از تجارت برتر امروزی در اروپا می داند که به هر چه بهتر شدن روابط میان کشورها کمک ویژه ای می کند.




لیست شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند از این قرار است:

Electronic Arts
THQ
Take-Two
Bethesda
BigBen Interactive
Capcom
Asus
CD Project Red
Sony
Ubisoft
Konami
Koch Media
Namco Bandai
Hama
Alternate
Valve
Razer
Parrot
City Interactive
Microsoft
Nintendo
SEGA
Warner Bros..
Rondo Media
dtp Entertainment
Avanquest
Vidis
NCSoft
Gameforge
Frogster
Trion Worlds
Nexon
Wargaming.net
Ubisoft
GamersFirst



قیمت بلیط برای افراد و سنین مختلف را می توانید در زیر مشاهده کنید




مایش The Last Guardian در Gamescom 2011

فومیتو یودا طراح مشهور ژاپنی در گفتگویی با سایت ژاپنی Kotaku اعلام کرد که بازی انحصاری The Last Guardian که با وسعت زیاد و گرافیک چشم نواز خود خیلی ها را شگفت زده کرده است، در نمایشگاه Gamescom 2011 آلمان که اواسط مرداد ماه در شهر کلن برگزار می‌شود حضور دارد.


البته او در ادامه متذکر شد که این بازی انحصاری PS3 نمایشی بزرگتر و خیره کننده تر در نمایشگاه Tokyo Game Show 2011 در شهر توکیو خواهد داشت.
بازی The Last Guardian که یک بازی اکشن ماجرایی و معمایی است، در سال 2012 میلادی به صورت انحصاری بر روی کنسول PS3 منتشر می‌شود.

 

 

شایعات پیرامون بازی هایی که Valve در گیمزکام به نمایش در خواهد اورد .



یوروگیمر گفته Valve در لیستی که نمایش داده برای Gamescom ، بازیه استراتژیی که وجود داره که این بازی احتمالا همون DOTA 2 خواهد بود .
البته شایعات درباره بازی هایی که Valve در المان نمایش خواهد داد زیاده و بازی های بزرگی مثله HALF LIFE 3 ، PORTAL 3 یا L4D 3 هم امکان نمایش در این کنفرانس رو دارن .
gamescom تاریخ 17 تا 21 اگست در کلن المان برگزار خواهد شد .

 

برنامه Namco Bandai برای نمایشگاه gamescom

Namco Bandai برنامه نمایش های اصلی خود برای نمایشگاه gamescom را اعلام کرد.

   

Dark Souls ( ارواح تاریک ) - Ace Combat: Assault Horizon - Ridge Racer: Unbounded به همراه Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations عناوین اصلی و قابل بازی این کمپانی
در جریان برگزاری نمایشگاه خواهند بود.
gamescom از 17 تا 21 اگوست 2011 ( 26 تا 30 مرداد 1390 ) در کشور المان برگزار خواهد شد.

Al Lowe به گیمز کام نمی رود



وقتی از بازی ساز قدیمی Al Lowe پرسیدیم که آیا در نمایشگاه گیمز کام آلمان شرکت می کند یا نه گفت: متاسفم اما من هیچ برنامه ای برای شرکت در هیچ کنفرانسی ندارم مگر این که از من به عنوان سخنران دعوت شود.
متن اصلی به شرح زیر است:
I’m sorry, but I have no plans to attend any game conferences unless they are interested in me as a speaker

 

لیست بازی های ubisoft در gamescom

لیست بازی هایی که از طرف ubisoft در نمایشگاه gamescom المان به نمایش در می آید اعلام شد. همچنین قرار است در روز اول برگذاری این نمایشگاه که میشود 26 مرداد ماه ، ubisoft یک جلسه در مورد تاثیر بازی های آنلاین در توسعه و گسترش بازی های کامپیوتری، برگذار کنند.

بازی هایی که در نمایشگاه حضور دارند را مشاهده میکنید :

  • ANNO 2070
  • Assassin’s Creed Revelations
  • DDriver San Francisco
  • Far Cry 3
  • From Dust
  • Might & Magic Heroes VI
  • Rayman Origins
  • Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier
بازی های آنلاین
* The Settlers Online
* Tom Clancy’s Ghost Recon Online
* TrackMania2 Canyon (located at the Electronic Sports League’s booth)

نمایشگاه gamescom در کلن آلمان و از تاریخ 26 تا 30 مرداد ماه برگذار می شود.

کپکام لاین آپ خود برای حضور در Gamescom را اعلام کرد

کپکام هم مانند سایر شرکت های بازی سازی دیگر که برای حضور در گیمزکام؛ دومین نمایشگاه بزرگ صنعت بازی های رایانه ای در جهان، آماده می شوند، لیست بازی ها و محصولات خود را اعلام کرده است.
Street Fighter x Tekken
Dragon’s Dogma
Resident Evil: Revelations
Asura’s Wrath
همچنین اعلام کرده است که تمام این بازی ها قابل بازی خواهند بود و با این که لیست پر و پیمانی نیست اما امتحان کردن بازی ها خبر خوش حال کننده ای است.
کپکام در ششمین طبقه از ساختمان برگزاری نمایشگاه در شهر کلن حضور میابد و ما هم آن جا خواهیم بود تا اخبار را برای شما منعکس کنیم.

 

جت جنگندهEA

   


EA اعلام کرد غرفه ی BF3 را با یک جنگنده ی واقعی MIG تزئین خواهد کرد
شما احتمالآ می توانید حدس بزنید که هدف از این کار شاید نمایش تریلری از بخش جت جنگنده بازی باشد که هفته ی آینده در کلن و نمایشگاه gamescom قرار هست نمایش داده شود.
**این گزارش توسط شبکه ی RTL آلمان پخش شده است که مراحل پیاده سازی MIG 21 رو از روی کامیون که در محل برگذاری نمایشگاه هم هست را نشان می دهد
برای مشاهده عکس اصلی در اندازه 668 در 190 روی این نوار کلیک کنید.



نمایشگاه GamesCom 2011 با حضور بازی های بزرگی همراه است و اینکه کنفرانس های شرکت های مهم نیز قسمت جالب این نمایشگاه است و حال به بازی هایی که در این نمایشگاه حضور دارند یک بررسی میکنیم.


کنفرانس ها و بازی های سونی و مایکروسافت



   

Microsoft Play Day – Tuesday, August 16: 12:30pm CET, 11:30am BST, 6:30am EST, 3:30am

نمایش مایکروسافت در سال گذشته در همین نمایشگاه دیدنی بود بلکه با حضور عنوان های خوبی همچون Reach , Fable III و کینکت طرفداران را خوشحال کرد.در نمایشگاه امسال مایکروسافت با عنوان های دیگری که طرفداران زیادی هم دارد حضور دارد از جمله این بازی ها Halo CE Anniversary و Forza Motorsport 4 که با نمایش کینکت هم همراه است میخواهد تا طرفداران را شگفت زده کند و همینطور عنوان های Disneyland Kinect , Kinect Sports Season 2 جزو لیست بازی های مربوط به کیکنت نیز است و نمایشی از شاهکار بزرگ مایکروسافت یعنی Gears of War 3 که همه را شگفت زده میکند نیز در نمایشگاه حضور دارد که رویداد اصلی این بخش هم به شمار میرود.

   

EA press conference – Tuesday, August 16: 4pm CET, 3pm BST, 10am EST, 8am PST, 12:30

نمایش EA در سال گذشته با معرفی عنوان هایی همچون Need for Speed: Hot Pursuit , Dead Space 2 , FIFA 11 و Medal of Honor بود و همینطور نمایش Dragon Age II که بخش مهم این قسمت از نمایش های EA بود.در نمایشگاه امسال بازی های دیگری که به گفته خود EA برنامه های ویژه ای نیز برای آن ها دارد همراه است به گونه ای که معرفی این عنوان ها با استقبال طرفداران نیز همراه میشود از جمله این عنوان هاNeed for Speed: The Run که توسط Blackbox در حال ساخت است اشاره کرد و همینطور عنوان های FIFA 12, Kingdoms of Amalur: Reckoning هم حضور داردند و همینطور در بخش دیگر این نمایشگاه EA با نمایش عنوان های The Old Republic, The Secret World from Funcom, SSX و Mass Effect 3 اطلاعات جالب و جدید را منتشر میکند که طرفداران زیادی نیز دارد.حال بزرگترین و پر طرفدارترین عنوان شوتر EA نمایش کاملا جدا و هیجان انگیز خواهد داشت و این عنوان همان Battlefield 3 است که در این نمایشگاه به دیگر اطلاعات بازی و جزئیات موجود توسط DICE سازنده این عنوان در بازی پرداخته میشود که به بخش های چند نفره و نقشه های موجود و همینطور حالت های بازی در دو قسمت تک نفره و چند نفره اشاره میکند.

   

Sony press conference – Tuesday, August 16: 7pm CET, 6pm BST, 1pm EST, 10am PST, 3am

سونی نیز با حضور خود نیز بخش جالب نمایشگاه را بر عهداه دارد البته با وضعیت پیش امده برای PSN و عذر خواهی سونی از سوی طرفداران در هر نمایشگاه بیشتر این مورد را بوجود آورده تا به پیشرفت های موجود در این بخش پرداخته شود.در نمایشگاه سال قبل سونی با عنوان موفق Killzone 3 و Gran Turismo 5 نمایش خوبی را داشت.حال در امسال عنوان Uncharted 3
حضور دارد که باز هم به نمایش هایی از گیم پلی آن پرداخته میشود و همینطور پروژه جدید Quantic Dream نیز اعلام میشود که چه بازیی هست و چه روندی را دارد.بخش دیگر نمایشگاه با Vita کنسول جدید سونی است که در سال 2012 منتشر میشود و به بازی هایی که برای آن منتشر میشود و قابلیت های آن اشاره میشود.

NCSoft press conference – Wednesday, August 17: 9am CET, 8am BST, 3am EST, 12am PST,

در این قسمت از نمایشگاه شما با Guild Wars 2 که عنوان جالبی هم هست روبرو میشوید.


حضور شرکت های بازیسازی و عنوان های آن ها در GC 2011


Ubisoft
: در سال قبل عنوان های Assassin’s Creed: Brotherhood , Driver: San Francisco و Ghost Recon: Future Soldier را به نمایش همگان در آورد و حال امسال با عنوان های Assassin’s Creed: Revelations, Driver: San Francisco and Ghost Recon: Future Soldier همراه است و همینطور بخش جالب این نمایشگاه با حضور Rayman Origins, Far Cry 3 و TinTin جالب تر نیز میشود.


Take Two : حضور این شرکت با عنوان موفق و هیجان انگیز BioShock Infinite همراه است و معرفی Borderlands 2 که توسط Gearbox رونمایی میشود و نمایش عنوان های NBA 2K12 و The Darkness I بخش دیگر کار های این شرکت است.


THQ : اینار نمایش های جالب و خاص خواهد داشت که عنوان های Saints Row: The Third , Darksiders II , Metro: Last Light و UFC Undisputed 3 بخشی از نمایش این شرکت است البته عنوان های دیگری نیز است که در نمایشگاه نشان داده میشود از جمله شماره جدید Dawn of War که طرفداران زیادی نیز دارد.


Bethesda : هیجان انگیز ترین نمایش این شرکت در امسال نمایش Skyrim است به غیر از این عنوان موفق دو عنوان RAGE و Prey 2 در این بخش حضور دارند و همینطور عنوان RAGE قابل بازی نیز خواهد بود تو بازیکنان و طرفداران بیشتر با آن آشنا شوند همچنین معرفی عنوان جدید Dishonored که با توجه بک سری اطلاعات بدست آمده سبک خاصی دارد که بیشتر مخفی کاری است که جزئیات بیشتر این عنوان در این نمایشگاه اعلام میشود.


Capcom : عنوان های کپکام هم با حضور Street Fighter x Tekken و Resident Evil: Revelations , Dragon’s Dogma و Asura’s Wrath همراه است و یک سری عنوان ها قابل بازی خواهند بود.


Namco Bandai : معرفی های نامکو نیز جالب است و عنوان های Ace Combat: Assault Horizon و Dark Souls و Inversion, Ridge Racer: Unbounded و Soul Calibur V از عنوان های پر طرفدار هستند.همینطور نامکو اعلام کرده است نمایش کامل از Dark Souls هم در برنامه خود دارد تا بازیکنان و طرفداران بیشتر با این عنوان آشنا شوند.


Sega : نمابش این شرکت با نمایش عنوان های Sonic Generations , Anarchy Reigns , Binary Domain و Aliens: Colonial Marines همراه است.


Warner Bros. Interactive : مهمترین عنوان این شرکت که نمایش خوبی هم در این نمایشگاه دارد Batman: Arkham City است و همینطور عنوان های Sesame Street: Once Upon A Monster و Lord of the Rings: War in the North حضور دارند


Activision : نمایش اکتیویژن با نمایش عنوان پر طرفدار و محبوب Modern Warfare 3 همراه است و همینطور عنوان های **** of Duty Elite و Prototype 2 نیز به نمایش در می آیند.

 

 

لارا کرافت هم به گیمزکام نمی‌رود

مگان ماری، مدیر روابط عمومی استودیوی کریستال داینامیکز اعلام کرد که این استودیو برنامه‌ای برای حضور عنوان جدید سری توم ریدر در نمایشگاه گیمزکام آلمان ندارد و این بازی در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت.



مگان ماری گفت:
ما به گیمزکام 2011 نمی‌رویم؛ پس از حضور هیجان انگیزی که در لس آنجلس و نمایشگاه E3 2011 داشتیم، تیم سازنده به کمی آرامش و تمرکز احتیاج داشت. با این حال سعی می‌کنیم که پس از نمایشگاه گیمزکام و در سال 2012 در چند رویداد مهم شرکت کنیم.
بازی Tomb Raider جدید در پاییز سال 2012 میلادی منتشر می‌شود.

مسابقه ی DOTA 2 در جریان نمایشگاه gamescom

مسابقه ی DOTA 2 در جریان نمایشگاه gamescom


IceFrog تأیید کرد که هفته ی آینده در جریان gamescom تورنومنت DOTA 2 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد که برای اولین بار در سراسر جهان از آن رونمایی خواهد شد
این خبر در فروم خود DOTA رسمآ تأیید شده و از طریق livestream با 4 زبان مختلف:English, Russian, ChineseوGerman در دسترس خواهد بود
DOTA 2 در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد

لیست بازی‌های THQ برای حضور در گیمزکام 2011 –

دقایقی قبل ناشر آمریکایی یعنی THQ لیست بازی های خود را برای نمایش در نمایشگاه گیمزکام 2011 در شهر کلن آلمان اعلام کرد؛ در این لیست بیشتر بازی‌های بزرگ THQ دیده می‌شود و معلوم است که این کمپانی برنامه‌های زیادی برای حضور در گیمزکام 2011 دارد.


این لیست به شرح زیر است:

  • Saints Row: The Third
  • Darksiders II
  • Warhammer 40k: Space Marine
  • Metro: Last Light
  • WWE ’12
  • UFC Undisputed 3
  • uDraw HD
  • adidas MiCoach

نمایشگاه گیمزکام 2011 از تاریخ 31 شهریور ماه الی سوم مهر ماه در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه بزرگترین رویداد مربوط به بازی در قاره سبز است.

تیزر بازی Might & Magic Heroes VI برای نمایش در gamescom منتشر شد



Ubisoft امروز تیزر نمایشی مربوط بازی Might & Magic Heroes VI را منتشر کرد که به طور مختصری صحنه های سینماتیک که قرار هست به صورت کامل در 17 اگوست در gamescom نمایش داده شود را نشان می دهد.Might & Magic Heroes VI در سپتامبر منتشر خواهد شد
تیزر مربوط به این بازی را در لینک منبع مشاهده کنید

لیست نامزدهای دریافت جوایز gamescom 2011 به نقل از gameinformer


Best Hardware
Datel Power Racer 270 Wireless Racing Wheel – DeeBee Entertainment
GameTalk Pro-2wireless gaming headphones – DeeBee Entertainment
PlayStation Vita – Sony
Best Console Game
Mass Effect 3 – EA
Batman: Arkham City – Warner Bros.
Uncharted 3: Drake"s Deception – Sony
FIFA 12 – EA
Best Online Game
Star Wars - The Old Republic – EA
Modern Warfare 3 – Activison Blizzard
End of Nations – Trion Worlds
Best Mobile Games
Mario Kart 3D – Nintendo
Uncharted: Golden Abyss – Sony
Resident Evil Revelations – Capcom
Best PC Game
Battlefield 3 – EA
Anno 2070 – Ubisoft
Diablo III – Blizzard Entertainment
RAGE – Bethesda
Best Family Game
Kinect Sports - Season 2 – Microsoft
Rayman Origins – Ubisoft
Sesame Street: Once Upon a Monster – Warner Bros.
Best Browser Game
The Sims Social – EA
The Settlers Online – Ubisoft

پخش زنده کنفرانس سونی در PlayStation Home

سونی اعلام کرد که فضای جدیدی را در PlayStation Home به پخش زنده کنفرانس این شرکت در نمایشگاه گیمزکام 2011 اختصاص خواهد داد تا کاربران شبکه پلی استیشن بتوانند به طور مستقیم شاهد این رویداد بزرگ باشند.

   



سونی توضیح داد که در روز 25 مرداد ماه کاربران شبکه پلی‌استیشن می‌توانند به این مکان مخصوص دسترسی پیدا کنند. یکی از مدیران ارشد سونی در اینباره توضیح داد:
دسترسی به این فضای جدید و تماشای کنفرانس سونی به صورت زنده از روز 25 مرداد ماه و از ساعت 19 به وقت اروپای مرکزی آغاز می‌شود. اما اگر این کنفرانس را از دست دادید اصلا نگران نباشید؛ ما چند بار به تکرار این کنفرانس می‌پردازیم و این کنفرانس بعدا هم در دسترس خواهد بود.

 



» نظر