سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای بازیهای Arcade بدون نیاز به J-Tag | قدم به قدم

در این آموزش قصد داریم اجرای بازیهای Xbox Live Arcade بپردازیم که طی مدت های گذشته فقط میتوانستید آنهارا به وسیله MSP خریداری کنید یا به وسیله کنسول J-Tag شده آنهارا بازی کنید.





احتیاجات«

-فلش مموری
-ارتباط اینترنت
-دارای آخرین آپدیت داشبورد هک شده | 2.0.9199.0

بازیهای تست شده«
در این قسمت بازیهای که توسط خودم تست شده اند رو قرار میدم که مطمئن باشید که کدام بازیها اجرا میشوند و کدومشون نمیشن:
-Trals HD
-Feeding Frenzy 2
-N+
-Prince Of Persia
-MS Pacman
-UNO
-UNO Rush
لیست به مروز زمان کامل خواهد شد

آموزش آماده کردن فلش مموری برای انجام عملیات

لازم به ذکر است تاپیک جامع این موضوع قبلا توسط شروین عزیز ایجاد شده بود اما برای یکدستگی و ایجاد یک پارچگی در مطالب تاپیک,یک Review کوتاه از چگونگی انجام این عمل انجام میدیم.
ابتدا از طریق داشبورد به بخش System Settings بروید و وارد قسمت Memory شوید.
حالا یک گزینه در انتهای صفحه وجود دارد که به نام USB Storage Device از دیگر انتخاب ها متمایز است,آن را به وسیله A انتخاب میکنیم حالا 2 گزینه نمایش داده خواهد شد به نام های Configure Now و Customize که بنابر نیاز ما فقط با گزینه اولی کار خواهیم داشت البته گزینه دوم برای تنظیم کردن فضای فلش مموری است که از حداقل تا حداکثر قابل تنظیم است.
بر روی گزینه Configure Now دکمه A را بزنید با اینکار شما دستور به شناسایی فلش مموری به کنسول خواهید داد.
در این کار تمامی اطلاعات فلش مموری پاک خواهد شد اما خود سعی کنید قبل از آن توسط کامپیوتر آن را فرمت کنید البته توجه کنید حتما فلش مموری شما Fat 32 باشد.



آموزش ریختن Profile و بازی Arcade به داخل مموری فلش

ضروری|دانلود برنامه USB Xtaf Gui V32 Beta 2
بعد از دانلود برنامه آن را اجرا کنید,سپس فلش خود را به کامپیوتر متصل کنید حالا از قسمت Fileبر روی Open Drive کلیک کنید . در اینجا سیستم ,فایل های کنسول را که به طور مخفی درون مموری فلش وجود دارند به شناسایی میکند.
حالا اگر شما از قبل همه کار را درست انجام داده باشید با 2 پوشه Cach Partition و Data Partition رو به رو خواهید شد.
توجه داشته باشید ما تا آخر آموزش هیچ کاری با پوشه Cach Partition نداریم پس به هیچ وجه با آن کاری نداشته باشید.
حالا بر روی علامت مثبت کنار Data Partition کلیک کنید تا بدین وسیله شاهد یک پوشه دیگر که زیر مجموعه Data Partiotion میباشد شوید,این پوشه بنام Content میباشد که خود شامل یک پوشه دیگر بنام 0000000000 میباشد.
حالا به اصلی ترین بخش آموزش رسیدیم,در این بخش باید کاملا متوجه باشید که پروفایل ها را به چه بخش و بازیها را به کدام بخش بیاندازید.
توجه داشته باشید-که باید پروفایل ها را فقط از همان جایی دانلود کنید که بازیهارا دانلود میکنید بطور مثال برای نتیجه 100% حدالامکان بازیها را از همین تاپیک دانلود کنید تا هیچ مشکلی نداشته باشید.
اکنون پروفایل بازی را در بخش Content درگ اند دروپ کنید,توجه داشته باشید که فقط بر روی نوشته Content کلیک کنید سپس از بخش باز شده در برنامه USB Xtaf که تا الان از آن استفاده کردیم پروفایل را درگ اند دروپ کنید یعنی پروفایل را در داخل پوشه 00000000000 نیاندازید چون این پوشه مختص خود بازیهاست ,نه پروفایلها.
همانطور که بالا اشاره کردم پوشه 00000000000000 از زیر مجموعه Contentباز کنید و پوشه بازی را مثل نمونه ی قبل درگ اند دروپ کنید.
اکنون بعد از Done شدن عملیات از قسمت File بر روی Close File کلیک کنید تا پروژه شما بسته شود و آماده وارد شدن به کنسول.

آموزش انتقال دادن بازی های آرکید و پروفایل مربوط به آنها به کنسول

اگر تا الان موفق شده اید به این قسمت آموزش برسید به شما تبریک میگویم زیرا حدود 80% مراحل اصلی را طی کرده اید.
قبل از انجام دادن هر کاری فلش را وارد کنسول کنید,سپس وارد بخش System Settings شوید و قسمت Memory را انتخاب کنید,اکنون برای انتقال پروفایل به هارد که باید حتما این کار را انجام دهید وارد بخش Gamers Profile شوید و پروفایل مورد نظر را انتخاب کرده و Move را انتخاب کنید و محل مقصد آن را به سوی هارد کنسول رهنمود کنید.
بعد از انجام دادن اینکار به منوی قبل بازگردید و اینبار به قسمت Games را انتخاب کنید و در نهایت بازی مورد نظر خود را به داخل هارد کنسول Move کنید(البته میتوانید اینکار را هم انجام ندهید ولی برای خالی بودن فضای بیشتری از فلش مموری اینکار بهتر از Copy کردن به داخل هارد است)
حالا به محیط داشبورد برگردید و از قسمت انتخاب پروفایل اینبار بجای انتخاب پروفایل اصلی خود پروفایلی را که قبلا دانلود کرده اید را انتخاب کنید.
اگر بعد از انتخاب این عمل یک صفحه ای حاوی انتخاب پروفایل دیگری آمد با زدن دکمه B آن را کنسل کنید.
توجه داشته باشید حتما مودم خود را به کنسول وصل کرده اید ولی لازم نیست بصورت دستی وارد XBL شد(در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد)حالا وارد بخش Game Library شوید و وارد قسمت Arcade Games شوید و بازی مورد نظر خود را که آن را دانلود کرده اید انتخاب کرده و بر روی Play Trial کلیک کنید,اکنون بعد از چند ثانیه یک پیام مبنی بر وصل شدن پروفایل مورد نظر به Live ظاهر خواهد شد حالا وقتی منوی اصلی بازی آمد مشاهده خواهید کرد که دیگر هیچ انتخابی مبنی بر Get Full Game در منوی اصلی بازی مشاهده نخواهید کرد که این نشان میدهد شما موفق شده اید بازی را تبدیل به Full کنید بعد از این کار از طریق Guide Button دسته,از این پروفایل خارج شوید که میتوانید با زدن دکمه X اینکار را انجام دهید و بعد از اینکار دوباره با زدن دکمه X وارد پروفایل خود شوید که هم بتوانید اچیومنت های بازی را بگیرید و هم آموزش را کامل کنید!تبریک میگویم اگر شما همه ی اینکارهارا انجام داده اید موفق شده اید که بازی مورد نظر خود را تبدیل به یک بازی Full کنید البته فراموش نشود برای هر بار بازی باید پروفایل هک شده را انتخاب کرده و سپس مانند آموزش بالا تا آخر مطلب پیش بروید در ضمن فراموش نکنید حتما باید برای هر بار بازی به Live وصل باشید.

دانلود بازیها و پروفایل های مورد نظر

در اینجا سعی خواهیم کرد که اکثر بازیها توسط خودم آپلود شوند اما به دلیل وجود مشکلاتی که همه با آن آشنایی دارند برای هر بازی این امکان وجود ندارد مگر بازیهایی با حجم نسبتا کم,اما مطمئن باشید که همه لینک ها قبل از قرار گرفتن تست خواهند شد.

-Stacking New

Downlaod Game

From MU

From FS


Download Profile



-Qustume Quest
Download Game Download Profile

-Super Meat Boy
Download Game Download Profile

-Sonic Episode 4
Download Game Download Profile

-Limbo
Download Game Download Profile

Shank
Download Game Download Profile

-Castle Crashers
Download Game Download Profile

-Braid نیاز به 2 دسته برای اجرا
Download Game Download Profile

-Trials HD
Download Game Download Profile

-N+
Download Game Download Profile

Plants Vs Zombies
Download Game Download Profile

Earthworm Jim HD
Download Game Download Profile

Serious Sam HD
Download Game Download Profile

Dead Rising 2 :Case 0 نیاز به 2 دسته برای اجرا
Download Game Download Profile

Death Spank نیاز به 2 دسته برای اجرا
Download Game Download Profile

Shadow Complex
Download Game Download Profile

Dead space Ignition
Download Game Download Profile

Comic Jumper
Download Game Download Profile

Metal Slug III
Download Game Download Profile
لیست بازیها بزودی کامل میشود

لیست بازیهایی که اجرا نمیشوند

در این قسمت به معرفی بازیهایی میپردازیم که متاسفانه فعلا توانایی اجرا توسط پروفایلهای Moding شده را ندارند.
Ecco the dolphin
Frogger
Geometry wars
Golden axe
Heavy weapon
sonic the hedgehog 1
Ultimate mortal kombat 3

آموزش ریختن DLC و اجرای آن توسط کنسول

در این بخش به آموزش ریختن DLC و اجرای آن توسط کنسول میپردازیم که به نحوی شبیه به آموزش ریختن بازی های Arcadeـــه....
در ابتدا DLC مورد نظر و پروفایل مربوطه رو دانلود میکنیم,و پروفایل را همانند آموزش بالا به قسمت Content توسط برنامه ی USBXTAF میاندازیم,همینطور DLC مورد نظر هم توی پوشه0000000000000000 بزارید.اول مطمئن بشین که هیچ دیسکی توی کنسول نیست ,همینطور فعلا از اتصال مودم و کنسول پرهیز کنید,حالا به قسمت Settings برید حالا به بخش Memory برید و پروفایلی که توی فلش مموری وجود دارد رو به داخل هارد دستگاه توسط گزینه Move انتقال بدید,حالا باید کنسول رو به نحوی تنظیم کنین که هنگامی که کنسول روشن شد بلافاصله وارد بازی مورد نظر بشه,برای اینکار به قسمت Settings بعد Console Settings و حالا وارد بخش Shutdown And Start Up بشید و در آخر گزینه Startup رو انتخاب کرده و از گزینه مورد نظر بخش Disk رو انتخاب کنید.
بعد از اینکار نوبت به تنظیم کردن Profile میرسه,برای اینکار دکمه Guide Buttonموجود بر روی دسته را فشار بدید و وارد بخش Settings شوید و حالا پروفایل مورد نظر را مشاهده خواهید کرد به روی آنرفته و تیک گزینه Log in Automatically را انتخاب کنید.
در آخر بازی مورد نظر را درون درایو دستگاه بگذارید و کنسول را خاموش کنید.
حالا بین کنسول و مودم ارتباط بر قرار کنید و کنسول رو روشن کنید,در این لحظه مشاهده خواهید کرد که کنسول به طور اتوماتیک شما را به داخل بازی و پروفایل مورد نظر هدایت کرده است حالا توسط منو وارد بخش DLC بازی شوید و آنرا اجرا کنید.
اگر بعد از اینکار DLC مورد نظر مشاهده نشد سریعا پروفایل خود را لوگین کرده و از DLC کمال لذت را ببرید.

دانلود DLC های بازیها


Resident Evil 5:Lost In Nightmares
Download DLC Download Profile

Resident Evil 5:Desperate Escape
Download DLC Download Profile

Resinet Evil 5:Untold Stories Bundle
Download DLC Download Profile

Mafia 2:Jimmy`s Vendetta
Download DLC Download Profile

Alan Wake:The Writer
Download DLC Download Profile

Kane And Lynch 2:The Doggie Bag
Download DLC Download
Profile


Left 4 Dead 2
Download DLC Download Profile


» نظر