سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش نمایش بازی HIT MAN :Absolution

                                                                                                                    <<<باز گشت قاتل تنها >>>

                                  (IO INTERACTIVE - SQUARE ENIX   (X 360  PS3 PC          

توضیحی کوتاه :

طبق گفته ی سازندگان داستان بازی این بار کاملا شخصی است در ابتدای بازی مامور 47 رابط سابق خود یعنی دیانا برنوو را ترور میکند دشمن اصلی این شماره مرد بی روحی به نام بلیک دکستر است. با توجه به غیب 6 ساله سری هیتمن ویزگی های جدیدی جدیدی به بازی اضافه شده است .این بار بازیباز ها مختار هستند که بازی را با روش دلخواه خود دنبال کنند کشتن مخفیانه دشمنان یا به راه انداختن یک حمام خون هر دو به سلیقه بازیباز مربوط میشود در بخش اکشن بازی ها شباهت بسیاری SPLINTER CELL :CONVICTION دارد .مبارزات تن به تن سیستم کاور گیری دقیق .استفاده از اجسام درون محیط بر ضد دشمنان از جمله ویزگی هایست  که از عنوان یوبی سافت به نسخه جدید هیتمن منتقل شده است . به لطف استفاده از ورزن دوم موتور GLACIER 2 باعث شده که علاوه بر محیط بازی هوش مصنوعی هم پیشرفت به سزایی داشته است این بار علاوه بر محیط های بزرگ شاهد ماوریت های خطی هم هستیم که بار سینمایی بازی را افزایش داده است .برای اولین بار در سری هیتمن ما شاهد بخش چند نفره هر چند سازندگان هنوز اطلاعات دقیقی از این بخش منتشر نکرده است.




صحنه های ابتدایی دموی بازی که به نمایش در می آیند حاکی از اینند که بی شک، با یک بازی امروزی با فناوری برتر طرفیم. کارگردان بازی، Tore Blystad که روی Hitman: Contracts کار کرده است، کارگردان هنری Blood Money بوده و با اتمام آن به نوعی روی Absolution مشغول کار بوده است، فاش می کند که شهر پشت آن پنجره? بارانی، شیکاگوست. می گوید: «مکان خوبیست برای جلب توجه نکردن،» و اینکه مأمور 47 در حال فرار از پلیس است. حالا که پلیس شهر او را تا این جا تعقیب کرده است، 47 یک هدف دارد: باید فرار کند؛ مأموریت ساده، هدف ساده، مشکل بزرگ.

اولین پیشرفت محسوس سری که از همان ابتدا مشخص میشود، یک سیستم پناه گیری است. همان طور که تماشا می کنیم، 47 نرم روی زمین می افتد، با گام های دزدکی در طول نرده ها و چسبیده به قفسه? کتاب ها حرکت می کند. این همان سیستم پناه گیریست که در Gears of War و در Splinter Cell: Conviction دیده بودیم. اما قاتل ما همیشه مخفیانه بوده است و البته باوقار. او هرگز چنین نرم حرکت نمی کرد.قسمت پنجم بازی در شهر بزرگ شیکاگو اتفاق میفتد که به گفته ی سازندگان " یکی از بهترین شهرها برای بازی ای مثل Absolution هست " .47 که به خطرناکترین قاتل دنیا معروف شده چندین بار مورد سوءقصد واقع شده,در Absolution دشمنانش او را درون یک توطئه ی حساب شده قرار میدهند تا اهداف خود را پیش ببرند.پلیس با تمام قوا به دنبال 47 است و او تصمیم دارد راهی را در پیش گیرد تا مقـصر اصلی را پیدا کند و جان خود را نجات دهد.گرچند 47 مسن تر شده اما این امر حرکات او را سنجیده تر و قدرتش را بیشتر کرده.اکنون او در 47 سالگی به سر میبرد . . . .


 




اینبار 47 اگر در سایه ها حرکت کند دشمنان او را نمیبینند,اما بستگی به میزان تاریکی سایه دارد ! قابلیت جدید Quick Kill به شما امکان میدهد سریع به سمت یک دشمن رفته و به صورت اوتوماتیک 47 او را با تفنگ میکشد.اگر شما از سایه به سمت دشمن بروید و با Quick Kill کار کنید صفحه ی نمایش حالتی آتشین و کشیده به خود میگیرد.(برای 2 ثانیه) و اگر دشمنی در حین انجامش شما را ببیند,47 برای شما چندین راه باقی میگذارد.1-اگر Cover در نزدیکی هست با زدن یک دکمه سریع به آنجا پناه میبرید و بازی به اکشن تغییر حالت میدهد.2-سریع به او تیراندازی میکنید و تا آمدن بقیه ی اعضای تیم پلیس فرار میکنید و . . .

داستان بازی :بوی واژه خیانت را در جای جای کالبد داستان بازی میتوان استشمام کرد,تمامی افراد مورد اعتماد مامور ما به وی خیانت کردند و اکنون او تنهای تنهاست.در پایان نسخه قبل دیدیم که دایانا به مامور ما کمک کرد تا با مرگی ساختگی از چنگ گروه the franchise بگریزد.در حالیکه تمامی افراد داخل ساختمان گمانشان به مرگ مامور47 بود ناگهان او بیدار شده و رئیس گروه و نیز رئیس FBI یعنی الکساندر را به گلوله بست.اما داستان همینجا قیچی نمیشود زیرا که الکساندر عضو جامعه مخفی کاری بزرگتری با نام Alpha Zerox نیز بود.در تیزر این نسخه شاهد بودیم که مامور ما با کشتن چند تن از محافظین وارد ساختمانی شد که دایانا در آن حضور داشت ،آیا قصد کشتن وی را دارد؟آیا قصد دادن اولتیماتوم به وی را دارد؟آیا قصد نجات وی را دارد؟شخصیت منفی بازی دکستر خواهد بود که صدا پیشگی وی را keith carradine برعهده خواهد داشت.


 



گرافیک :بازی با موتور گرافیکی Glacier 2 ساخته شده است و آن طور که از دموهای بازی مشخص بود با موتور قدرتمندی مواجه هستیم. کیفیت بافت محیط بالاست، جزئیات محیط زیبا و غیرقابل توصیف هستند و فیزیک بازی مثال زدنی است، همچنین در بازی شاهد نورپردازی عالی ای خواهیم بود. هوش مصنوعی بازی بسیار پیشرفت کرده و با کوچکترین اشتباهی از طرف مامور 47 افراد پلیس به او شک می کنند و بازی از حالت مخفی کاری تبدیل به اکشن خواهد شد. پلیس ها، خلافکاران و حتی افراد معمولی عکس العمل های مختلفی مانند ترس، مسخره کردن یا شوخی کردن نسبت به مامور 47 انجام می دهند.


 

تم جدید بازی Hitman Absolution - ویندوز 7


 صدا گذاری : در بخش صداگذاری اطلاعاتی در دست نیست. اما نبود صدا پیشه ی مامور 47 یعنی David Bateson و نبود آهنگ ساز این سری یعنی Jesper Kyd در ذوق می زند. آیا سازندگان صدا پیشه ای که درخور مامور 47 باشد را انتخاب کرده اند؟


در کل میتوان نتیجه گرفت که بازی هیتمن بازی بسیار بزرگی میباشد و میتواند یک عنوان تحسین بر انگیز در سبک مخفی کاری باشد 



 


» نظر