سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رییس بخش ویندوز مایکروسافت=اخراج

دو روز پیش، «استیون سینوفسکی» رئیس بخش ویندوز کمپانی مایکروسافت به شکلی ناگهانی این کمپانی را ترک کرد. اکنون مشخص شده که این جدایی آن‌قدرها هم ناگهانی نبوده و با اجازه مستقیم «بیل گیتس» صورت گرفته است.



به نظر می‌رسد جدایی ظاهراً ناگهانی «استیون سینوفسکی» از مایکروسافت در روز دوشنبه، در بین اعضای خود کمپانی آن‌قدرها هم غیر منتظره نبوده است. گزارشی جدید ادعا می‌کند برنامه جدایی «سینوفسکی» از مایکروسافت پس از رهبری تیمش برای تولید ویندوز 8، از چندین هفته پیش در دستور کار کمپانی بوده است.

 


سایت خبری AllThingsD.com هم از قول منابعی بی‌نام گزارش می‌دهد که تصمیم‌گیری در این‌باره به «بیل گیتس» رئیس مایکروسافت محول شد. وی هم ظاهراً با تصمیم «استیو بالمر» مدیر عامل کمپانی برای جدایی «سینوفسکوی» موافقت کرده است.

 
به گزارش سافت‌گذر ؛ منابع مختلف، علت جدایی و در حقیقت اخراج «سینوفسکی» را اخلاق او و کنار نیامدنش با سایر افراد درون کمپانی می‌دانند.

 

در این مقاله، مطالب قبلی هم درباره «سینوفسکی» تکرار شده است: این که کار کردن با وی دشوار بوده است. یکی از منابع بی‌نام می‌گوید: «یا روش استیو بود، یا هیچ روش دیگری وجود نداشت.» از قول منبعی دیگر نیز گفته شده: «هیچ گروهی نداشت، مگر کسانی که برایش کار می‌کردند. با بسیاری افراد هم درگیر شده بود.»

 


همین درگیری‌ها در طول سالیان دراز موجب جدایی چندین تن از مدیران ارشد مایکروسافت شده بود. به نظر می‌رسد در همه این موارد، «بالمر» طرف «سینوفسکی» را گرفته بود؛ اما این بار سایر افراد را تجریح می‌داد که می‌کوشند با همکاری یک‌دیگر نسل بعدی ویندوز را تولید کنند.

 


این افراد در اصل دو خانم به نام‌های «جولی لارسون-گرین» و «تامی رلر» هستند که اکنون نه تنها بخش ویندوز را مدیریت می‌کنند، بلکه ظاهراً می‌خواهند بین افراد درون و بیرون مایکروسافت صلح برقرار کنند.

 


» نظر