سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برسی قبل از انتشار بازی Star Citizen

برسی قبل از انتشار بازی Star Citizen

 

 

چندین روز پیش مهلت 40 روزهی کمک رسانی مردم برای Star Citizen به پایان رسید. تا بدین لحظه 6,800,000 دلار برای این بازی جمع آوری شد. این در حالی است که هدف ابتدایی سازندگان فقط 2,000,000 میلیون دلار بود.
 ساخت :
ستار سیتیزن بازی شبیه ساز نبرد های فضاییی است که توسط Chris Roberts و Cloud Imperium Games ،در حال ساخت است.ساخت این بازی در سال 2011 و با ورژن تصحیح شده ی  CryEngine 3 آغاز   و تاریخ عرضه آن بین 2014 2015 پیش بینی شده است. این بازی دارای دو بخش آفلاین ( Squardon 42) و آنلاین خواهد بود. که بیشتر تمرکز روی بخش آنلاین آن است.

سیستم مورد نیاز :

هنوز زمان زیادی تا اعلام قطعی حداقل سیستم مورد نیاز این بازی باقیمانده مانده چیزی که تا به امروز قطعی است(که در 24 ماه آینده قطعا تغییراتی خواهد کرد) :
Dual core CPU
GTX 460
4GB of system memory
و سسیتم پیشنهادی :

i7 2500, 2600, 2700
GTX 670 or better

کریس رابرتس گفته که خودش طراحی بازی را  روی Intel 3960x hexacore OC with GTX680SLI طراحی میکند که فقط قیمت این قطعه  در آمازون 999$ است!

گرافیک و جزییاتی معادل با 10 برابر بازی های امروزی!

بیشتر بازی های امروزی از 10,000 polygon برای کاراکتر ها و 30.000 polygon برای وسایل استفاده میکنند. ستار سیتیزن 100,000 polygon برای کاراکتر ها و 300,000 برای سفینه های معمولی و 7 میلیون برای سفینه های حامل ذر نظر گرفته!! این همه جزییات تجربه ای تکرار نشدنی برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.
هر دستگاه یا جز کوچکی،  در سفینه شما دیده میشود و کار مخصوص به خود را انجام میدهد.

کهکشان ( سیستم) :

چیزی که وسعت این بازی را نشان خواهد داد همین سیستم هاست. با رسیدن کمک ها به 6 میلیون دلار سازندگان 100 سیستم ستاره ای را در بازی طراحی خواهند کرد. فعلا جزییات 22 سیستم آشکار شده که هرکدام از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند. هر کدام از آنها دارای چندین سیاره هستند که مواد مختلف برای ماموریت ها یا شغل خود را می توانید از آنها استخراج کنید، همچنین بعضی از این سیارات محل زندگی دزدان فضایی است که باید برای انجام ماموریت های خود رسیک رفتن به آنجا را بپذیرید.

برای مثال ویژگی های Tal System اینگونه بیان شده اند:

مالک : Xi’An Empire
تعداد سیارات : 7
چرخش سیاره : Tal II (240 SED), Tal III (359 SED), Tal IV (566 SED), Tal V (673 SED

واردات : Raw Materials (مواد اولیه مثل سنگ آهن، نفت خام)

صادرات : پارچه، سلاح، محصولات فرآوری شده
وضعیت جرم : کم - کم خطر

بازار سیاه : مواد خواب آور - مواد مخدر

 

ویژگی های جزیی بازی :

پول همه چیز نیست!
شما میتوانید در این بازی یک بازرگان باشید، یا کارگری که مواد مورد نیاز دیگران را تامین میکند، یا یک نجیب زاده ثروت مند، یا کسی که پول جمع میکند یا کسی که به اندازه کافی ماموریت انجام میدهد تا یه یک زندگی راحت و سفینه خودش را داشته باشد.

 

میخاهید دزد باشید؟

اگر علاقه ای به زندگی آرام و بی سر و صدا ندارید می توانید به فضای دور تر کهکشان بروید. جایی که پلیسی برای کنترل شما وجود نخواهد داشت تا هر کار که میخواهید بکنید یا به یک دزد فضایی تبدیل شوید تا رهگذران را مورد حمله قرار دهید.

با کمی کمک از سوی دوستان:

اگر مورد حمله دسته جمعی قرار گرفتید میتوانید به دوستان خود خبر دهید تا اگر میتوانند به کمک شما بیایند.

سفینه های بزرگ تر بخش های قابل کنترل بیشتری خواهند داشت که میتوانید با دوستان خود در فضا به شکار بپردازید و هر بخش را در اختیار آنها قرار دهید.


میتونید خلبان باشید؟

هر طور می خواهید پرواز کنید: موس ، کیبورد، جویستیک، از همگی آنها میتوانید در پرواز خود استفاده کنید.

نسل بعدی...امروز!

طراحی بازی با CryENINGE3.

وقتی که کامپیوتر خود را ارتقا میدهید ، Star Citizen از تمامی هسته های اضافی Cpu, از تمای Memory و GPU استفاده خواهد کرد. به خاطر همینه که یک گیمر پی سی هستید. میخواهید از توانایی های آن استفاده کنید!

نقل قول از کریس رابرتس : ""کارشناسان"" فکر میکنند که دیگر انتهای بازی با پی سی فرا رسیده. تمامی ناشر های بزرگ به پی سی به عنوان گزینه آخر نگاه میکنند. این در حالی است که پی سی به شما توانایی استفاده از تمامی امکانات را میدهد تا هر جور بازی را که میخواهید انجام دهید. پی سی  موانع سر راه بازی را به راحتی برداشت و آن مقدار از جزییات و برد دیدی را که میخواستیم

گیم پلی :

گیم پلی این بازی چیزی شبیه به بازی های Wing Commander وPrivateer خواهد بود اما با پیشرفت های چشمگیر. این بدین معناست که در این بازی چیزی به عنوان  کلیک  برای کشتن  ‘click to kill"(بر خلاف اکثر بازی های MMO وجود نخواهد داشت. موفقیت شما بستگی به مهارت شما در کنترل سفینه خودتان خواهد داشت.
خرید و فروش توسط کریدیت انجام خواهند شد که با انجام ماموریت های متفاوت میتوانید به دست آورید.

هم چنین به  هر بازیکن یک سیتیزن کارد تعلق می گیرد که جایگاه او را در اجتماع فضایی بازی مشخص میکند.

یک امپراطوری از موجودات فضایی در سمت شرق کهکشان قرار داره فعلا Faction هستن و قابل بازی بودن آنها برای بازیکنان به طور قطع مشخص نیست.

نبرد :

به گفته سازنده بازی او نمیخواهد اطلاعات زیادی در مورد بازی به کاربران بدهد تا توسط آنها نظر کاربران را جلب کرده تا به او برای ساخت بازی کمک کنند.

بیشتر تمرکز سیستم نبرد بازی رو مهارت بازیکنان در خلبانی سفینه شان است. وقتی یک سفینه وارد نبرد میشود ممکن است رهگذرانی که از آن منطقه عبور میکنند به طور ناخواسته وارد نبرد شوند. اگر تعداد سفینه های درگیر بسیار زیاد شود سرور سفینه های را به صورت رندم دسته بندی میکند تا از ترافیک سرور کاسته شود. برای مثال اگر 1000 سفینه وارد نبردی شوند سرور آنها را در 10 دسته 100 تایی دسته بندی خواهد کرد.

نکته دیگر اینکه این بازی شبیه MMO نخواهد بود که بازیکنانState هایی مثل Power و غیره داشته باشند که باعث برتری آنها نسبت به سایر بازیکننان گردد. در عوض این سفینه شماست که دارای موشک ، تیربار یا هر وسیله جنگی دیگری خواهد بود. هر سفینه قطعا دارای نقطات ضعفی خواهد بود که باعث بالانس بودن بازی خواهد بود.

مردن؟!!

هنوز اطلاعت کاملی در دسترس نیست اما با توجه به پست های سازنگان در فروم بازی نابودی شما نابودی سفینه شما را به همراه خواهد داشت. در صورتی که سفینه نابود شده سفینه اصلی شما باشد به صورت رایگان جایگزین خواهد شد. امکاناتی  هم از قبیل  بیمه سفینه نیز قابل خریداری هستند. البته هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست.

داستان :(لینک کامل داستان های کوتاه مرتبط با داستان اصلی بازی)
متاسفانه اطلاعات زیادی درباره ی داستان بازی هنوز به صورت مستقیم بیان نشده اما در وبسایت رسمی کریس رابرتس مطالب بسیاز زیاد از زبان افراد یا رسانه ها در سال های مختلف درباره ی وضعیت زمین، ایستگاه های فضایی ، پیشرفت های بشریت در طول سال های مختلف ( فعلا از 2075 تا 2942 )این طور که به پیداست این بازی NPC های فراوانی خواهد داشت که با توجه به وسعت محیط بازی طبیعی خواهد بود.

1-پس از مطالعه کوتاهی که در مورد عناوین داشتم،‌ داستان بازی از زمانی شروع میشه که طی یک سری آزمایشات امکان ایجاد اکسیژن و سایر مواد لازم برای زندگی انسان رو میتوونن توو جو هر سیاره ای به وجود بیارند. اولین تست روی سیاره مریخ انجام میشه که با موفقیت همراه نبوده و تیم تحقیقات که فکر میکردند همه مراحل درست انجام شده بودند ،‌ لوازم تنفسی خود را غیر فعال کردند. اما هوای تولید شده غیر قابل تنفس بود و همه ی تیم تحقیقاتی جان خود را از دست دادند. اما 17 سال بعد پس از 40 سال تلاش بالاخره برای اولین بار محیط مریخ ،‌ به یک محیط زیستی اکسیژن دار تبدیل شد.

بعضی از این تصاویر و یا تریلر ها کیفیت متفاوتی با بازی اصلی خواهند داشت.

لینک تریلر ها :(اگر ایلتر بود از خود وبسایت برید میتونید مشاهده کنید.)

Physics

Immersion

Scale

Full Cinematic

**آخرین تریلر منتشر شده از بازی که طرح اولیش به صورت عکس در وبسایت بود، اولین مراحل ساخت بازی رو نشون میده.

لطفا توجه داشته باشید که کیفیت محیط و ساختمان ها بسیار کمتر از چیزیه که تو نسخه نهایی بازی خواهد بود و بسیاری از زمینه شهر و ساختمان های دور دست هنوز به طور کامل طراحی نشده اند. زاویه دید بازیکن قابل تغییر خواهد بود.

Spaceport Test Footage

تمامی مطالب از وبسایت رسمی کریس رابرتس www.robertsspaceindustries.com ترجمه شده است.

منبع


» نظر