سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مایکروسافت : کنسول خود را به سینما تبدیل کنید

حدودا همین یه هفته پیش بود که مایکروسافت نرم افزاری به نام pizza hut را معرفی کرد که به کاربران xbox 360 این امکان را می داد که با کنسول خود پیتزا سفارش دهند که با استقبال قابل توجهی هم رو به رو شد به همین دلیل مایکروسافت چند روز پیش اعلام کرده که به دلیل استقبال خوب و قابل توجه کاربران تصمیم گرفتیم نرم افزاری را طراحی و منتشر کنیم که سریال های مورد نظر را برای کاربران بر روی کنسول به نمایش در آورد . بله این قدرت و خلاقیت مایکروسافت است که دقیقا می داند برای رضایت مشتری دست به چه کارهایی بزند و چطور کنسول خود را نزد مردم محبوب نگه دارد !!!


 

 

اسم این نرم افزار CW APP است همانطور که میبینید اول اسم این نرم افزار CW نوشته شده , CW نام یک کانال محبوب و معروف پخش سریال در شبکه های جهانی است که حتما با آن آشنایی دارید . این نرم افزار به کاربران گلد xbox 360 این اجازه را خواهد داد که فیلم های مورد علاقه ی خود را بر روی کنسول خود مشاهده کنند . نام سریال هایی که از شبکه ی CW پخش شده یا در حال پخش است را برای کسانی که با این شبکه آشنایی ندارند عبارتند از : " (( Arrow, The Vampire Diaries, Supernatural ))) " و خیلی سریال های دیگر که از این شبکه در حال پخش است که این ها جزو پرطرفدارترین ها در این شبکه هستند .

 

این نرم افزار از قابلیت Xbox SmartGlass هم بهره می برد از ویژگی هایی که این قابلیت دارد می توان به بیوگرافی کامل شخصیت های سریال دسترسی داشت , اشاره کرد . مایکروسافت تا الان نرم افزار های زیادی را برای کنسول خود ارائه کرده است که یکی همین نرم افزار CW App و دیگری هم نرم افزار فوق العاده جذاب PiZza Hut App بود که هفته ی پیش معرفی کرد .

 

 

در پایان هم مایکروسافت به این موضوع اشاره کرد که دغدغه ی اصلی ما رفع نیاز های مشتری و کاربر است و در آینده هم منتظر نرم افزار های جدید از سوی شرکت ما باشید .

 

 


» نظر