سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفت تکنیک سئو

 5. ساختمان لینک
همه ما احتمالا از رتبه صفحه گوگل شنیده ایم – برای هر مالک وب سایت داشتن درجه بالاتر رتبه صفحه رویا به نظر میرسد . زمانی که روش تعیین رتبه صفحه بسیاری از عوامل را در بر میگیرد ، و به طور ثابت تغییر میکند ، یک مورد(ایتم ) شماره لینک هایی است که به وب سایت شما اشاره میکند .
حالا، شما می خواهید به صحت ازبین رفتن چهار چوب لینک ها و دیگر نامه های تبلیغاتی مزاحم که مانع از دسترسی لینک ها به سایت شما میشود اطمینان حاصل کنید . با این حال ، سایت های هدایت کننده ویژه و قابل اطمینانی وجود دارند که میتوانید جهت ارائه سایت خود ، یا بند های مشخص بلاگ به ان استفاده کنید ،
با مطالب اصلی یا حقیقی – به خصوص اگر شما بلاگ داشته باشید – شما همچنین قادر خواهید بود لینک ها و دیگر وب سایت ها و بلاگ ها را ایجاد کنید . این کار تا حتی داد و ستد است ، به صورتی که اگر شما با سایت های دیگری مرتبط شوید ، سایت هایی را خواهید یافت که به شما متصل شده اند – و همچنین به طور امید وار کننده ای صفحه خود را در رتبه بالا تری خواهید یافت .

 

6. رسانه اجتماعی(جوامع مجازی)

 

 bookmarking) رای میدهند . هر چه بیشتر رای جمع کنید، احتمال متوجه شدن پست شما بوسیله دیگران و تبادل ان بیشتر میشود ، که اغلب باعث میشود که از لینک های اضافی به به دیگر بلاگ ها، وغیره برگردد .
7.فلش و اسپلش (پاشیدن ) – کارهایی که شما در سئو نباید انجام دهید
همراه با لیستی از کار هایی که باید انجام دهید کار هایی که نباید انجام دهید نیز وجود دارد . تا انجا که به سئو ارتباط دارد ، دو مورد از این ایتم ها صفحات اسپلش (اغلب از یک انیمیشن فلش تشکیل شده است ) و همه وب سایت ها ی فلش هستند.
بله ، فلش جالب است ! تمام وب سایت هایی که پر از فلش هستند می تواند برای دیدن بسیا رسر گرم کننده باشد - اما متاسفانه موتور های جستجو تعامل مناسبی با فلش ندارد . اگر چه صحبت هایی برای پیشرفت در این زمینه وجود دارد ، در اکثر موارد موتور های جستجو نمی توانند فلش را بخوانند .
همه مطالب مهم و ارزشمندی که شما برای سایت خود نوشته اید توسط موتورهای جستجو قابل دیدن نخواهد بود اگر شما ان را در وب سایت فلش جای داده باشید . تا انجا که به موتورهای جستجو مرتبط است ، همه وب سایت فلش شما ممکن است نامر ئی باشد . و اگر موتورهای جستجو نتوانند مطالب سابت شما را ببینند ، مقدار قابل توجه ای از مشتریان مستعد چیزی را که شما برای ارائه داشته باشید از دست میدهند .
به طور مشابه صفحه های اسپلش نیز" بی مفهوم " هستند . زمانی بسیار محبوب بوده اند ، اما دیگر نمی توانند مشخصه مهمی از هر سایتی تلقی شوند . زمانی صفحات اسپلش به عنوان یک معرفی از وب سایت اعمال وظیفه میکرد (ا غلب با یک انیمیشن فلش ) دیگر نمیتواند موثر واقع شود و اکثر اوقات باعث ازار بازدید کنندگان می شود .
برای درک بیشتر – ان یک کلیک اضافی جهت دستیابی به مطالب شما است . بدتر زمانی است که شما از قراردادن کلید "
SKIP INTRO " یا مجموعه ای از لینک ها در مطالب اصلی سایت خود امتناع کنید – زیرا شما بازدید کنندگان را مجبور میکنید که همه انیمیشن ها را ببینند . اگر شما خوش شانس باشید ، این کار تنها باعث اذیت انها میشود ...... اگر نه – انها بدون این که از سایت شما بازدید کنند ان را تر ک میکنند . و بدون یک لینک html که اشاره به سایت شما دارد ، موتورهای جستجو راهی به غیر از ادامه ندارند (مگر این که شما از نقشه سایت xml استفاده کنید- اما با این وجود ....... )
یک پیشنهاد خوب برای هر دو موضوع استفاده از عنوان یا هدر فلش است . وجود یک انیمیشن فلش در ابتدای سایت اصلی شما ، یا به عنوان یک مشخصه در بین دامنه مطالب ، و از این قبیل مشکلی را ایجاد نمیکند . زیرا این یک کار اضافی ، درمقابل یک عامل کاملا مجزا برای وب سایت است .

 


اگر چه به طور تکنیکی سئو یک رسانه جمعی نیست ، رسانه جمعی یک عامل رو به رشد برای شناخته شدن وب سایت شما به شمار میرود . اما رکن مهمی در گنجاندن در برنامه شما است .
رسانه جمعی از شبکه های اجتماعی مثل تویتر ، فیس بوک ، و لینک ادین – تا سایت های نشانه دار از قبیل دلبیشس ، دیگ، استامبل اپن و بسیاری دیگر امتداد دارد . بسیاری از بناهای روابط جای داده شده اند ، اما زمانی که شما شبکه های خود را میسازید و کیفیت مطالب را در وب سایت یا بلاگ خود ایجاد میکنید ، شما همچنین با ترافیک فزاینده ای در وب سایت خود مواجه خواهید شد .
همانند هر گونه رابطه ای ، این یک داد وستد است . انتظار نداشته باشید که به سایتی مثل تویتر تنها به خاطر جای دادن مطالبتان ملحق شوید . مقاصد شما همانند درد انگشت همچنان ادامه دارد و هیچ نفعی برای شما نخواهد داشت فقط به از دست دادن مردم منجر میشود .
حتی اگر مقاصد شما در سایت شبکه سازی باشد ، کلید پیدا کردن دوست است . اگر عضو هایی از شبکه شما در مورد " رت ویت " یا دیگ پرسیدند به انها کمک کنید ، اگر انها سوالی پرسیدند به انها راهنمایی های موثری ارائه دهید ، و از این قبیل موارد . شما در عوض تعامل یکسانی را مشاهد ه خواهید کرد .
اگر شما یک پست ( وارد کردن واحدى از اطلاعات در یک رکورد پست جمع داده ها) عالی بنویسید وبا دیگر اعضا در جای مناسب روابط معنا داری ایجاد کنید ، اغلب دوست هایی پیدا میکنید که به شما پست هایی ارائه میکنند و به شما در سایت های نشانه گذاری(

 


ارائه برترین تکنیکهای محبوب سازی وب سایت در موتورهای جستجو در میهن سئو
، معرفی سایت به گوگل و یاهو, , طراحی وب سایتبهینه سازی وب سایت, وب سایتهای تجاری, ایران, انتخاب نام دامنه, متن لینکها, نتایج جستجو, گوگل, یاهو, بالا بردن رتبه سایت, افزایش ترافیک سایت, ارتقا رتبه سایت, موتورهای جستجوگر, بهینه سازی عنوان سایت, بهینه سازی متن لینکها, رقبای اینترنتی, بهینه سازی سایت در گوگل, کاربران اینترنتی, نقشه سایت, دایرکتوری, لینک, رتبه سایت, بزرگترین موتور جستجو, مقالات, واژه های موتور جستجو, پرسش و پاسخ, اطلاعات پایه, تبلیغات, راه کارهای بهینه سازی , طراحی وب سایت وب سایت تخصصی بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر با خدماتی هم چون : مقالات بهینه سازی سایت ,واژه نامه موتورهای جستجو ,پرسش و پاسخ ,افزایش ترافیک سایت ,
IRSEO , Iran Search Engine Optimization,ranking,articles,seo marketing ,بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل-بهینه سازی سایت در موتور های جستجو-بهینه سازی سایت در گوگل-سئو-سئو سایت-بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی در گوگل-افزایش امار سایت-تبلیغات کلیکی گوگل-تبلیغات در اینترنت-تبلیغات کلیکی وب سایت ها در گوگل-اگهی در گوگل-طراحی سایت-طراحی حرفه ای سایت-طراحی سایت طبق سئو-طراحی همراه با سئوی سایت-طراحی تخصصی وب سایت-طراحی وبلاگ-تبلیغات در اینترنت-تبلیغات اینترنتی-تبلیغات سایت در اینترنت-تبلیغات در گوگل-افزایش رنک سایت
کسب درآمد از گوگل ادسنس,آموزش کسب درآمد از گوگل,بالا بردن رتبه در گوگل, آخرین تکنیکهای سئو,تبادل لینک سه طرفه, افزایش ترافیک سایت, آموزش سئو و بازاریابی اینترنتی ,بالا بردن رتبه سایت در گوگل و یاهو,آموزش سئو,سیستم تبادل لینک کاملا رایگان,آموزش بهینه سازی,افزایش رتبه و بازدید,سئو سازی وب سایت, تبلیغ در گوگل,آگهی در گوگل,درآمد از گوگل,خدمات
seo


» نظر