سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر

سئوال: آیا این حقیقت دارد که نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، سریع تر از فایرفاکس 3 است؟ برای من سرعت بارگذاری صفحات خیلی اهمیت دارد و تعصبی هم به هیچ کدام از مرورگرها ندارم و هر کدام که سریع تر باشد، از آن استفاده می کنم. بنابراین می خواستم مطمئن شوم که این مورد درست است.

 

 



بله، سرانجام پس از مدت ها بررسی و آزمایش، نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8 وارد نبرد مرورگرها شد. در حالی که چندی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود در آزمایشات داخلی این شرکت، IE8   از فایرفاکس 3 سریع تر عمل می کند، سایت PC World   صحت این موضوع را در آزمایشگاه خود بررسی کرده است. در این مقایسه، نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8 و نسخه 7 ،0، 3 فایرفاکس که آخرین نسخه نهایی این مرورگر است، در مقابل هم قرار گرفته اند. در این آزمون سرعت، 9 سایت ،
Amazon،my space،MicrosoftT،youTube،PC،World،yahoo،wikipediaو eBay،Apple


برای این آزمایش در نظر گرفته شدند و برای اینکه مسائلی مانند ترافیک و مشکلات سرورها، تأثیر گذار نباشند، هر کدام از سایت ها، 10 بار به طور جداگانه در مرورگرها باز شدند. همچنین بعد از هر دور تست، نسخه تازه ای از ویندوز ویستا نصب و دور جدید آزمایش آغاز شد. به هر صورت چه باور کنید چه نکنید، نتیجه آزمون، برتری اینترنت اکسپلورر 8 بر فایرفاکس 7 ،0، 3 را نشان داد. البته این برتری در اکثر سایت ها به کمتر از نصف یک ثانیه می رسید. ضمناً تنها برتری های قابل توجه درمورد سایت ویکی پدیای انگلیسی به دست آمد که IE8 با برتری محسوس، رکورد 2.2 ثانیه را در برابر 3.3 ثانیه فایرفاکس در باز کردن این سایت به دست آورد.
همچنین جالب اینکه
IE8 ، سایت شرکت اپل را تقریباً 2 برابر سریع تر از فایرفاکس باز کرد.
ناگفته نماند این روزها که اکثر کاربرها از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند، جنگ سرعت بین مرورگرها، بیشتر به رقابت بین شرکت ها تبدیل شده است و اختلاف ناچیز
IE8 و فایرفاکس 3، احتمالاً تاثیری بر تصمیم گیری کاربران نخواهد داشت و کسانی که استفاده کننده حرفه ای فایرفاکس هستند، مانند شما تنها برای سرعت به IE8 روی نخواهند آورد. اما به هر حال این برتری پیشرفت مهمی برای مایکروسافت خواهد بود.
نشانی دریافت
IE8:  

http://www.techmixer.com/download-/internet-explorer-8-ie8-on-windows


 
 


» نظر