سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده ی بهینه از مرورگر فایر فاکس (تنظیم برای اینترنت پرسرعت)

فایرفاکس به صورت پیش فرض برای کار کردن با اینترنت ـ Dial up (همان نوعی که احتمالاً کارت می خرید و از طریق خط تلفن و با بوق هایی عجیب و غریب به اینترنت متصل می شوید) تنظیم شده است. اگر اینترنت پرسرعت (از جمله ADSL) دارید، بهتر است که برای بالا بردن کارآیی مرورگرتان، تنظیمات آن را تغییر دهید. این تنظیمات بسیار حساس اند و هشدار می دهیم که تمام مراحل آن را به دقت بخوانید و بدون اشتباه پیش بروید.

 


در کادر نشانی مرورگرتان بنویسید:
about:config و کلید Enter را فشار دهید. اگر پیامی ظاهر شد که هشدار امنیت می داد( شبیه پیام های خطایی که معمولاً در وب می بینید)، آن را تأیید کنید تا بتوانید کار را ادامه دهید. سپس در کادر فیلتر بنویسید: network.http (این بار لازم نیست کلید Enter را فشار دهید). حالا این تغییرات را با دقت انجام دهید: روی سطری که عبارت network.http.pipelining دارد، کلیک دوبل بزنید تامقدار آن (در ستون Value) به True تغییر کند. سپس روی سطر network.http.pipelining.maxrequests کلیک دوبل بزنید. پنجره ی کوچکی بازخواهد شد که مقدار 4 در آن ثبت شده است. عددی بزرگ تر از 4 را در این پنجره بنویسید (شاید 15 مناسب باشد) و دکمه ی ok را بزنید. حالا روی سطر network.http.pipelining کلیک دوبل بزنید تا مقدار آن به True تغییر کند.
درجایی خالی در صفحه، کلیک راست بزنید، نشانگر ماوس را روی گزینه ی
New ببرید و در صفحه ی بعد، گزینه ی Integer را انتخاب کنید. در پنجره ی کوچکی که باز می شود، عبارت nglayout.initialpaint.delay را بنویسید و کلید Enter را بزنید و در پنجره بعدی، مقدار 0 را وارد نمایید و دکمه ی ok را کلیک کنید.


» نظر