سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت انیمیشنMass Effect



سری Mass Effect که توسط Comic Book , کتاب داستان و از همه مهم بازی کامپیوتری تقریبا جاودانه شده است این بار در شاخه فیلم انیمیشن قرار است روی ان کار شود که برای این کارقراردادی بین EA , Bioware و FUNimation Entertainment ایجاد شده است.
شرکت FUNimation Entertainment مسئولیت تولید این فیلم انیمیشن را دارد و شرکت ژاپنی T.O Entertainment نیز در ساخت این فیلم با این شرکت همکاری می کند. این فیلم انیمیشن قسمتهایی از داستان Mass Effect را بیان میکند.
Casey Hudson مجری تولید کننده سری Mass Effect و این انیمیشن گفت:در چند سال اخیر قسمت هایی از داستان دنیای Mass Effect را از طریق رسانه های مختلف بیان کردیم. تولید کردن یک فیلم انیمیشن در مورد دنیای Mass Effect فرصت عالی برای ماست تا قسمت دیگری از داستان را بازگو کنیم.همکاری با شرکت FUNimation به ما تضمین می دهد که این دنیای بسیار وسیع Mass Effect را با بهترین کیفیت زنده کنیم و مطمئنا توجه دنیا به انیمیشن این سری همانند بازی های کامپیوتری این سری خواهد بود.
Gen Fukunaga رییس و مدیر اجرایی شرکت FUNimation Entertainment گفت:تنها به دلیل طرفداران بسیار زیاد Mass Effect است که تولید این فیلم انیمیشن امکان پذیر شده است.ما بسیار خوشحالیم که دوباره با Bioware همکاری داریم ومی توانیم داستان هیجان انگیز جدیدی به دنیای عظیم Mass Effect اضافه کنیم.
این فیلم انیمیشن در حال تولید است و قرار است تابستان 2012 عرضه شود.


» نظر