سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کد تقلب Perance Of Persia

کد تقلب Perance Of Persia به دست آوردن Water Sword : تمامی ? عدد Life upgrade را به دست آورده و به اتاقی که شبیه ساعت شنی می باشد بروید.

پایانی متفاوت برای بازی : بازی را با تمامی ? عدد Life upgarde و Water sword به پایان برسانید.

به دست آوردن Library Life upgrade هنگامی که در Sand wraith mode هستید : برای این کار ابتدا به مکانی که Dahaka دیوار را شکسته بروید. از تخته چوبی که درآنجا قرار دارد بالا بروید. شما یک ستون شکسته را در سمت راست Dahaka و سمت چپ خود خواهید دید. اگر از اینجا پایین بروید، خود را در مقابل Dahaka خواهید یافت. تا زمانی که به Dahaka دست نزنید، او به شما کاری نخواهد داشت. حالا از روی گودالی که در سطح آنجا قرار دارد پریده و لبه دیواره روبرو را بگیرید. همین طور یه سمت بالا حرکت کنید تا اینکه به لبه بالکون برسید. موقع برگشت از اینجا باید مراقب باشید! این طور به نظر می رسد که Dahaka از آنجا رفته در حالی که هنوز در جای خود می باشد. بنابراین، از سوراخی که در آنجاست عبور نکنید بلکه از همان تخته چوبهایی که در آنجاست عبور کنید. اگر از این راه استفاده نکنید و از در عادی کتابخانه وارد شوید، ممکن است که بازی به پایان برسد!

Glowing Sword Weapon : برای داشتن این اسلحه شما به یک شمشیر نیاز دارید که قادر به شکستن دیوار باشد. در Mystic Caves وقتی که شما اولین دروازه را باز کردید و از آن گذشتید، به راهی خواهید رسید که توسط یک چاله از هم جدا شده و کلیدی نیز روی دیوار قرار دارد. اگر به درون چاله بپرید، شما قسمتی از دیوار را خواهید دید که قابل شکستن می باشد. بعد از شکستن این دیوار شما یک قفسه اسلحه خواهید دید. با شکستن این قفسه شما قادر به برداشتن Glowing Sword هستید که دارای قدرت بسیار بالایی می باشد، ولی به مرور زمان هر موقع که از آن استقاده کنید به شما نیز آسیب خواهد رساند !

Hockey Stick Weapon: در ابتدا شما به Scorpion Sword نیاز دارید. وقتی که در مرحله Throne and the Mask شما وارد Centrall hall (راهرو مرکزی) شدید، اهرمی که در آنجا قرار دارد را بچرخانید به طوری که شکافی که در زمین وجود دارد پوشانده شود. به راهی بروید که قبلا از آنجا Life upgrade را گرفته بودید. ولی این بار به جای اینکه به سمت در بروید، به سمت راست رفته و دیوار آنجا را بشکنید که مقداری سنگریزه به پایین خواهد ریخت. Hockey Stick در قفسه اسلحه خواهد بود.

Pink Flamingo Weapon : برای داشتن این اسلحه شما به یک شمشیر نیاز دارید که قادر به شکستن دیوار باشد. در Garden Hall از راه میانی در بالاترین قسمت هال شروع کرده، از طناب استفاده کرده و به سکوی مرکزی بروید. به سمت چپ رفته و مستقیم به سمت توده سنگها بروید. به سمت دیگر سکویی که بر روی آن بودید بروید. در سمت چپ شما یک سکوی دیگر با یک کلید خواهید دید. به آنجا رفته و کلید را زده و به همان سکویی که بودید برگردید. حال شما یک بلوک خواهید دید که از آن می توانید بالا بروید. به سمت تیری که در بالای شما قرار دارد دویده و آنرا بگیرید. در امتداد تیر به سمت راست بروید و به سمت لبه ای که در دیوار روبرو قرار دارد بپرید. در امتداد لبه پیش بروید تا به آلاچیق برسید. به آنجا رفته و دیوار سمت راست را بشکنید. یک قفسه اسلحه ظاهر خواهد شد. شما قادر به برداشتن Pink Flamingo هستید که دارای قدرتی در حد میانه می باشد و تمامی دشمنان معمولی شما را با یک ضربه نقش زمین خواهد کرد.

Rayman Glove Weapon : در مقبره اصلی در Catacombs ، با رفتن به سمت خروجی، مورد تعقیب Dahaka قرار خواهید گرفت. در دومین و سومین تعقیب شما به شاخه ای از راه اصلی خواهید رفت. اگر شما به سمت چپ بروید یک قفسه اسلحه را خواهید دید. اسلحه Rayman Glove در این قفسه قرار دارد دارای قدرت کمی می باشد، ولی تمامی دشمنان معمولی شما را با یک ضربه نقش زمین خواهد کرد.

Teddy bear Weapon : برای داشتن این اسلحه شما به یک شمشیر نیاز دارید که قادر به شکستن دیوار باشد. در Mechanical Pit به اتاقی بروید که یک اجاق در بالای چاله قرار دارد. همانجایی که شما با Brute جنگیدید. در قسمت پشتی این اتاق، راهی می باشد که به سمت راست انحنا دارد و به یک چاله آب ختم می شود. اگر به درون چاله بپرید، قسمتی از دیوار را خواهید دید که می درخشد. با شکستن این دیوار شما یک قفسه اسلحه را خواهید دید که اسلحه Teddy bear در آن قرار دارد. این اسلحه دارای قدرت کمی می باشد ولی در عوض هر بار که شما با این اسلحه به دشمنان خود ضربه می زنید، مقداری جان می گیرید


» نظر