سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوالات متداول در مورد UPDATE Xbox Live

سوالات متداول در مورد UPDATE Xbox Live آخرین UPDATE XBOX360و راه های شناسایی

پاسخ هایی که در اینجا نوشته می شه همگی پاسخ های بررسی شده و ترجیحاً عنوان شده از سوی خود هکر ها می باشد



1-آیا انجام آپدیت پاییزی 2010 اجباری است یعنی اگر انجام ندم نمی تونم بازی های جدید رو اجرا کنم؟
شما اگر بخواهید به لایو دسترسی داشته باشید مجبورید این آپدیت را انجام دهید ولی بازی های جدید به این آپدیت احتیاجی ندارند و برروی داشبورد های قبلی هم بدون مشکل اجرا می شوند. مگر اینکه این آپدیت در خود دیسک بازی قرار داده شود که در حال حاضر وجود این آپدیت در دیسک بازی Kinect Sports تایید شده که برای اجرا باید حتماً آپدیت رو انجام بدید.

2-من آپدیت رو از سایت مایکروسافت دانلود کردم و ریختم روی فلش ولی موقع آپدیت ارور E71 (یک چراغ قرمز) در صفحه ظاهر می شود. مشکل چیست؟
ارور E71 به خاطر وجود فایل Default.xex می باشد که مخصوص اجرا از روی دیسک هست نه از روی فلش. مایکروسافت برای جلوگیری از این مشکل دو نسخه از داشبورد 12611 رو برای دانلود قرار داده است:
اگر قصد دارید از طریق فلش کنسول را آپدیت کنید باید فایل زیر را دانلود و پوشه $systemupdate را در فلش کپی کنید:
http://download.microsoft.com/downlo...pdate12611.zip
اگر قصد دارید کنسول را از طریق CD/DVD آپدیت کنید باید فایل زیر را دانلود کنید:
http://download.microsoft.com/downlo...stemupdate.zip
نکته: اگر فایل مربوط به CD را دانلود کردید، با حذف فایل Default.xex و فقط ریختن پوشه systemupdate در فلش می توانید بدون مشکل کنسول را آپدیت کنید.

3-آیا آپدیت جدید باعث شناسایی و بن شدن می شود؟
خیر، به گفته C4EVA آپدیت جدید به خودی خود هیچ مشکل خاصی ندارد و همه می توانند بدون ترس از بن این آپدیت را انجام دهند. فقط مسئله ای که باید رعایت شود چک جدید AP25 هست که در آپدیت جدید قرار داده شده و در صورت اجرای بازی های دارای AP25 کنسول شما شناسایی می شود.

4-منظور از چک AP25 که در آپدیت جدید اضافه شده است چیست و کدام بازی ها AP25 را ساپرت می کنند؟
AP25 که مخفف Anti-Piracy 2.5 هست یک پروتکشن جدید از سوی مایکروسافت برای شناسایی دیسک های کپی شده می باشد. این چک در حال حاضر فقط در بازی Fable III موجود هست و هیچ کدام از بازی های دیگر دارای AP25 نمی باشند.

البته در یکسری بازی های قدیمی مثل FIFA 09 هم AP25 وجود داشته که البته غیر فعال است و در داشبورد جدید تاثیری ندارند یعین باعث شناسایی نمی شوند.
توجه: طبق منبعی,این طور که به نظر می رسه قضیه AP25 در بازی های قدیمی به خاطر وجود یک flag غیر فعال در مورد AP25 بوده که به اشتباه برنامه XeXTool در بازی FIFA09 مقدار اونو 1 نشون داده در صورتی که این بازی هیچ اثری از AP25 درش وجود نداره و حتی در خود بازی Fable III هم مقدار این flag خالی است و استفاده ای ازش نشده است.

5-آیا ممکنه مایکروسافت بعداً با یه آپدیت چک AP25 را در بازی های قدیمی فعال کنه؟
احتمالش وجود دارد ولی همانطور که ذکر شد تا این لحظه هیچ لاگی در زمینه استفاده AP25 بازی های قدیمی ثبت نشده است. یعنی می توانید بدون مشکل آنها را در داشبورد جدید بازی کنید.

6-از کجا بفهمم که بازی های جدید که عرضه می شوند AP25 را ساپرت می کنند یا نه؟
در حال حاضر هیچ راه مشخصی وجود ندارد که بفهمید بازی AP25 داره یا نه و بهترین کار اینست که شما هنگام عرضه بازی های جدید کمی صبر کنید تا بازی توسط اشخاص مختلف تست شود و نتیجش در اینترنت عنوان شود.

7-چجوری بازی های AP25 رو بدون مشکل در لایو بازی کنم؟
در حال حاضر هیچ راهی برای اجرای بازی های AP25 بدون شناسایی شدن وجود ندارد و تنها توصیه ما این است که از این بازی ها (در حال حاضر فقط Fable III) دوری کنید. C4EVA برای اجرای این بازی ها قرار است فیرمور جدیدی به نام LT+ را عرضه کند و همچنین ایمیج های این بازی ها هم باید به صورت SSV3 باشد در غیر این صورت باعث شناسایی می شوند.

8-فیرمور LT+ کی عرضه می شود؟
هنوز هیچی معلوم نیست ولی C4EVA سازنده فیرمور گفته که امسال این فیرمور عرضه نخواهد شد.

9-چرا Fable III روی داشبورد جدید که آپدیت کردم اجرا نمی شود؟
به دلیل اینکه فیرمور iXtreme LT قادر به تشخیص AP25 نیست شما با ارور عدم خواندن دیسک مواجه می شوید. به طور کلی شما در حاضر قادر نیستید بازی های AP25 رو در داشبورد جدید با LT بازی کنید.
البته اگر از فیرمور های iXtreme قدیمی مثل 1.6 non stealth استفاده می کنید بازی به احتمال زیاد بدون مشکل اجرا می شود. هنوز دقیقاً مشخص نیست که بازی های AP25 در داشبورد جدید روی چه فیرمور هایی اجرا می شوند.

10-اگر Fable III (بازی های AP25) را آفلاین بازی کنم باز شناسایی می شم؟
بر خلاف چک های امنیتی گذشته که به صورت آنلاین انجام می شد، AP25 در هر حالت آفلاین هم باعث شناسایی می شود. شما در صورتی که هر بازیی که دارای چک AP25 هست را در درایو قرار دهید (با داشبورد جدید) چه بازی اجرا شود و چه نشود کنسول عدم وجود AP25 را در خود ثبت می کند و در اولین فرصت که به لایو متصل شوید اطلاعات برای مایکروسافت فرستاده می شود.

11-آیا با فیرمور LT می توانم بازی های قدیمی SSV2 که الان دارم رو بدون مشکل در داشبورد جدید بازی کنم؟
بله، به گفته C4EVA اجرای بازی های قدیمی که دارای Stealth Patch مطمئن هستند در محیط لایو با داشبورد جدید مشکلی ندارد.

12-اگر بازی های AP25 رو روی داشبورد قدیمی بازی کنم باز شناسایی می شم؟
با توجه به شواهد به دلیل اینکه داشبورد های قدیمی AP25 رو نمی شناسند پس امکان شناسایی شدن وجود ندارد چون چک انجام نمی شود. ولی هنوز جواب 100% قاطعی در این زمینه نمی توان ارائه داد.

13-SSV3 بازی ها رو از کجا گیر بیاورم و در ایمیج بازی وارد کنم؟
در حال حاضر هیچ برنامه و سایتی برای دریافت SSV3 بازی ها وجود ندارد و شما باید صبر کنید تا پس از عرضه LT+ برنامه های مرتبط با چک جدید AP25 هم عرضه شوند.

14-من آپدیت رو انجام دادم و چند روز هست که دارم آنلاین بازی می کنم ولی بن نشدم یعنی شناسایی نشدم از طرف مایکروسافت؟
بار ها گفته شده که بن شدن در لایو که مربوط به دستگاه های کپی خور می باشد همیشه در یک زمان خاص (یک بار در سال) و بازه زمانی محدود انجام می شود و اینطوری نیست که شما به محض شناسایی شدن از لایو بن شوید. موج بن امسال با توجه به سال های قبل، پیش بینی می شد که در اوایل ماه نوامبر 2010 به همراه آپدیت جدید انجام شود ولی تا این لحظه خبری از موج بن نیست و معلوم هم نیست که چه زمانی اتفاق می افتد.
به طور کلی شما در حال حاضر اگر به لایو وصل بشید اگر شناسایی هم بشید باز تا موقعی که موج بن رخ نده بن نمی شید.

15-اگر من اصلاً به لایو وصل نشم شناسایی و بن می شم؟
خیر چون ماکروسافت به این موضوع اشاره ای نکرده


» نظر