سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه ساخت ویتا مدل 3g تنها 159$ است !

متخصصان و کارشناسان شرکت UBM TechInsights پس از باز کردن مدل 3g ویتا و بررسی دقیق قطعات به کار رفته داخل ان، قیمت تمام شده برای ساخت این مدل را حدود 159$ اعلام کردند.

ادامه مطلب...

» نظر

وحشت Ubisoft از رقابت با The Last of Us باعث دانلودی شدن I Am Al

I Am Alive اساسا از سال 2008 انواع و اقسام تغییر ها را کرده است در اصل قرار بود که استدیوی Darkworks بر روی این پروزه کار کند قبل از ان هم بازی به استدیوی Ubisoft Shanghai منتقل شد و گیم پلی بازی تحت تغییراتی اساسی و بزرگ قرار گرفت.

http://www.dbazinews.com/wp-content/uploads/2011/09/i_am_alive_screenshot.jpg

ادامه مطلب...

» نظر

Resident Evil 6 با اکشن تر شدن خود طرفداران COD را هدف قرار داده


Resident Evil 6

 

اولین تریلر از Resident Evil 6 بالاخره منتشر شد ان چه که میتوان از این تریلر پی برد این است که بازی پر از قسمت های وحشت انگیز و اکشن است تریلری که به صورت واضح نشان میدهد که Capcom قصد دارد به صورت کامل Resident Evil 6 را یک اکشن محض کند.

 

به همین علت دیو ترتون رییس بخش بازار یابی Capcom در انگلستان در مورد اکشن تر شدن Resident Evil
بخصوص با  Raccoon City بیان کرده است :

 

ما پی بردیم که Resident Evil از زمانی که اکشن تر شد توانسته طرفداران بیشتری را به دست اورد Resident Evil 5 بیشترین فروش این سری را داشته بنابر این ما فکر میکنیم که باید به صورت کامل این بازی را اکشن کنیم.

 


در مورد شهر راکون سیتی هم ترنر بیان کرده است : رویای ما این است که میلیون ها نفر از طرفدارن Call of Duty که از بخش انلاین ان لذت میبرند با اکشن ترشدن بازی به طرف Resident Evil جذب شوند. 


» نظر

فیلم بخش تک نفره بازی ME3 : نمایش سیاره مریخ و Liara

Bioware : پشت توسعه بازی Mass Effect 3 یک فلسفه وجود دارد " برو به جلو یا برگرد به خانه " که بر اساس نویسندگی Mac Walters برای این سری از بازی نوشته شده است.

ادامه مطلب...

» نظر

باز هم تاخیر برای عرضه Max Payne 3

مجددا زمان عرضه Max Payne 3 را تغییر داد و اعلام کرد به جای ماه مارس در ماه می 2012 میلادی شاهد عرضه این عنوان خواهیم بود.( تاخیر 2 ماهه )

 

Rockstar همچنین اعلام کرد از این زمان برای افزایش هر چه بیشتر کیفیت بازی بهره خواهد برد.

Max Payne 3 توسط  Rockstar Vancouver و با همکاری استودیوی بازی سازی REMEDY در دست ساخت می باشد و برای PC , Playstation 3 و XBOX 360 عرضه خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می رسد عرضه Grand Theft Auto V در سال 2012 میلادی در پرده ای از ابهام قرار بگیرد و احتمالا تغییراتی در زمان عرضه ان انجام شود.

منبع : http://www.vg247.com/2012/01/17/max-payne-3-delayed-to-may/


» نظر

کارگردان Diablo 3: \ پس از منتشر شدن بازی هیچ کس این تاخیر ها را

بلیزارد در پی شکایت گیمرها از طولانی شدن ساخت بازی Diablo 3 کیفیت نهایی محصول را دلیل این موضوع دانست.

ادامه مطلب...

» نظر

Alan Wake در ماه فبریه برای PC منتشر خواهد شد

شرکت Remedy به طور رسمی ماه فبریه را برای انتشار Alan Wake برای PC توسط فروشگاه دیجیتالی Steam اعلام کرد، این شرکت همینطور مشخصات اولیه سیستم های مورد نیاز برای اجرای بازی را نیز اعلام کرد.

 

  ادامه مطلب...

» نظر

تصاویری از Resident Evil 6

تصاویری از Resident Evil 6

ادامه مطلب...

» نظر
<      1   2   3