سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش اجرای بازی های %97 از روی هارد XBOX 360

 آموزش اجرای بازی های %97 از روی هارد XBOX 360

  می خوام نحوه بازی کردن بازی های %97 رو از روی هارد X360 بگم . من خودم هم این روش رو تست کردم و کاملا کار میکنه دیگه لازم نیست 5000 هزار تومن پول بدید تا بازی های برنر مکس بخرید! اول یه توضیح میدم در مورد %97 و برنر مکس :

همونطور که میدونید از وقتی که LT+3 وارد بازار شد دیسک بازی ها به دو دسته تقسیم شدند :
1.دیسک های burner max
2. دیسک های 97%

راهنمای کامل x360 اسلیم

راهنمای کامل XBOX360 اسلیم :
دکمه های کنسول لمسی (Touch sensitive) می باشند. Xbox 360 خود را با لمس انگشتان خود روشن/خاموش کرده و دیسکت را از آن خارج کنید.
- برخورداری از فناوری وای فای (Wi-fi – built in 802.11N) به منظور اتصال سریعتر
- هارد درایو با ظرفیت 4 گیگابایت با قابلیت نصب هارد دیسک جدید جهت ارتقاء ظرفیت
- پشتیبانی از Kinect بوسیله پورت کانکشن تعبیه شده در پشت دستگاه
- پورت USB ، مجهز به 5 پورت USB دو پورت در قسمت جلو و 3 پورت در پشت دستگاه
- مجهز به اتصال های AV ، HDMI و صدای Optical
- پاور برق کوچکتر و البته با مصرف بهینه شده
- فن های درون دستگاه از دو عدد فن کوچک به یک فن بزرگ تغییر کرده اند با کمترین میزان صدا
- مجهز به پردازنده 48 نانومتری

کنسول های بازی جزء جدا ناپذیری از زندگی بسیاری از افراد را تشکیل می دهند؛ ابزارهای پیشرفته ای که فارغ از مسئله ای به نام سن و سال اوقات فراغت این کاربران را به هیجان انگیز ترین شیوه ممکن پر می کنند این ابزارهای نوین سرگرمی که بطور عمده توسط سه سازنده بزرگ این رده یعنی نینتندو، سونی و مایکروسافت تولید می شوند آرام آرام در حال تجربه کردن سومین نسل طلائی محصولات خود هستند. یکی از این تولیدات هیجان انگیز که به تازگی به بازارهای جهانی عرضه شده است کنسول بازی Xbox 360 Slim نام دارد که در مقاله پیش رو به آن پرداخته ایم ما را همراهی کنید.

[تصویر:  download.php?file=81647851470968417823.jpg]

آموزش پچ کردن بازی های LT2 به LT3

آموزش پچ کردن بازی های LT2 به LT3

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی کنسولتون رو آپدیت LT3 کردین بعضی از بازی های LT2 روش اجرا نمی شد من در این آموزش به شما آموزش میدم که چطوری بازی های قدیمی LT2 رو LT3 پچ کنین و اجرا کنید پس با ما همراه باشید .

چطور ایکسباکس 360 را با آیفون کنترل کنیم؟

چطور ایکس‌باکس 360 را با آیفون کنترل کنیم؟

اخیراً مایکروسافت برنامه My Xbox Live 1.5 را به روزرسانی کرده است به طوری که می‌توان به سادگی و از طریق گوشی آیفون، کنترل کنسول بازی Xbox را در دست گرفت. (این به روزرسانی در کلیه پلتفرم های گوناگون iOS قابل دسترسی است. اما معلوم نیست که به چه دلیل تنها در گوشی آیفون می‌توان آنرا فعال کرده و به کار بست). برای استفاده از این قابلیت مراحل زیر را یک به یک دنبال نمایید.

چهار مشکل بزرگ کینکت ایکس باکس 360

چهار مشکل بزرگ کینکت ایکس باکس 360
وقتی مایکروسافت، ایکس باکس Slim و کینکت را با آب و تاب فراوان و تشریفات بسیار معرفی کرد، تقریبا همه روی متفاوت بودن و دوران ساز بودن این وسیله اتفاق نظر داشتند. در این که این گجت باعث تحول در گیم پلی بازی ها خواهد شد، هیچ شکی وجود ندارد. اما به هر حال هر گجت و وسیله ای باید به معرض آزمایش گذاشته شود تا بتوان به کاربری صحیح آن، اطمینان کرد. ما هم مدتی است که مشغول بررسی و تست محصول جدید مایکروسافت بوده ایم. در مطالب قبلی از امکانات و مزایای کینکت گفته ایم و حالا در اینجا قصد داریم به برخی مشکلات اش بپردازیم و کاربرد بهتری را هم برای آن بیابیم.
فروش کینکت در سطح بسیار بالایی قرار داشته است و همچنین میزان رشد بازی هایش، قابل توجه است. اما گاهی در کاربری آن به مشکلاتی بر می خوریم که خیلی وقت ها اصلا به ذهن مان هم نمی رسید. این ها همان مواردی هستند که مایکروسافت در فلسفه وجودی کینکت، جایی برایشان باز نکرده است.

ادامه مطلب...

» نظر

آنلاین کردن XBOX-360

آنلاین کردن XBOX-360

ادامه مطلب...

» نظر

دانلود بازی Dead Island Game Of The Yeat Edition

دانلود بازی Dead Island Game Of The Yeat Edition

دانلود بازی 2 Prototype

دانلود بازی 2 Prototype

دانلود بازی Prototype

دانلود بازی Prototype

 

دانلود بازی super meat boy

دانلود بازی super meat boy

<      1   2   3   4   5   >>   >