سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود. EVIL 3



Nome: Resident Evil 3

Estilo: Ação/Plataforma
Fabricante: Capcom

Ano: 2000

Sistema Operacional: 98/2000/ME/XP/Vista/7

ادامه مطلب...

» نظر

ساخت انیمیشنMass Effect



سری Mass Effect که توسط Comic Book , کتاب داستان و از همه مهم بازی کامپیوتری تقریبا جاودانه شده است این بار در شاخه فیلم انیمیشن قرار است روی ان کار شود که برای این کارقراردادی بین EA , Bioware و FUNimation Entertainment ایجاد شده است.
شرکت FUNimation Entertainment مسئولیت تولید این فیلم انیمیشن را دارد و شرکت ژاپنی T.O Entertainment نیز در ساخت این فیلم با این شرکت همکاری می کند. این فیلم انیمیشن قسمتهایی از داستان Mass Effect را بیان میکند.
Casey Hudson مجری تولید کننده سری Mass Effect و این انیمیشن گفت:در چند سال اخیر قسمت هایی از داستان دنیای Mass Effect را از طریق رسانه های مختلف بیان کردیم. تولید کردن یک فیلم انیمیشن در مورد دنیای Mass Effect فرصت عالی برای ماست تا قسمت دیگری از داستان را بازگو کنیم.همکاری با شرکت FUNimation به ما تضمین می دهد که این دنیای بسیار وسیع Mass Effect را با بهترین کیفیت زنده کنیم و مطمئنا توجه دنیا به انیمیشن این سری همانند بازی های کامپیوتری این سری خواهد بود.
Gen Fukunaga رییس و مدیر اجرایی شرکت FUNimation Entertainment گفت:تنها به دلیل طرفداران بسیار زیاد Mass Effect است که تولید این فیلم انیمیشن امکان پذیر شده است.ما بسیار خوشحالیم که دوباره با Bioware همکاری داریم ومی توانیم داستان هیجان انگیز جدیدی به دنیای عظیم Mass Effect اضافه کنیم.
این فیلم انیمیشن در حال تولید است و قرار است تابستان 2012 عرضه شود.


» نظر

اندازه مرورگر فایرفاکس

اگر به چشم های خود احترام می گذارید و یا اگر چشم های ضعیفی دارید، بد نیست که به فکر بزرگ کردن اندازه ی چیزهایی باشید که در اینترنت می بینید، چون تمام طراحان سایت، دلسوز چشمان پراهمیت شما نیستند. پس خودتان دست به کار شوید و در صورتی که اجزای اینترنتی را کوچک و نامفهوم می بینید، آنها را در مرورگرتان بزرگ تر نمایش دهید:


وقتی فضایی محدود در اختیار دارید، بزرگ کردن اجزا همیشه موجب کمبود جا خواهد شد. بنابراین شاید بد نباشد که پیش از بزرگ کردن اجزا، نخست اندازه ی پنجره مان را تغییر دهیم. می توانید به سادگی با فشار دادن کلید
F11، پنجره ی مرورگرتان را تمام صفحه کنید به این ترتیب فضای بیش تری برای دیدن اجزای درون صفحه خواهید داشت. برای بازگشتن به حالت عادی (از حالت تمام صفحه)، دوباره باید کلید F11 را فشار دهید.
اگر کلید
Ctrl را نگه داری و کلید + را فشار دهید، اندازه ی همه ی اجزای درون صفحه ی مرورگر بزرگ خواهدشد. می توانید همین کار را چندین بار تکرار کنید تا به اندازه ی دلخواه تان برسید. برای کوچک کردن اجزای صفحه هم می توانید کلید Ctrl را نگه دارید و کلید - را فشار دهید. اگر می خواهید اندازه ی همه چیز به حالت عادی بازگردد، کلیدهای Ctrl+0 را بزنید.
اگر با تصاویر موجود در صفحه مشکلی ندارید و فقط خواندن متن ها برایتان دشوار است، می توانید فقط نوشته ها را بزرگ تر کنید. برای این کار، منوی
View را در بالای صفحه کلیک کنید تا فهرست آن باز شود، سپس نشانگر ماوس را روی گزینه zoom ببرید و گزینه ی Zoom Text Only را کلیک کنید. حالا اگرکارهایی را که در پاراگراف بالای برای بزرگ و کوچک کردن صفحه گفتیم انجام دهید، به جای اندازه ی تمام اجزای صفحه، فقط اندازه ی نوشته های موجود در آن تغییر خواهد کرد. اگر همین مراحل را تکرار کنید و علامت کنار گزینه ی Zoom Text Only را بردارید، دوباره به حالت قبلی باز خواهید گشت.


» نظر

ارتباط دو کامپیوتر از طریق کابل سریال یا موازی

بکارگیری کابل های سریال یا موازی برای ارتباط نسبتا قدیمی شده، اما سهولت ارتباط در اکثر مواقع ما را به این سمت سوق می دهد. اولین چیزی که نیاز دارید یک کابل Link بسیار ارزان قیمت است که در اکثر فروشگاه های کامپیوتری یافت می شود. حتی اگر قدری تبحر به خرج دهید خودتان می توانید آن را بسازید.

 


در اینجا می توانید راهنمایی برای ساخت کابل سریال
Serial یا موازی Parallel پیدا کنید. (فراوانی و قیمت پایین آن در بازار سبب می شود که هیچ نیازی به ساخت آن نباشد، اما به هرحال جهت اطلاع دوستانی که در مورد ساختار این کابل ها علاقمند هستند بهتر است بدان رجوع کنند)
همان گونه که در عنوان هم ذکر شد این کابل می تواند بنا به نوع خود (سریال یا موازی)، به درگاه سریال کامپیوتر (
Com 2, Com1) وصل شود و یا به درگاه موازی (LPT)، که به دلیل سرعت بیشتر، درگاه موازی پیشنهاد می شود.
توجه داشته باشید که در این نوع ارتباط، یک کامپیوتر به عنوان میزبان
Host و دیگری بعنوان مهمان Guest انتخاب می شود و سرعت تبادل اطلاعات به مراتب از روش قبل بالاتر است. برای تعریف کامپیوتر به عنوان میزبان Host مراحل زیر را دنبال کنید:
?) به قسمت Network Connections بروید ( به کنترل پانل و از آنجا Network Connections )
?) بر روی Create a new connection که در پانل سمت چپ واقع شده است، کلیک کنید. پنجره اولی که باز می شود برای خوش آمد گویی و معرفی است، کلید Next را بفشارید.
?) در پنجره بعدی که مطابق شکل زیر است گزینه ی آخر یعنی Set up an advanced connection را انتخاب کنید و Next را بفشارید.

ادامه مطلب...

» نظر

استفاده ی بهینه از مرورگر فایر فاکس (تنظیم برای اینترنت پرسرعت)

فایرفاکس به صورت پیش فرض برای کار کردن با اینترنت ـ Dial up (همان نوعی که احتمالاً کارت می خرید و از طریق خط تلفن و با بوق هایی عجیب و غریب به اینترنت متصل می شوید) تنظیم شده است. اگر اینترنت پرسرعت (از جمله ADSL) دارید، بهتر است که برای بالا بردن کارآیی مرورگرتان، تنظیمات آن را تغییر دهید. این تنظیمات بسیار حساس اند و هشدار می دهیم که تمام مراحل آن را به دقت بخوانید و بدون اشتباه پیش بروید.

 


در کادر نشانی مرورگرتان بنویسید:
about:config و کلید Enter را فشار دهید. اگر پیامی ظاهر شد که هشدار امنیت می داد( شبیه پیام های خطایی که معمولاً در وب می بینید)، آن را تأیید کنید تا بتوانید کار را ادامه دهید. سپس در کادر فیلتر بنویسید: network.http (این بار لازم نیست کلید Enter را فشار دهید). حالا این تغییرات را با دقت انجام دهید: روی سطری که عبارت network.http.pipelining دارد، کلیک دوبل بزنید تامقدار آن (در ستون Value) به True تغییر کند. سپس روی سطر network.http.pipelining.maxrequests کلیک دوبل بزنید. پنجره ی کوچکی بازخواهد شد که مقدار 4 در آن ثبت شده است. عددی بزرگ تر از 4 را در این پنجره بنویسید (شاید 15 مناسب باشد) و دکمه ی ok را بزنید. حالا روی سطر network.http.pipelining کلیک دوبل بزنید تا مقدار آن به True تغییر کند.
درجایی خالی در صفحه، کلیک راست بزنید، نشانگر ماوس را روی گزینه ی
New ببرید و در صفحه ی بعد، گزینه ی Integer را انتخاب کنید. در پنجره ی کوچکی که باز می شود، عبارت nglayout.initialpaint.delay را بنویسید و کلید Enter را بزنید و در پنجره بعدی، مقدار 0 را وارد نمایید و دکمه ی ok را کلیک کنید.


» نظر

چگونه ویندوز را تعمیر کنیم ( قسمت دوم )

از دیسک درست استفاده کنید
برای اجرای عملیات تعمیری شرح داده شده در این مقاله، به دیسک های کامل(3)یا ارتقای(4)ویندوز ویستا یا ویندوز اکس پی نیاز خواهید داشت.بعضی از کاربران کامپیوتر _ به ویژه کاربران نوت بوک ها _دیسک های نصب
OEM (5)دارند که شامل ویندوز و همه ی برنامه های کاربردی ای است که در کارخانه بر روی کامپیوتر نصب شده است.اگر از یک نسخه ی OEM ویستا یا ویندوز اکس پی برای اجرای تعمیر بهره بگیرید، همه ی داده های روی دیسک سخت را پاک خواهد کرد، یک نسخه ی تازه از سیستم عامل را نصب خواهد کرد، و همه ی برنامه های کاربردی ای را که در زمان نو بودن کامپیوتر در کامپیوترتان حضور داشته است نصب خواهد کرد.همه ی چیزهایی که بعدها به کامپیوتر اضافه کرده اید، شامل برنامه های جدید، فایل های تنظیم کننده، و فایل های داده ای حذف خواهند شد.در نتیجه، از دیسک OEM فقط برای آخرین راه چاره استفاده کنید.

 

ادامه مطلب...

» نظر

فضای رزرو شده دیسک سخت را در ویندوز اکس پی بازگردانید

هنگامی که یک سیستم ویندوز اکس پی قدیمی در فضای دیسک سخت کم بیاورد، یک روش سریع وآسان برای آزاد کردن فضا کاستن از مقدار اختصاص یافته برای Windows Recycle Bin System Restore است. این دو برنامه، به ترتیب 10 درصد و 12 درصداز فضای دیسک سخت را اشغال می کنند، و آنها را بسته به نظر خود می توانیدکوچک کنید.

 


برای تنظیم
Recycle Bin، روی آیکن Recycle Bin در دسک تاپ کلیک - راست کنید، Properties را انتخاب کنید، و سپس برای کاستن از فضای رزرو شده، شاخص متحرک را با موس به طرف چپ ببرید. اگر چند دیسک سخت داشته باشید می توانید دکمه رادیویی Configure Drives Independently را انتخاب کنید و سپس شاخص متحرک رادر برگه مخصوص هر دیسک سخت به طور جداگانه تنظیم کنید. (نکته: حتی اگر فقط یک دیسک سخت داشته باشید، کلیک کردن روی برگه دیسک سخت به شما امکان خواهد داد که مقدار واقعی فضای اختصاص یافته را علاوه بر نمایش درصدی بر حسب مگابایت یا گیگابایت نیز ببینید).
برای تنظیم
System Restore، روی My Computer در دسک تاپ یا در منوی Start کلیک - راست کنید، روی Properties کلیک کنید، و سپس به برگه System Restore بروید. باز هم، برای کاستن از فضای اختصاص یافتن شاخص متحرک را باموس به چپ ببرید. (System Restore برای کار دست کم به 200 مگابایت از فضای دیسک سخت نیاز دارد).
بسته به اینکه چقدر افراط کنید، کاستن از فضای
Recycle Bin و System Restore می تواند چند گیگابایت از فضای دیسک سخت را آزاد کند. اما پیش از هر تغییری، اطمینان یابید که به فایل های حذف شده موجود در Recycle Bin یا نقطه های بازگردانی (restore point) موجود در System Rostore نیاز نخواهید داشت، چون بعضی از آنها (به ویژه انواع قدیمی تر) ممکن است حذف شوند.


» نظر

چگونه ویندوز را تعمیر کنیم ( قسمت اول )

خرابی ویندوز اغلب با یک علامت نه چندان قابل فهم آغاز می شود.این علامت ممکن است یک پیام خطا باشد که هر بار که به اجرای یک عمل ویژه اقدام می کنید مجبورید آن را نپذیرید، یا ممکن است در اجرای بعضی از کارها متوجه کندی عملیات کامپیوتر شوید.یک مسئله ی کوچک به تدریج به یک کابوس تبدیل می شود، و در نهایت ممکن است ویندوز به سختی کار کند، بارها حین کار ضربه بخورد، یا شاید اصلاً بوت نکند.راه حل اساسی برای این نوع رفتار آن است که دیسک سخت را از نو فرمت کنید.و سپس یک نسخه ی بی عیب ویندوز را نصب کنید.هر چند، اگر خوش اقبال باشید ،یک تعمیر نسبتاً ساده ممکن است سلامتی را به ویندوز باز گرداند.

ادامه مطلب...

» نظر

تعمیر ویستا

دو روش اصلی برای تعمیر ویستا وجود دارد، ما از آسان ترین روش آغاز می کنیم.دیسک نصب ویستا را در دیسکران قرار دهید و کامپیوتر را بوت کنید . هنگامی که پیام  :

 

 به نمایش در آمد، یکی از کلید ها را بزنید.هنگامی که صفحه ی Press Any Key To Boot From CD

 

کلیک کنید. در صفحه ی بعد روی       Next ظاهر شد، روی   Install Windows

 

      Microsoft Windows Vista کلیک کنید.اطمینان یابید که گزینه ی     Repair Your Computer

ادامه مطلب...

» نظر

تعمیر ویندوز اکس پی

دیسک نصب ویندوز اکس پی (یا دیسک اسلیپ استریمی که ساخته اید)را در دیسکران قرار دهید و کامپیوتررا بوت کنید.هنگامی که پیام Press Any Key To Boot From به نمایش در آمد،یک کلیدرا بزنید.هنگامی که پیام زیر آمد، اگر اسناد کامپیوترتان اجرای دستورالعمل زیر را خواسته باشند، فقط کلید F6 را بزنید(اکثر مردم نباید نگران این مسئله باشند):

 


Press F6 If You Need To Install A Third Party SCSI Or RAID Driver
هنگامی که پیام
Welcome To Setup ظاهر شد، کلید R را برای دستیابی Repair Console نزنید.در عوض ، کلید Enter را بزنید، کلید F8 را برای پذیرش توافق نامه نرم افزار بزنید، اطمینان یابید که نصب ویندوز جاری های لایت شده است (اگر نشده بود از کلیدهای پیکانی برای انتخاب ویندوز درست بهره بگیرید)، و حالا کلید Rرا بزنید.منتظر بمانید تا فایل های سیستم عامل کپی شوند و کامپیوتر از نو بوت شود. در این هنگام ویندوز خودش را تعمیر خواهد کرد.طبق دستورالعمل های اسناد کامپیوترتان ادامه دهید یا تنظیم هایی را برقرار کنید که پیش از تعمیر برقرار شده بودند.در نهایت، Windows Desktop به نمایش در می آید، و کار تمام است.روی Start کلیک کنید، All Programs راباز کنید، و روی Windows Update برای دریافت وصله های جدید برای سیستم عامل تان بهره بگیرید.


» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >