سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نسخه جدید اینترنت اکسپلورر

سئوال: آیا این حقیقت دارد که نسخه جدید اینترنت اکسپلورر، سریع تر از فایرفاکس 3 است؟ برای من سرعت بارگذاری صفحات خیلی اهمیت دارد و تعصبی هم به هیچ کدام از مرورگرها ندارم و هر کدام که سریع تر باشد، از آن استفاده می کنم. بنابراین می خواستم مطمئن شوم که این مورد درست است.

 

 



بله، سرانجام پس از مدت ها بررسی و آزمایش، نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8 وارد نبرد مرورگرها شد. در حالی که چندی پیش مایکروسافت اعلام کرده بود در آزمایشات داخلی این شرکت، IE8   از فایرفاکس 3 سریع تر عمل می کند، سایت PC World   صحت این موضوع را در آزمایشگاه خود بررسی کرده است. در این مقایسه، نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 8 و نسخه 7 ،0، 3 فایرفاکس که آخرین نسخه نهایی این مرورگر است، در مقابل هم قرار گرفته اند. در این آزمون سرعت، 9 سایت ،
Amazon،my space،MicrosoftT،youTube،PC،World،yahoo،wikipediaو eBay،Apple

ادامه مطلب...

» نظر

طریقه ساخت آیکون در هنگام رایت سی دی

مایلم بدانم اگر بخواهم موقع رایت سی دی، برای سی دی آیکن انتخاب کنم، باید چه کار کنم؟

 

در واقع شما مایلید پس از اینکه سی دی خود را رایت کردید، هرگاه خود و یا کس دیگری آن را داخل دستگاه گذاشت، درایو سی دی با آیکن مورد نظر شما مشاهده شده و راه اندازی شود.
برای انجام این کار برنامه Notepad

 

 

 

را باز کرده و عبارت زیر را تایپ کنید:



  [autorun ]
Open=***.exe
Icon=***.ico
اکنون نام برنامه مورد نظرتان را که در حال رایت هستید، در خط دوم به جای ستاره بنویسید. سپس نام آیکن مورد نظرتان را در خط سوم به جای ستاره بنویسید. دست آخر فایل را با نام
autorun.inf ذخیره کنید. سپس این فایل ها را در کنار دیگر فایل هایتان روی CD رایت کنید.


» نظر

تست امنیتی شبکه

آیا نرم افزاری برای تست امنیتی شبکه وجود دارد ؟

 

بله، و بهتر است تا پیش از آنکه سیستم های شبکه یا نرم افزارهای تحت وب ما مورد نفوذ یا حمله مهاجمان قرار گیرد، خودمان آن را از نظر امنیتی بررسی کنیم و تا حد امکان ضعف خود را پیش از آنکه دیگران به آن پی ببرند، بر طرف کنیم. در این زمینه نرم افزار Core Impact Pro یکی از پر استفاده ترین و قوی ترین نرم افزارهای ارزیابی امنیت شبکه و نرم افزارهای پایه وب است. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های خاصی از جمله تکنیک های موسوم به Testing Penetration برای شناسایی راه های نفوذ بهره می گیرد. در حقیقت Testing Penetration روشی برای ارزیابی امنیت یک سیستم کامپیوتری یا شبکه با استفاده از شبیه سازی یک حمله توسط یک نفوذگر است. در واقع نرم افزار تلاش می کند تمام نقاط ضعف و مراکز نفوذ سیستم را پیدا کرده و آنها را آزمایش کند.

ادامه مطلب...

» نظر

دانستنیهای لازم برای راه اندازی سایت و ایجاد دامنه

می خواهم یک سایت برای ارائه محصولات خودم راه اندازی کنم، ولی برای نام گذاری آن، با مشکل مواجه شدم. لطفاً در ارتباط با نام گذاری سایت ها اگر مطلبی وجود دارد، توضیح دهید.
خب، البته این یک موضوع کمابیش ذهنی و سلیقه ای است. اما برای یک انتخاب خوب، باید این نکات را در نظر گرفت:
1-یک نام دامنه مناسب به راحتی به ذهن سپرده می شود و به راحتی نیز تایپ می شود. به طور کلی یعنی یک نام کوتاه انتخاب کنید.

ادامه مطلب...

» نظر

ترفندهای پرینتر لیزری

من در زمینه طراحی مدارات الکترونیک فعالیت می کنم. این کار را هم به صورت ذوقی انجام می دهم و هم به صورت حرفه ای. البته برای تهیه فیبر مدار چاپی از روش های سنتی استفاده می کنم که تقریباً مراحل سخت و دشواری دارد. اما شنیده ام روش ساده ای به وسیله بهره گیری از پرینترهای لیزری نیز وجود دارد. سوال من این است که چگونه یک فیبر مدار چاپی به وسیله پرینتر لیزری بسازیم؟ لطفاً توضیح دهید.



بله، خوشبختانه امکان این کار وجود دارد. در حقیقت استفاده از این روش می تواند به شما کمک کند تا زمان کمتری را صرف طراحی مدار و انتقال آن بر روی فیبر کنید و همچنین دقت این روش بسیار بیشتر از طراحی با ماژیک ضد آب و یا روش های مشابه است.

ادامه مطلب...

» نظر

آیا می دانید ...

شما وقتی سیب زمینی را بصورت پخته از آتیش بیرون می آورید ظرف یک ساعت در معده هضم خواهد شد. سیب زمینی آب پز ظرف 4 ساعت هضم میشود و سیب زمینی سرخ کرده ظرف12 ساعت نصفش هضم و نصفش از طریق معده اخراج خواهد شد.

این رو گفتم برای پدر مادرهایی که به بچه بیچاره چیپس میدهند و شب طفل بیچاره موقع خواب باید صد دفعه این پهلو و آن پهلو شود تا در آخر سم حاصل از این چیپس جذب بدنش شود.

2- کسانی هم که می آیند و اعلام میکنند: چرا میگید پفک سمی است؟

جهت اطلاع کافی است پفک را با آب خیس کنید و با شصت دستتان آن را به سرامیک آشپزخانه بچسبانید. بعد از 8 ساعت عمرا” بتونید این پفک خشک شده را از دیوار بکنید. باید کلی کاردک و چاقو بزنید تا کنده شود. حالا حساب کنید این پفک با بزاق چسبنده خیس میشود و وارد دیواره معده میشود….

3- یک روش هم برای کسانی که مدعی هستند سیستم گوارش و جذب آنها هیچ مشکلی ندارد:

یک حبه سیر را بطور کامل بدون جویدن و خورد شدن قورت داده اگر قبل از 24 ساعت از بدن خارج شد بدن سالم است زیرا در این مدت هیچ میکروبی در بدن نمی تواند رشد کند.و اگر طولانی تر شد دچار یبوست (محل رشد میکروب )بوده و بیمارید.

ادامه مطلب...

» نظر

اسم واقعی افراد سرشناس

کمال الملک —–> محمد غفاری
مارک تواین —–> ساموئل لنگهورن کلمنس
میرزاده عشقی —–> سید محمدرضا کردستانی
سیمین بهبهانی —–> سیمین خلیلی
امیر کبیر —–> تقی فراهانی
ذبیح الله منصوری —–> ذبیح الله حکیم الهی دشتی
م. امید —–> مهدی اخوان ثالث
شهریار —–> محمدحسین بهجت تبریزی
حافظ —–> شمس الدین محمد شیرازی
چارلی چاپلین —–> سِر چارلز اسپنسر چاپلین پروین اعتصامی —–> رخشنده اعتصامی
صائب تبریزی —–> میرزا محمد علی
سلمان فارسی —–> روزبه
ستارخان —–> ستار قره‌داغی
میرداماد —–> میر برهان‌الدین محمدباقر استرآبادی
باقرخان —–> باقر تبریزی
نسیم شمال —–> سید اشرف‌الدین گیلانی
جبار باغچه بان —–> میرزا جبار عسگرزاده
بدیع الزمان فروزانفر —–> محمدحسین بشرویه‏ای
چه گوارا —–> ارنستو رافائل گوارا دلاسرنا
سعدی —–> مُصلِح الدین مُشرف بن عَبدُالله
عزیز نسین —–> مَحمَت نُصرَت


ادامه مطلب...

» نظر

12 میان بر windows 7

اگر برای مدت زیادی از کامپیوترها استفاده کرده باشید، احتمالاً روزهایی را به یاد می آورید که برای همه چیز به صفحه کلید خود نیاز داشتید. بعضی از ما هرگز این عادت خود را ترک نکرده ایم و هنوز بطور منظم از میان برهای صفحه کلید در ویندوز استفاده می کنیم. بر حسب نوع کاری که انجام می دهید، می توانید با این روش واقعاً سرعت خود را بالا ببرید. بنابراین اگر سیستم جدیدی را خریده اید که از windows 7 استفاده می کند و یا اگر خودتان این سیستم عامل را خریداری نموده و بر روی کامپیوتری که داشته اید نصب کرده اید، احتمالاً خوشحال خواهید شد اگر بدانید که میان برهای جدید صفحه کلید و ماوس در این سیستم عامل می توانند زندگی را برای شما آسانتر نمایند، ما در این مقاله به 12 مورد از این میان برها اشاره خواهیم کرد.


ادامه مطلب...

» نظر

ترفندهای اکسل

چگونه می توانم در اکسل از توابع آماری بهتر و مفیدتر استفاده کنم؟ باید توجه داشته باشید که وقتی اکسل را نصب می کنید، همه توابع نصب نمی شوند. در حقیقت بسته Analysis toolpak حدوداً شامل 100 تابع است. برای استفاده از این توابع، باید افزودنی 92 را نصب کنید. ممکن است که شما بخواهید Anaiysis toolpak_VBA را نصب کنید که برای گسترش برنامه ها به زبان ویژوال بیسیک مفید است. اما قبل از هر کار باید دو افزودنی زیر را نصب کنید. برای این کار از منوی tools گزینه add-ins را انتخاب کنید. سپس هر دو افزودنی را انتخاب کنید:



Analysis toolpak_VBA
و
Analysis toolpak و ok کنید.حال بررسی کنید که توابع فوق اضافه شده اند. برای این کار Shift + F3 را فشار دهید و گزینه all را انتخاب کنید. سپس در قسمت select function به توابعی که نامشان با حروف کوچک نوشته شده است توجه کنید. اینها توابعی هستند که شما آنها را با نصب Analysis toolpak نصب کرده اید و در کاربردهای آماری می تواند به شما کمک کند.


» نظر

پچ و DLC بازی Dragon Age II

شامل :

Black Emporium and Exiled Prince DLC
Signature Edition DLC
DLC Decrypter
18-Basic Unlockables Activator





» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >