سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفت تکنیک سئو

 5. ساختمان لینک
همه ما احتمالا از رتبه صفحه گوگل شنیده ایم – برای هر مالک وب سایت داشتن درجه بالاتر رتبه صفحه رویا به نظر میرسد . زمانی که روش تعیین رتبه صفحه بسیاری از عوامل را در بر میگیرد ، و به طور ثابت تغییر میکند ، یک مورد(ایتم ) شماره لینک هایی است که به وب سایت شما اشاره میکند .
حالا، شما می خواهید به صحت ازبین رفتن چهار چوب لینک ها و دیگر نامه های تبلیغاتی مزاحم که مانع از دسترسی لینک ها به سایت شما میشود اطمینان حاصل کنید . با این حال ، سایت های هدایت کننده ویژه و قابل اطمینانی وجود دارند که میتوانید جهت ارائه سایت خود ، یا بند های مشخص بلاگ به ان استفاده کنید ،
با مطالب اصلی یا حقیقی – به خصوص اگر شما بلاگ داشته باشید – شما همچنین قادر خواهید بود لینک ها و دیگر وب سایت ها و بلاگ ها را ایجاد کنید . این کار تا حتی داد و ستد است ، به صورتی که اگر شما با سایت های دیگری مرتبط شوید ، سایت هایی را خواهید یافت که به شما متصل شده اند – و همچنین به طور امید وار کننده ای صفحه خود را در رتبه بالا تری خواهید یافت .

 

ادامه مطلب...

» نظر

آشنایی با متاتگ گوگل = افزایش آمار

متاتگ ها راهی برای شناساندن وب سایت شما به جهان خارج است .
عنوان تگ هایی که برای صفحات سایت خود تعریف میکنید موتور های جستجوگر را در شناختن مطالب داخل سایت شما یاری میکند .
دو نوع اصلی متاتگ وجود دارد :
این متاتگ باعث میشود که اطلاعات اضافی ای همراه صفحه وب درخواستی شما در
http header
به مرورگر ارسال شود .
مثلا میتوانید تاریخ انقضای اطلاعات را تعیین کنید یا میتوانید صفحه وب را با یک متا تگ خاص پس از چند ثانیه به صفحه دیگری بفرستید بدون دخالت کاربر !


ادامه مطلب...

» نظر

آشنایی با متاتگ گوگل = افزایش آمار

متاتگ ها راهی برای شناساندن وب سایت شما به جهان خارج است .
عنوان تگ هایی که برای صفحات سایت خود تعریف میکنید موتور های جستجوگر را در شناختن مطالب داخل سایت شما یاری میکند .
دو نوع اصلی متاتگ وجود دارد :
این متاتگ باعث میشود که اطلاعات اضافی ای همراه صفحه وب درخواستی شما در
http header
به مرورگر ارسال شود .
مثلا میتوانید تاریخ انقضای اطلاعات را تعیین کنید یا میتوانید صفحه وب را با یک متا تگ خاص پس از چند ثانیه به صفحه دیگری بفرستید بدون دخالت کاربر !


ادامه مطلب...

» نظر

فعال کردن قرار دادن عکس در متن میلها در جیمیل

حتما برایتان پیش آمده است که خواسته باشید، در متن ایمیل‌های ارسالی در  جی‌میل، تصویر یا تصاویری را قرار بدهید. تا به حال فقط می‌شد عکس‌هایی به متن ایمیل پیوست کرد و گیرنده ایمیل می‌توانست، پیش‌نمایش عکس‌ها را در پیوست ایمیل ببیند و بعد آنها را دانلود کند.
اما گنجاندن عکس‌ در خود ایمیل، لطف خاص خود را دارد. به تازگی جی‌میل امکان چنین کاری را مهیا کرده است. برای فعال کردن این ویژگی‌باید:


به قسمت seeting ایمیل خود بروید که گزینه آن را در قسمت بالا و راست ایمیل مشاهده می‌کنید، سپس، در قسمت Labs و در قسمت Inserting images، ویژگی را فعال کنید.
حالا در هنگان نوشتن ایمیل‌های جدید، آیکونی را می‌بینید که با کلیک بر روی آن می‌توانید عکس‌های مورد نظر را در متن ایمیل قرار بدهید.


» نظر

ارسال پاسخ خودکار به ایمیلهای یاهو

با وجود تعداد زیاد سرویس دهندگان رایگان Email , جای هیچ گونه شکی نیست که یاهو در کشور ما از طرفداران پروپا قرص بسیاری برخوردار است , اگر چه گوگل با عرضه Gmail قصد سر به نیست کردن یاهو را در سر می پروراند ولی تاکنون نتوانسته است حریف یاهوی با تجربه شود.
در اینجا یک نکته از تنظیمات
Email یاهو برای علاقه مندان به این سرویس دهنده ارائه می شود , با کمک این تنظیم می توانید حتی زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید اشخاصی را که برایتان Email ارسال می کنند بدون جواب نگذارید.

ادامه مطلب...

» نظر

تبدیل تلفن همراه به کنترل رایانه

تصور کنید با همراهی دوستان در حال نگاه کردن یک فیلم پر هیجان روی رایانه ی خود هستید . DVD  اول فیلم تمام میشود و باید DVD دوم را به رایانه خود بدهید تا ادامه ی همان فیلم پر هیجان را دنبال کنید . اما یک مشکل خیلی کوچک اما در عین حال واقعا کلافه کننده وجود دارد . این مشکل همان مشکل کنترل کردن رایانه از راه دور است تا هر دفعه یکی از شما مجبور نباشید از جای خود بلند شده و دکمه های مدیا پلیر را بفشارید و فایل مربوط به فیلم را از داخل DVD فراخوانی کنید . البته مشکل به همین جا ختم نمیشود . مشکل کنترل کردن صدا ، عقب و جلو کردن فیلم و ……….. .
در اینجا فناوری
Bluetooth مشکل شما را به بهترین شکل ممکن حل میکند . شما با استفاده از یک تلفن همراه قادر خواهید بود هر کاری با رایانه تان از راه دور انجام دهید ( البته فاصله ای در حدود ??? الی ??? متر ) . بهتر است به سراغ مراحل عملی کار برویم و از گفتن مطالبی که خیلی مهم نیستند پرهیز کنیم . پس با ما همراه باشید ………..



در این آزمایش ما از یک ویندوز ? آلتیمیت و یک گوشی خیلی ساده Nokia K320i   استفاده خواهیم کرد.
?- ابتدا بلوتوث رایانه و گوشی را فعال کنید .
?- اکنون در قسمت System Tray  ( کنار ساعت ) روی آیکون مربوط به بلوتوث راست کلیک کنید .
?- گزینه Add a device را انتخاب کنید .
?- پس از انتخاب این گزینه با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد . در این صفحه ، رایانه ی شما تمامی دستگاه هایی که بلوتوث آنها فعال است و در اطراف رایانه شما هستند را پیدا کرده و نشان میدهد .
5- پس از پیدا شدن تلفن همراه شما توسط رایانه ، کافیست روی آیکون مربوط به تلفن همراه خود در صفحه بالا کلیک کرده و سپس روی دکمه
Next کلیک کنید .

ادامه مطلب...

» نظر

انتقال اطلاعات یک هارد به هارد دیگر به سادگی و بدون واسطه

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که قصد داشته باشید اطلاعات موجود در هارد یک سیستم دیگر را بر روی هارد کامپیوتر خود داشته باشید. شاید اولین راهی که به ذهنتان برسد رایت اطلاعات بر روی CD  یا استفاده از فلش دیسک باشد ، اما ممکن است امکانات موجود نباشد یا حجم اطلاعات آنقدر بالا باشد که اینگونه امکان پذیر نباشد. در این ترفند قصد داریم راحت ترین و به صرفه ترین راه یعنی هارد به هارد کردن بدون واسطه یا کابل را برای شما مطرح کنیم.



ابتدا برق سیستمی که قصد دارید اطلاعات را از آن بگیرید را قطع کنید.
پشت کیس را باز کرده و کابلی که به پشت سی دی رام است را جدا نمایید و به طور صحیح آن را به به پشت هارد دیگر وصل کنید.
سپس یک کابل دیگر هم که برای برق هارد است را از سی دی رام جدا کرده و به پشت هارد وصل کنید.
حال برق سیستم را وصل کرده و سیستم را روشن نمایید.
بعد از نصب هارد دیسک جدید ، به
My Computer  بروید. اگر درایوهای هارد دیسک جدید اضافه نشده بود سیستم را مجددأ راه اندازی کنید.
اگر می خواهید که انتخاب نمایید که سیستم با کدامیک از هاردها شروع به کار نماید،
Jumper پشت هارد که نمی خواهید کامپیوتر با آن استارت شود را جدا نمایید.
به یاد داشته باشید که پس از پایان کار ،
Jumper را به جای اولش باز گردانید.


» نظر

آموزش هارد به هارد کردن رایانه ها

رایانه ها معمولا دارای یک هارد دیسک هستند . برای اولین قدم بهتر است که پارتیشن های هارد دیسک خودتان را نامگذاری کنید.
برای این کار به
My Computer  رفته و روی یک پارتیشن کلیک راست کنید . گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده شما می توانید نام پارتیشن را تغییر دهید. این کار را برای همه پارتیشن ها تکرار کرده و نام آنها را به خاطر بسپارید .
حالا رایانه تان را خاموش کنید . شما هارددیسکی که می خواهید اطلاعات را از آن کپی کنید در اختیار دارید. به دقت ان را بررسی کنید . همه هارد دیسکها به وسیله یک نوع کابل به مادربورد متصل می شوند . در کنار محل اتصال کابل به هارد دیسک محل اتصال فیش برق یا همان
POWER قرار دارد .
اما مهمترین نکته که شما باید به آن دقت کنید جامپرها هستند. معمولا روی بدنه هارد دیسکها نحوه قرار گیری جامپرها توضیح داده شده است.
جامپر یک قطعه ریز است که می توان به وسیله آن تنظیمات یک قطعه سخت افزاری را به صورت فیزیکی تغییر داد.


ادامه مطلب...

» نظر

ترفند ورود به درایو C به روشی دیگر در تمامی ویندوزها

شما برای ورود به درایو C  کامپیوتر خود چه ‌می‌کنید؟ My Computer را باز کرده و وارد درایو C می‌شوید؟ این یک راه معمولی است اما برای کاربرانی که همواره به دنبال کشف راز و رمزهای ویندوز هستند همواره بیش از یک راه وجود دارد. در این ترفند کوتاه اما کاربردی نحوه ورود به درایو C ویندوز را از روشی غیر معمول به شما خواهیم آموخت.
برای این کار:



در صورتی که از ویندوز XP  یا نسخه های قدیمی‌تر ویندوز استفاده می‌کنید بر روی منوی Start کلیک کرده و Run را انتخاب کنید. سپس کاراکتر \ را از روی کیبورد وارد کرده و Enter بزنید.
اگر از ویندوزهای ویستا و 7 استفاده می‌کنید کافی است بر روی منوی
Start کلیک کنید و کاراکتر \ را وارد نموده و Enter بزنید تا پنجره درایو C نمایان شود.
جهت بالا بردن سرعت کار می‌توانید از کلیدهای ترکیبی
Win+R برای باز کردن Run و فشردن کلید Win برای ورود به منوی Start استفاده کنید.
لازم به ذکر است با وارد کردن کاراکتر . به همین روش، وارد پوشه مربوط به کاربر جاری ویندوز خواهید شد.


» نظر

تغییرعنوان مرورگر اینترنت : ( ترفندهای رجیستری )

مرورگر Explorer Internet به طور پیش فرض دارای عنوان  

 

 Microsoft Internet Explorer است. برای تغییر آن به زیر کلید زیر بروید:ِ


HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main


و یک مقدار رشتهای به نام
Window Title بسازید و به آن هر عبارتی را که دوست

دارید , بدهید.


» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >