سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه کامپیوتر دوستان خود را از راه دور عیب یابی کنیم؟

اگر شما در جمع دوستان و خانواده متخصص کامپیوتراید، به این معنی است، که همیشه، کسی برای گرفتن پشتیبانی فنی و پرسیدن سوالهایش با شما تماس می گیرد. اگر نمی توانید شخصا سراغ کامپیوتر او بروید، راههایی هستند که به شما در عیب یابی و رفع مشکلات کامپیوتر از راه دور کمک می کند.

 

اگر بعد مسافت مانع اصلی شما است و اگر توانایی دیدن و معاینه کامپیوتر مورد نظر را ندارید، باید بدانید در آنچه که شما می توانید انجام دهید محدودیت هایی وجود دارد. صرفنظر از اینکه او یا شما ، بر نرم افزارهای remote desktop و کدهای خط فرمان تسلط داشته باشید یا خیر، باز می توانید کامپیوتر اش را راه بیاندازید. . در اینجا نحوه عیب یابی را به صورت گام به گام و به زبانی ساده آموزش خواهیم داد.

 

ادامه مطلب...

» نظر

ده نکته مهم برای افزایش امنیت هنگام گشت و گذار در اینترنت

امنیت در اینترنت موضوعی مهم و حیاتی است. در صورت عدم رعایت نکات امنیتی هنگام گشت و گذار در اینترنت، خطرات و آسیب های جبران ناپذیری را متوجه خود خواهید ساخت. بنابراین آگاهی از نکات امنیتی برای نگهداری از داده‌ها، اطلاعات شخصی و کارت‌های بانکی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

 

در این مقاله به نکاتی مفید برای افزایش ضریب امنیت اشاره شده است. احتمالا بسیاری از آنها را می دانید و یا قبلا در نگهبان خوانده اید. حالا مهم ترین موارد دور هم جمع شده است تا یک راهنمای فوری امنیت اینترنت به صورت یکجا داشته باشید.

ادامه مطلب...

» نظر

دانلود کتاب جدید

کتاب 10 ترفند اینترنت اکسپرور

 

http://up.iranblog.com/5/1260883797.pdf

 

کتاب 10 مشکل شبکه و راههای مقابله با آن

 

http://up.iranblog.com/5/1260879048.pdf

 

 

کتاب 20 نکته ویندوزی.

http://up.iranblog.com/5/1260896420.pdf

کتاب 10 دلیل مهم برای نصب سرویس پک 2

http://up.iranblog.com/5/1260826651.pdf


» نظر

قرار دادن فایل ویدئویی به عنوان پس‏زمینه دسکتاپ ویندوز 7

صاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟
آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

ادامه مطلب...

» نظر

اموزش کنترل سلامت هارد دیسک

گاهی اوقات سیستم هنگ می کند و دلیل آن را نمی دانید. برخی موارد هم پیش می آید که کامپیوتر را روشن می کنید اما بالا نمی آید. پیغام Hard disk failure هم که شاید یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای کامپیوتر یا لپ تاپ شما اتفاق بیافتد. و متاسفانه اکثر اوقات بدون هیچ اخطار و پیش زمینه ای به وقوع می پیوندد. حال شما می مانید و یک سیستم از کار افتاده و حجم بسیار زیادی از اطلاعات که بدون وجود همیچ نسخه پشتیبانی از بین رفته اند. راه حل مقابله با این مشکلات چیست؟ 

 

ادامه مطلب...

» نظر

آموزش تصویری باز کردن X360 Slim


آموزش تصویری باز کردن X360 Slim

ادامه مطلب...

» نظر

موزش دیدن اینکه آیا بن شده اید بدون وصل شدن به Live

اگر میخواهید بدانید که آیا کنسول شما در لیست سیاه است و اگر به لایو وصل بشوید بن می شوید یا نه، میتوانید از این روش استفاده کنید.
این روش فقط در صورتی جواب میدهد که شما تازه در لایو بودید ولی اسمتان توی لیست سیاه رفته و اگر دوباره وصل بشوید، دیگه بن می شوید.

ادامه مطلب...

» نظر

انتقال پروفایل با استفاده از usb

دوستان به راحتی می توانیم از پروفال های هم استفاده کنید این روش کاملا تست شده
1.ابتدا فلش خود را خالی کنید و بعد پروفال را به فلش انتقال دهید
2.با استفاده از برنامه USBXTAFGUI فلش را درpc باز کنید حال درون فلش پوشه ای به اسم content مشاهده می شود درون این پوشه پوشه دیگری است که باید این پوشه را از فلش کپی کرد
توجه داشته باشید که فقط همان پروفایل در فلش باشد نه چیز دیگر
نکته دیگر این که هر پروفال که ساخته می شود نام پوشه اش فرق دارد برای همین است که باید پوشه کپی شود نه فایل


» نظر

آموزش نحوه افزایش سرعت فن های xbox360

بچه ها همون طور که میدونید،فن های داخل کنسول ایکس باکس،به طور اتوماتیک و با توجه به حرارت CPU تغییر پیدا می کنن،ولی خوب به حرارت GPU و خوده مادربرد توجهی نمی کنن،چون سنسور حرارتی فقط روی CPU هستش.

ادامه مطلب...

» نظر

راهنمای استفاده از save دیگران در کنسول xbox 360

استفاده از این روش ممکن است باعث شناسایی کنسول شما در XBL شود و در نهایت کنسول شما بن گردد


در این پست استفاده از سیو resident evil 5 دیگران را در کنسول xbox 360 به شما آموزش میدم
امیدوارم که مورد استفاده و تشکر شما قرار بگیرد


ادامه مطلب...

» نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >