سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازی انلاین teeworld

یک بازی انلاین جذاب به نام تی وردز که خودم تازه دانلود کردم و با دوستام بازی میکنم این بازی کلا انلاین میباشد و میتونید در هر بازی بیش از 8 نفر باشید.بازی دوبعدی میباشید،شما در یکی از تیم ها قرار میگیرید مثلا قرمز و گروه دشمن شما مثلا ابی هست شما باید اونها رو از بین ببرید که در هر بای فرق دارد مثلا در یکی از بازیها باید دشمنتون رو روی نیزه ها بیندازید تا ببازد و به شما امتیاز تعلق بگیرد و ...

بازی مپ های مختلفی دارد که میتوانید انتخاب کنید ،جالب که این بازی سرورهای ایرانی هم داره اما متاسفانه رمز داره که من رمزشو نمیدونم که بهتون سرور رو بدم که جای نگرانی نداره چون هر سروری بزنید وارد بازی میشوید که بهتره قبلش با دوستاتون هماهنگ کنید تا از بازی لذت بیشتری ببرید

ادامه مطلب...

» نظر

پیش نمایش بازی HIT MAN :Absolution

                                                                                                                    <<<باز گشت قاتل تنها >>>

                                  (IO INTERACTIVE - SQUARE ENIX   (X 360  PS3 PC          

توضیحی کوتاه :

طبق گفته ی سازندگان داستان بازی این بار کاملا شخصی است در ابتدای بازی مامور 47 رابط سابق خود یعنی دیانا برنوو را ترور میکند دشمن اصلی این شماره مرد بی روحی به نام بلیک دکستر است. با توجه به غیب 6 ساله سری هیتمن ویزگی های جدیدی جدیدی به بازی اضافه شده است .این بار بازیباز ها مختار هستند که بازی را با روش دلخواه خود دنبال کنند کشتن مخفیانه دشمنان یا به راه انداختن یک حمام خون هر دو به سلیقه بازیباز مربوط میشود در بخش اکشن بازی ها شباهت بسیاری SPLINTER CELL :CONVICTION دارد .مبارزات تن به تن سیستم کاور گیری دقیق .استفاده از اجسام درون محیط بر ضد دشمنان از جمله ویزگی هایست  که از عنوان یوبی سافت به نسخه جدید هیتمن منتقل شده است . به لطف استفاده از ورزن دوم موتور GLACIER 2 باعث شده که علاوه بر محیط بازی هوش مصنوعی هم پیشرفت به سزایی داشته است این بار علاوه بر محیط های بزرگ شاهد ماوریت های خطی هم هستیم که بار سینمایی بازی را افزایش داده است .برای اولین بار در سری هیتمن ما شاهد بخش چند نفره هر چند سازندگان هنوز اطلاعات دقیقی از این بخش منتشر نکرده است.

ادامه مطلب...

» نظر

مصاحبه با سازنده ی fifa 13

 مصاحبه با سازنده ی fifa 13
FIFA 13 که هم اکنون مراحل آخر ساخت خود را می گذراند ، آماده انتشاری بزرگ در حدود کمتر از دو ماه دیگر می باشد. برای تغییرات قابل توجهی که در بازی صورت گرفته مانند: تاثیرات واقعی بازیکن بر روی توپ و هوش مصنوعی ارتقا یافته بازی، خبرنگار VG247 به سراغ توسعه دهنده بازی رفته است تا گفتگویی در این مورد داشته باشد.

 

ادامه مطلب...
» نظر

ساخت کوچک ترین اسلحه ی جهان +عکس

   ساخت کوچک ترین اسلحه ی جهان +عکس


ادامه مطلب...

» نظر

آموزش وصل شدن به ایکس باکس لایو

آموزش راحت وصل شدن به ایکس باکس لایو

 

ادامه مطلب...

» نظر

تبریک

سلام

کسب مدال های طلا و نقره را در رشته های وزنه برداری بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی به تربیب طلا و نقره و پرتاب دیسک احسان حدادی.نقره  و قاسم رضایی در کشتی فرنگی طلا را به تمام دوستان و هم و طنان گرامی  تبریک عرض میکنم.

با این مدال ها که امشب کسب شد رتبه کشور عزیزمون در المپیک 2012 به رتبه ی  12 رسید.به امید پیروزی ها و مدال های بیشتر دیگری در المپیک امسال.

 


» نظر

لیست بازی های Namco در GamesCom 2012

 

Namco Bandaiلیست عناوین خود برای حضور در گیمزکام 2012 را منتشر کرد که تمامی بازی ها قابل انجام دادن می باشند

و در دسترس عموم قرار خواهند گرفت در زیر می توانید لیست بازی های این استدیو را مشاهده کنید.

ادامه مطلب...

» نظر

سردمه میزاری بیام خونتون؟!

سردمه میزاری بیام خونتون؟!

ادامه مطلب...

» نظر

عاقبت جوگیر شدن (تصویری)

عاقبت جوگیر شدن (تصویری)

ادامه مطلب...

» نظر

تصاویری از crysis3

 تصاویری از crysis3

ادامه مطلب...

» نظر
<      1   2   3      >