سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود نقد تصویری Max Payne 3

Max Payne 3 Video Review

 

ادامه مطلب...

» نظر

لیست وسایل نقلیه GTA V لو رفت !!!

 لیست وسایل نقلیه GTA V لو رفت !!!

 

ادامه مطلب...

» نظر

ماکروسافت: اشتباهات سونی باعث پیشرفت ما شد.!



اگر بگوییم شرکت بزرگ سونی تا قبل از انتشار Xbox 360 یکه تاز دنیای گیم بود حرفی به گزاف نزده‌ایم. نزدیک به نیم دهه است که کنسول‌های دو شرکت ماکروسافت و سونی انتشار یافته‌اند؛ حال با یک نگاه گذرا به این سال‌ها کدامیک موفق عمل کرده‌اند،سونی یا ماکروسافت(؟) جواب این سوال را اقای Robbie Bach رئیس پیشین بخش سرگرمی‌های ماکروسافت می‌دهد.

اطلاعات تکمیلی و جدید از عنوان Call Of Duty : BlackOps 2

سایت kotaku به تازگی در ملاقاتی که با سران Treyarch داشته اطلاعات جالبی از Black Ops 2 به دست آورده که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه مطلب...

» نظر

angry birds از مرز 1بلیون دانلود گذشت

امروز تعداد دفعات دانلود بازی زیبای angry birds از مرز 1بلیون گذشت بعد از رکورد دانلود angry birds space درسه روز که 10 ملیون دفعه بود رکورد دیگری از سوی این بازی را شاهد بودیم
شاید سران rovio حتی فکر چنین روزی را نمیکردند ولی در هر حال تمام جهانیان این بازی را دوست دارند


» نظر

Wolfenstein تولدت مبارک!

شاید بسیاری از شما ها با بازی Return to Castle Wolfenstein آشنا نباشید. اما گیمر های قدیمی این بازی را به خوبی مشناسند این بازی در زمان خود توانست با یک داستان و گیمپلی قوی طرفداران بسیاری را به خود جذب کند . نسخه آخر این بازی که بر روی کنسول ها توسط Activision عرضه شد نتوانست این پیروزی را تکرار کند!
ادامه مطلب...
» نظر

لیست عناوین Square Enix در E3 منتشر شد

با نزدیک شدن به یکی از بزرگترین نمایشگاه های بازیهای رایانه ای شرکت ها نیز خود را آماده ی حضوری قدرتمند در این نمایشگاه دارند. حال شرکت Square Enix لیست عناوین خود در E3 را اعلام کرد.شایان ذکر است که این عناوین از تاریخ 5 تا 7 ژوئن به نمایش درخواهند آمد.
در لیست منتشر از شرکت اسکوآر انیکس خبری از عنوان Final Fantasy Versus نیست.عنوانی که مطمئناً طرفداران مشتاق خبری از آن بودند.

لیست کامل عناوین به صورت زیر می باشد:

ادامه مطلب...

» نظر

پیش فرض امتیازات Minecraft: Xbox 360 Edition

در صورتی که تنها یک روز تا عرضه ی شاهکار مکعبی بر روی X360 زمان باقی مانده است؛ سایت ها نمرات خود برای بازی را منتشر کردند که با وجود امتیازات به دست باید منتظر تکرار افتخارات بازی باشیم.

ادامه مطلب...

» نظر

پیش فرض UK Charts | صدرنشینی Sniper Elite V2

آمار فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا منتشر شد که عنوان Sniper Elite V2 توانست با پیشی گرفتن از رقیبان، رتبه ی اول را از آن خود کند.


متیازات Starhawk

به تازگی امتیازات انحصاریه جدید سونی منتشر شده که در زیر میتوانید ببیند

ادامه مطلب...

» نظر
   1   2   3      >