سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل سازنده ی Arma III به جرم جاسوسی دستگیر شدند!!!!

عوامل سازنده ی عنوان Arma III در قالب تیم Bohemia Interactive به اتهام جاسوسی از پایگاه های جزایر یونان بازداشت شدند!! این خبر را عوامل سازنده ی این بازی نیز تایید کرده اند.

 

 

آپدیت 1 :

 

یورو گیمر گزارش داد افراد دستگیر شده 28 و 33 سال سن داشته اند و درواقع به دلیل عکاسی از تجهیزات و تاسیسات نظامی در این کشور و در جزیره ی Lemons باز داشت شدند. در صورتی که جرم آنها اثبات شود به 20 سال زندان محکوم خواهند شد!

 

PC GAMERS گزارش کرد: دو نفر از عوامل Czech نیز دستگیر شده اند و این عمل زمانی که اتفاق افتاد که آنها در حال تحقیق برای Arma III بودند. بازی در جزیزه ی Lemons اتفاق خواهد افتاد اما دو تن از عوامل سازنده ی این بازی در این جزیره به دلیل جاسوسی از عوامل نظامی دستگیر شده اند.

 

این ماجرا دیشب توسط برخی از مطبوعات یونانی پوشش داده شد، اما در نهایت آقای Marek Spnel این خبر را در فروم رسمی سایت بازی منتشر کرد. او مشتاق به ادامه ی بحث در این مورد ، حداقل تا زمانی که اطلاعات بیشتری از این ماجرا منتشر شود و در اختیارش قرار بگیرد نیست.

 

آپدیت 2 : 

 

Bohemia Interactive در خطاب به CVG اعلام کرد سازندگان دستگیر شده در یونان به جزیره ی یونانی Lesbos برای محاکمه و توضیح درمورد جاسوسی، منتقل خواهند شد.

 

مدیر اجرایی عنوان ArmA آقای Jan Kunt اعلام کرد " آن دو هنوز متهم شناخته نشده اند، اما پلیس در حال انتقال آن ها به دادگاه برای ارایه ی اطلاعات و توضیحات درمورد این واقعه است"

 

همچنین ادامه داد " استدیو در گیر مسایلی همراه با شهرداد شهر Lemnos ، اقای Antonis Hatzidiamantis است، قبل از استفاده ی شرکت از نقشه ها در جایی که اطلاعات آن در دسترس عموم قرار میگیرد"

 

آقای Hatzidiamantis با اظهار ناراحتی درمورد این مسایل اعلام کرد " شما میتوانستید آن را برای خودتان بخرید، ارتش ترکیه میتوانست. اما دلیل ورود به یک واحد نظامی نمیشود. واقعا چیز بیشتری از Google Maps نبوده است! "

 

" سازندگان در Lemnos میمانند، تا اطلاعات دقیقی از این عکس دریافت شود. آنها تعداد زیادی عکس از مناظر طبیعی نظیر درختان و بوته زار ها و گل ها برای طراحی دقیق محیط زیست گرفتند. من نمیدانم آنها کجا گرفتار شدند و یا در حال انجام چه کاری دستگیر شده اند! "

 

" مطمین نیستم که وضعیت آنها سخت خواهد شد. 12 نفر در حال عکس برداری از تاسیسات یونانی دستگیر شدند. به نظر میرسد یونان مشکلات زیادی دارد و خواهان تمرکز بر موارد دیگری است"

 

تاسیسات با بد بینی به این حادثه ، به kunt اتفاقات سال 2001 را یادآوری و اشاره کرد" زمانی که گروهی 12 نفره از مردم در حال جاسوسی دستگیر شده و به وسیله ی دادگاه یونان متهم شناخته شدند. 8 نفر آنها جاسوس شناخته شدند و 6 نفر  بقیه به جرم کمک به آنها دستگیر شدند. سال ها بعد 13 نفر از 14 نفر آنها تبرعه شدند.


» نظر