سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PS3 عمر طولانی خواهد داشت!!!

سونی باور دارد  که زندگی PS3 همچنان آن هم با وجود معرفی Ps4 در آینده ادامه دارد.سونی ممکن است که PS4 را خیلی کوتاه معرفی کند و در این حین Masaru Kato نمیخواهد که درگیر نسل آینده شود و او قبول کرد که زندگی همچنان برای PS3 ادامه دارد.

وقتی از او در مورد سود مورد نیاز در بخش بازی های سونی سوال شد ، او گفت:

اکنون PS3  ،در شش سال عمر خودش به سر میبرد.من فکر میکنم که همچنان زندگی طولانی خواهد داشت و اکنون ، ما در سطحی نیستیم که بخواهیم پول خودمان را  دیگر در مورد سخت افزار از دست بدهیم.

وی پلتفرم بعدی را تصدیق کرد ولی نگفت که چه مدل خواهد بود. او گفت:

نکته های زیادی در مورد پلتفرم بعدی ما وجود دارد و من نمیتوانم تا در این لحظه چیزی در موردش بگویم.اما ما فعلا کار های زیادی با PS3 داریم.

او گفت که به طور مکرر محصولات سونی در حال کاهش هستند اما بازار بازی های ما تاکنون به لطف PS3 داغ بوده است.او میگوید که من آرزو میکنم این پلتفرم همچنان رو به جلو به راهش ادامه دهد.

 


» نظر