سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتظار برای Far Cry 4 کوتاه تر خواهد بود

Yves Guillemot مدیر عامل " یوبی سافت " در صحبت های امروزش گقت : طرفداران سری ( فار کرای ) دیگر لازم نیست برای تجربه ی نسخه ی بعد چهار سال صبر کنند .

 

 ما هم اکنون در حال برنامه ریزی برای نسخه ی بعدی این بازی هستیم و می توان حدس زد که تا اتمام ساخت Far Cry 4 مدت زمان به مراتب کوتاه تری خواهیم داشت . نسبت به نسخه ی " دوم تا سوم " این بازی که چهار سال بین آنها وقفه افتاد  .

 

 Far Cry 2 در سال 2008 منتشر شد و در فاصله ی چهار سال بعد Far Cry 3 منتشر شد که به گفته ی Yves Guillemot فروش نسخه ی سوم بازی نسبت به نسخه ی دوم واقعا حیرت انگیز بود و ما اتنظار این همه موفقیت را نداشتیم .

 

 

 

 به گفته ی او , چهار سال وقفه برای دنباله ی یک بازی زیاد است و این فاصله ی زمانی حداکثر باید به " 2 یا 3 سال برسد . زیرا ممکن است داستان بازی فراموش شود و بازیکن داستان را گم کند .

 

 Guillemot هسته ی اصلی بازی که " گیم پلی " بازی است را در Far Cry 3 تحسین کرده و میگوید ما در نسخه ی بعدی هم با همین روال پیش خواهیم رفت و گیم پلی بازی تغییر نخواهد کرد زیرا بسیار روان و دلنشین است .

 

 Far Cry 3 حدود ship 4.5 million داشته است و این کاملا برای یوبی سافت رضایت بخش بوده و حتی فراتر از انتظار آنها بوده .

 

 شرکت یوبی سافت در سال 2012 با کمک Assassin"s Creed 3 و Far Cry 3 توانست سود خودش را تا 23 % نسبت به سال 2011 افزایش دهد .

 

 Far Cry 3 در ماه دسامبر سال 2012 برای هر سه پلت فرم اصلی منتشر شده است .


» نظر