سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی شخصیت ghost

قصد دارم بیوگرافی کامل شخصیت محبوب GHOST یکی از پر طرفدار ترین شخصیت های سری modern warfare را برای شما در این پست به نمایش بزارم دهم.

این شخصیت که ممکنه تا به الان کسی وی را نشناسد دارای اسم و نشان نیز میباشد و مخفی کردن صورتش در زیر نقاب نیز دلیل به خصوصی دارد که توضیح خواهم داد.



نام کامل - سایمون رایلی با پسوند روح (Simon Ghost Riley)

لقب- روح ghost

بخش های عملیتی- عملیات شاه ماهی(operation kingfish) برای دستگیری ماکاروف- سری دوم جنگ مدرن mw2- و بخشی از خاطرات سوپ مک تاویش در نسخه HE MW3

سلسله مراتب درجه فرماندهی- ستوان lieutenant

وضعیت - کشته شده است- K.I.A

زمان مرگ- 15 آگوست 2016 میلادی- AUGUST 15TH 2016


اسلحه های مورد علاقه وی- ACR-AT4-BROWSING HI POWER-G18-KNIFE-M4A1 CARBINE- MK46-MP5K

صداپیشه وی- کریگ فیربراس- CRAIG FAIRBRASS

بازیگر- کیگن ویلسون. در بخش تریلر عملیت شاه ماهی

LIUTENANT SIMON GHOST RILEY نام کامل وی است و جزو کادر اصلی نیروی ویژه عملیاتی بریتانیایی در خاک انگلیس بوده و همراه با سایر هم تیمی های زبده اش برای دستگیری ولادمیر مکراف عملیاتی را تحت عنوان عملیات شاه ماهی انجام دادند. سایمون رایلی پس از مک تاویش دومین فرمانده گروهک TASK FORCE 141 تا قبل از ورود پرایس به این جوخه عملیاتی بود. وی را با ماسکی با طرح جمجمه ای ترسناک و با عینک آفتابی قرمز تیره و یک هدفون بالکاوا بزرگ بر روی گوشش میشناسیم.



خلاصه ای از دوران کودکی و خانوادگی وی


سایمون در زمان کودکی زندگی بسیار سخت اما خاطره انگیزی را در شهر منچستر انگلستان و در کنار پدر بی عاطفه اش گذراند. در یکی از روزها پدرش برای تقویت قدرتش برای آینده ای نظامی تعدادی حیوان را به سمت وی سوق داد. اما پدرش در حین درگیری با مار سمی توسط آن کشته شد. همان مار باعث شد صورت سایمون زخمی شدید بردارد. اما او زنده ماند. پس از مدتی که او و برادر کوچکش تامی بزرگ تر شدند شب ها تامی با زدن ماسکی جمجمه گونه سایمون را میترساند. و دلیل اصلی سایمون پس از مرگ پدر و برادرش برای زدن ماسک همین بود.


دوران ملحق شدن به ارتش


واشنگتن: ( کلمات در این قسمت از ترجمه دارای شعونات نبوده) چه چیزی تو را تبدیل به کسی کرده که میخواهد هر روز بلند شده و در نظام صف جمع ارتش یکی از برترین ها شود؟

سایمون: ملکه( منظور ملکه بریتانیا است) و کشورم.

پس از مدتی که سایمون به ارتش آمد لقب او را قصاب نامیده بودند.

مدتی بعد از آن به علت فعالیت های سختش و همینطور شایستگی فراوانش او از ارتش به سرویس بزرگ عملیاتی انگلستان یعنی S.A.S ملحق شد.


دوران بازگشت از ارتش


سایمون در روز 14 ژانویه 2003 به خانه بازگشت و به خانواده از هم پاشیده اش ملحق شد. مادرش که مدتی بود به پدر وی خیانت کرده بود بازگشت و برادرش هم اوضاع خوبی نداشت و به علت مصرف زیاد مواد مخدر حالت مرگ را سپری میکرد. سایمون روحیه بازگشت به ارتش را با این وجود نداشت. برادرش در همان سال به علت مصرف مواد خودکشی کرد و مادرش نیز به علت وضعیت نا به سامان همین سرنوشت دچارش شد.


رفتن برای مانویل رابا


سایمون پس از موفقیت در عملیاتی سخت و نفس گیر در ایران خود را برای عملیاتی دیگر آماده کرد. او برای متوقف کردن مانول رابا سردسته باند عرضه مواد مخدر( ماده ای که برادرش را معتاد کرد) به زاراگوزا اسپانیا رفت. اما افسر فرماندهی تیمی که وی همراه آن ها رفته بود به آن ها خیانت کرد و همه آن ها توسط رابا به آزمایشگاهی عجیب فرستاده شدند. این آزمایشگاه با شستشوی مغزی آن ها و کشتن برخی از آن ها این ریسک را میپذیرفتند تا به ترکیبی از یک ماده مخدر مغزی دست یابند. سایمون نیز جزو این دسته بود و تا مدتی آثار شدید مغزی ای را در سلولش میدید. هنگامی که پلیس اسپانیا به آن کارخانه حمله کرد سایمون از این موقعیت استفاده کرد و از اسپانیا به صورت قاچاقی فرار کرد و به خانه بازگشت. در حالی که تمامی افرادش را از دست داد.

این واقعه 4 ماه ذهن او را دیوانه و خانه نشین کرد. او اصلا تمایلی به بازگشت خودش به ارتش نداشت. او نمیتوانست بلایی را که رابا بر سر برادر و هم گروهانش در آورده بود فراموش کند. بنابراین با زدن رد وی او را در السالوادور یافت و طی حمله ای مسلحانه او را به ضرب گلوله بست و از آنجا به صورت مخفیانه فرار کرد.

پس از مدتی فعالیت ها و سختی هایش توجه ژنرال شپرد را به خود جلب کرد. او رسما به جوخه TASK FORCE 141 پیوست و لقب او توسط ژنرال شپرد روح یا GHOST نام گرفت.

عملیات شاه ماهی


او همراه با هم تیمی های خود در TASK FORECE 141 طی عملیاتی برای خنثی سازی رهبر گروهک کمونیستی تروریستی اوکراینی یعنی ولادمیر ماکاروف به نام OPS KINGFISH پیش رفتند. نام اعضای این عملیات JOHN PRICE-JOHN SOAP MCTAVISH- SANDMAN-GARY ROACH SANDERSON-DEREK FROST WESTBROOK بودند. در طی این عملیات نفسگیر نه تنها عملیات شکست خورد بلکه پرایس توسط ارتش روسیه دستگیر شده و به زندان گولاگ که یک دژ جهنمی بود تبعید شد.

ریو د ژانیرو


GHOST: قربان روخاس دقیقا در تیر دست من قرار داره. میتونیم با یک گلوله تمومش کنیم.

SOAP: جواب منفیه. ریسکش رو نمیتونیم بپذیریم. شلیک نکنید.

سوپ و سایمون گوست رایلی در تعقیب روخاس بودند.

اولین باری که سایمون در عملیات TAKEDOWN دیده شد زمانی بود که در حال مکالمه رادیویی با جان مک تاویش بود. آن ها در حال تعقیب مشاور روخاس بودند و توسط گلوله ای به پای وی توانستند اطلاعاتی از خود روخاس را بدست آورند. گری روچ سندرسون هنگامی که در تعقیب روخاس بود در میان شهرک معروف فاولا واقع در ریو د ژانیرو گم شد و در میان گلوله باران افراد روخاس و خلافکاران فاولا قرار گرفت اما توانست با شجاعت و جسارت بالا از آن جا فرار کنند. در این میان سایمون و مک تاویش در حال تعقیب روخاس بودند و بالاخره در ساختمانی توانستند روخاس را دستگیر کرده و اطلاعاتی را در مورد گلوله هایی که مکراف در قتل عام فرودگاه زوریخ استفاده کرده بود به دست آورند و این اطلاعات ردی را از زندان گولاگ فاش کرد. پس از پایان دستگیری اطلاعات سایمون و روچ و مک تاویش توانستند در مرحله HORNETS NEST از فاولا توسط هلیکوپتر نیکولای فرار کنند.



زندانی 627

پس از بدست آوردن اطلاعات از گولاگ و چگونگی ساخته شدن این عظیمت گاه بزرگ سایمون و مک تاویش و روچ طی یک عملیات شبیخون یه این زندان حمله کردند . آن ها توانستند نام زندانی مورد هدف که PRISONER 627 بود شناسایی کنند. این زندانی کسی نبود جز پرایس . آن ها توانستند پرایس را از این زندان جهنمی نجات داده و فرار کنند.



پایان خوش- LOOSE ENDS


مکراف بمبی رادیو اکتیو قدرتمند را به واشینگتن دی سی فرستاد که میتوانست کل دی سی را نابود کند. از این جا پرایس با زدن رد این بمب به سوی سرمای سیبری رفتند اما نتوانستند آن را به صورت دستی خنثی کنند. بنابراین بمب به سوی دی سی حرکت کرد. این جا بود که راه دومی قرار داشت. حال باید سایمون و روچ سندرسون برای خنثی کردن بمب در آسمان به افغانستان جایی که قسمتی از دیتای بمب در آنجا بوده و احتمال وجود مکراف نیز میباشد رفتند. مک تاویش و پرایس هم به روسیه جایی که ممکن بود مکراف آن جا باشد اعزام میشوند. اما اثری از مکراف نبود و فقط توانستند بخشی از دیتای بمب را بدست آورند. سایمون و روچ هم با سختی بسیار زیاد در حالی که همرزمان خود یعنی ozon-archer-scarcrew و toad را از دست داده بودند توانستند بخش دیگر دیتای خنثی را بدست آورند. اما در حین فرار روچ سندرسون با مجروحیت شدیدی مواجه شد. بنابراین گوست روچ را کشان کشان به سوی هلیکوپتر حامل ژنرال شپرد رساند.

جملات آخر.


shepherd: ghost

ghost: پیداش کردیم قربان

shepherd: خوبه. این حداقل پایان خوشی داشت.

ghost; نه

شپرد با شلیک گلوله ای از اسلحه 44 magnum خود روچ را از پای در آورد و قبل از آنکه ghost اسلحه ACR خود را به سمت شپرد نشانه رود شپرد به کتف سمت راستش شلیک میکند.در میان نور آتش خیانت شپرد GARY ROACH SANDERSON سوخت. ولی مرگ گوست خیلی مشکوک بود.

سایمون رایلی ملقب به گوست در تاریخ 15 آگوست 2016 در حین عملیات CARTEL در افغانستان به ضرب گلوله شپرد به احتمال خیلی کم کشته شد.




» نظر