سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه ای برای آنلاین بازی کردن

می خوام یه برنامه خیلی جالب بهتون معرفی کنم که می تونید به وسیله اون آنلاین بازی کنید
اسم برنامه Garena هست. محیط ساده ای داره و کاربران بسیار زیادی از کشور های مختلف از جمله ایران در اون عضو هستن. شما با این برنامه می تونید با افراد دیگه از کشور های دیگه و حتی بجه های کشور خودمون بازی کنید. در ضمن بازی های مختلفی هم داره از جمله : WarCraft ، Left 4 Dead ، Red Allert 3 ، Call Of Duty 5 & 4 ، Counter Strike ، Age Of Empires و چند تا بازی دیگه

عکسی از محیط برنامه
روی این نوار کلیلک کنید تا اندازه اصلی عکس را مشاهده کنید. اندازه اصلی عکس 1281x927 و حجم آن 181KB است.
هر کدام از این بازی ها روم های مختلفی دارن که ایران هم در اونها قرار داده شده. به نکته مهمی که باید اشاره کرد این است که به هیچ وجه با Dial up نمیشه تو این برنامه بازی کرد و حتما باید ADSL داشته باشید.
این هم عکسی از محیط روم ها
روی این نوار کلیلک کنید تا اندازه اصلی عکس را مشاهده کنید. اندازه اصلی عکس 1281x927 و حجم آن 222KB است.
هر بار که یک بازی رو در این برنامه انجام می دید، امتیازی با نام XP به شما تعلق می گیره که با افزایش این امتیاز ها، لولتون بالاتر می ره
نکته مهمی که باید گفته بشه اینه که وقتی روم ها پر باشن امکان وارد شدن به روم وجود نداره و باید صبر کنید تا روم خالی بشه (البته این پر بودن روم ها بیشتر در قسمت WarCraft دیده میشه) برای رفع این مشکل، می تونید Gold Member بگیرید و جزء اعضای طلایی بشید که در صورت پر بودن روم ها می تونید به راحتی وارد روم بشید. Gold Member رو در روم های ایرانی می تونید از کاربرانی که می فروشند، خریداری کنید. به این نکته هم اشاره کنم که Gold Member زمان محدودی داره. مثلا می تونید 1 ماه یا 2 ماه یا یک ساله بخرید که قیمت هاشون با هم دیگه فرق می کنه.
از امکاناتی که این برنامه داره، اینه که می تونید وارد یک Clan یا طایفه بشید و می تونید در بازی های مختلف با Clan های دیگه مسابقه بدید. البته وقتی لولتون رو به 25 رسوندید می تونید یک Clan تاسیس کنید . در غیر این صورت باید وارد Clan های دیگه بشید.
کار با برنامه هم بسیار راحته و خودتون متوجه میشین. البته قبل از ورود به برنامه باید یه اکانت برای خودتون بسازید که وقتی که داخل بازی برای آنلاین بازی کردن میشید اکانتتون به نمایش درمیاد. برای ساختن اکانت ، بعد از نصب برنامه، در قسمت Register می تونید یک اکانت مختص خودتون بسازید.
اینم لینک دانلود برنامه:
http://stats.garena.com/clientdownlo...ng=en&mirror=0
امیدوارم مطلبم مفید بوده باشه

» نظر