سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هک گیم فور ویندوز لایو(انلاین بازی کردن بدون نسخه ی اصل بازی)

از چندین سال پیش مایکرو سافت بر روی بازی های تحت ویندوز نرم افزاری به نام گیم فور ویندوز لایو قرار داد که این نرم افزار برای انلاین بازی کردن و جلو گیری از کپی شدن بازی بود بطوری که زمانی که شما می خواهید ان لاین بازی کنید باید قبلا در نرم افزار سانگ این میشدید ودر این مرحله نرم افزار از شما شماره ی سریال بازی را تقضا میکند وتا زمانی که شماره ی سریال بازی را نداشته باشید نمی توانید انلاین بازی کنید .به همین دلیل نرم افزاری براتون گذاشتم که بتونید بدون محدودیت انلاین بازی کنید بدون اینکه شماره سریال رو داشته باشید ینی اگه بازی اصل هم نباشه میتونید بازی کنید.این تنها منفعتش نیست بلکه از این به بعد نرم افزار به بازی کردنتون امتیاز میده و شما میتونید از این به بعد بعد از اینکه امتیاز زیادی جمع کردید از فروشگاه مایکرو سافت به صورت انلاین خرید کنید.

 

چگونه آنلاین بازی کنم؟برای مشاهده راهنما به مراجعه کنید

 

 

هاماچی چیست؟ هاماچی یک نرم افزار شبکه مجازی است (V*P*N) که به کاربران امکان می دهد که رایانه های خود را به یکدیگر شبکه کنند به عبارت دیگر به کاربران اجازه می دهد رایانه های خود را LAN کنند و یا ساده تر این برنامه یک گیم نت برای کاربران مهیا می کند.

چرا برای بازی آنلاین باید از هاماچی استفاده کنم؟ بازیهای جدید که به بازار می آیند اغلب MultiPlayer بازی کردن را تحت ویندوز لایو قرار می دهند که همین امر موجب می شود کاربرانی که از نسخه های کرک شده آن بازی استفاده می کنند نتوانند MultiPlayer بازی را انجام دهند لذا اینگونه بازیها باید تحت LAN یا شبکه مجازی بازی شوند حال شما برای MultiPlayer بازی کردن این بازیها باید در خانه 2 رایانه داشته باشید ولی عملی کردن این مسئله کمی گران تمام می شود اینجاست که پای هاماچی به میان می آید وبرای شما یک شبکه محلی در اینترنت ! ایجاد می کند شما با داشتن یک یوزر و پسورد در این برنامه و اطلاع آنها به دوستان خود رایانه های خود را شبکه کنید و در قسمت LAN بازی مربوطه بازی را MultiPlayer انجام دهید.

در مرحله اول:

باید فایل های زیر را دانلود کنید:

دانلود Hamachi v.2 - حجم 2.66 مگابایت

دانلود TeknoGods - حجم 751 کیلوبایت

پسورد فایل زیپ : www.aligame.ir

در مرحله دوم:

پوشه زیپ شده Hamachi را Extract و نصب کنید سپس به مکان زیر بروید : (برای ویندوز ایکس پی)

Control pannel > Network Connection

از زبانه های بالای صفحه Advance > Advance Settings را انتخاب کنید Hamachi رو بالای Connection های دیگر قرار دهید.(برای این کار عبارت Hamachi را هایلایت کنید و از سمت راست برروی فلش سبز رنگ کلیک کنید.
اگر از ویندوز ویستا استفاده می کنید اینجا کلیک کنید.

درمرحله سوم:

پوشه TeknoGods را Extract کنید و فایل ConnectionOverrideHamachi را اجرا و Yes > OK کنید.
حال برنامه Hamachi را اجرا کنید و بروی کلید روشن/خاموش کلیک کنید تا Hamachi آنلاین شود سپس از قسمت Network عبارت Join an existin network را انتخاب کنید و Username و Password را بترتیب aligame12 و 1 قرار دهید.
برای پیدا کردن سرورهای دیگر اینجا کلیک کنید.
توجه:البته خود شما هم می توانید Username و Password ایجاد کنید ولی Username و Password ذکر شده از کاربران ایرانی تشکیل شده است.
توجه: تمامی کسانی که می خواهند بازی کنند باید در هاماچی و در “ یک شبکه “ به طور همزمان آنلاین باشند.
نکته : هیچ گونه FireWall ای نباید On باشد.

در مرحله چهارم :

بازی را اجرا کنید.
در حین بازی کلید Home را بزنید و به قسمت Setting بروید و پارامتر Network Adapter را چک کنید. (باید Hamachi باشد)

 


» نظر