سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنها یک قدم با سال دیگر فاصله هست.

سلام دوستان

راستش دیگه این سالم با همه ی خوبی وبدی هاش داره به پایان میرسه وماهم یک سال بزرگتر وبا تجربه تر میشیم پس بهتره قدر روز های باقی مونده ی از این سال رو هم بفهمیم و کارهایی رو که باید زود تر انجام میدادیم رو  انجام بدیم از خودم شروع میکنم:

از نظر من توی هرسال که میگذره انسان باید یک تغیراتی تو خودش ایجاد کنه که البته مفید باشه من هم امسال میخوام این کار رو انجام بدم پس شروع کردم به تغیرات توی ساختار وبلاگ:

1-اول ازهمه که قالب وبلاگه طبق نظر سنجی که کردم(از تمام کسانی که در نظر سنجی شرکت کردند ممنونم)قالب قبلی وبلاگم خیلی دل پسند نبود بنا بر این به فکر یک قالب جدید افتادم که در نتیجه به این قالب رسیدم .به نظر من که قالب مناسبی هستش ولی اگه توش کمبودی احساس میکنید یا باهاش مشکل دارید میتونید از طریق نظرات به من ابلاغ کنید تا اصلاح شه

2-حدف تمام تبلیغ ها تا اخر فروردین ماه .برای اینکه خیلی از ماها وضع اینترنتمون خوب نیست من تصمیم گرفتم تمام تبلیغ های وبلاگرو حذف کنم منظورم نه تبلیغ هایی که توسط خودم گذاشته میشه (که خبری ازشون نیست وتا چند ماه دیگر هم نخواهد بود) بلکه تبلیغ های مضاهم خود وبلاگ که گوشه ی صفحه قرار داره  البته با استفاده از اعتبار مالی.

3-شاید مهم ترین خبرم این باشه یعنی نظر سنجی درمورد بهترین بازی سال که میتونید در اون شرکت کنید برای شرکت توی این نظر سنجی تا 26بهمن فرصت دارید از دستش ندید هربازی که اول بشه براش یه سوپرایز عالی میزارم

4-نکته ی بعدی که باید بگم اینه که توی ایام عید هرگز مطالب اینجا رو از دست ندید چون در اون ایام حداقل روزانه ده تا پست خواهم داشت که همشون کم نظیر خواهند بود

5-از این به بعد تصمیم گرفتم تا پوستر عکس ودمو بازی های مخطلف رو برای استفادتون توی وبلاگ قرار بدم.

وده ها کار دیگر که در نوروز امسال شاهد ان خواهید بود....

خلاسه وبلاگ ما به امید خدا داره کم کم پیشرفت میکنه وماهم باید با اون پیشرفت کنیم  اما من عاجزانه از شما تمنا میکنم که برای پیشرفت وبلاگ محبوبتون اون رو به همه معرفی کنید واین رو به یاد داشته باشید که این وبلاگ هر چقدر پیشرفت کنه به نفع شما هم خواهد بود چون اون وقت تازه برنامه های اصلی من شروع میشه که مطمعنا همه ازشون استقبال میکنن.

در پناه نور......


» نظر