سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Crysis2AdvancedGraphicsOptions|نحوه دسترسی به تنظیمات گرافیکی


دوستان همانطور که مطلع هستید، در این نسخه از بازی،تقریبا هیچ تنظیمات گرافیکی خاصی وجود ندارد، و تمام تنظیمات تنها محدود شده است به سه گزینه ی Gamer و Advanced و Hardcore ، البته همچنان از طریق Command ها و دستکاری فایل CFG بازی، امکان ایجاد تغییرات به طور کامل وجود دارد، ولی شاید این راه برای همه افراد راحت یا باب میل نباشد... !

از همین رو به تازگی یک شخص خلاق، یک نرم افزار تقریبا ساده ولی کاربردی را برای این منظور طراحی کرده که بوسیله آن میتوانید به راحتی تمام تنظیمات پیشرفته بازی را به صورت جز به جز انجام دهید!

روش کار هم بسیار ساده است! این نرم افزار یک فایل autoexec.cfg را در فولدر اصلی بازی ایجاد میکند، در داخل این فایل تمام کامند های مربوط به تنظیمات بازی قرار دارد، وقتی شما توسط نرم افزار تغییرات مورد نظر را ایجاد میکنید، برنامه تغییرات مورد نظر را در این فایل ذخیره میکند، هنگام اجرای بازی، موتور بازی قبل از هرکاری تنظیمات مورد نظر را از این فایل خوانده، و تغییرات لازم را اعمال میکند، به همین راحتی!

 

                                                                            

روش استفاده

1-این نرم افزار را (که در حال حاضر به ورژن 1.6 رسیده است) میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید :

لینک 1 - Megaupload | لینک 2 - Mediafire | لینک 3 - Persiangig

2-بعد از دانلود و Unzip کردن، فایل را میتوانید در هر جایی که خواستید کپی کنید.

3- قبل از اجرای فایل، اگر احیانا قبلا یک فایل autoexec دیگری را از جای دیگر در پوشه اصلی بازی کپی کردید، حتما آن فایل را پاک کنید.

4- اگر قبلا هرگونه کامند خاصی را در shortcut بازی بر روی دسکتاپ وارد کردید، حتما همگی کامند ها را پاک کنید.

5- فایلی که دانلود کردید (Crysis2AdvancedGraphicsOptions.exe) را اجرا کنید.

6- اگر نرم افزار از شما پوشه اصلی بازی را درخواست کرد، پوشه اصلی(یا root) بازی که معمولا به صورت Electronic Arts\Crytek\Crysis 2\... هست را برای نرم افزار مشخص کنید.

7- بعد از ایجاد تنظیمات مورد نظر دکمه Apply را بزنید.

8- اگر احیانا تنظیمات مورد نظر در بازی ایجاد نشد، نرم افزار را به صورت Administrator اجرا کنید.

توجه : نیازی نیست که در هر بار اجرای بازی این فایل را اجرا کنید.


این نرم افزار هر چند وقت یک بار توسط خود شخص سازنده (با نام مستعار Wasdie) آپدیت میشود و هر دفعه یکسری مشکلات که کاربر ها در فروم های مختلف یا وبلاگ شخصی ایشون بیان میکنند، را برطرف میکند. برای اطلاعات بیشتر و آپدیت نرم افزار میتوانید به وبلاگ ایشون در لینک زیر مراجعه کنید.

The Ramblings of Wasdie

همچنین یک نرم افزار دیگه به نام Crysis 2 Config هم وجود داره، که تقریبا مانند نرم افزار قبلی هست، با این تفاوت که تنظیمات مختلف را در تب های مختلف دسته بندی کرده، برای اطلاعات بیشتر و دانلود برنامه میتونید به سایت خود برنامه که لینکش رو در زیر گذاشتم مراجعه کنید :



Downloads - Crysis 2 - Crysis2Configv5.1 | Rush-Zone

این لینک میتونه کار 80% از اونایی که هیتلر ژکن ندارن رو برطرف کنه :

FlameUpload | Upload Everywhere!


» نظر