سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانستنیهایی درباره اکانت ایمیلی در یاهو

سئوال : آیا می توان در یاهو، اکانت ایمیلی را که نمی خواهیم، حذف کنیم. یا اینکه باید آن را رها کنیم تا خود به خود حذف شود؟ ضمناً همیشه برای ایجاد اکانت ایمیل در یاهو، در زمینه ارایه کد پستی (Postal Code) مشکل دارم و یاهو در این زمینه، هیچ کدی را اعم از کد پستی 10 رقمی و یا حتی کد ملی کارت را نمی پذیرد. چکار باید کرد؟
دوست محترم، در پاسخ به سوال اول شما باید گفت، هیچ ایمیلی خود به خود پاک نمی شود و تنها بعد از مدت زمانی آزاد می گردد تا اشخاص دیگر از آن استفاده کنند. ضمن اینکه برای پاک کردن ایمیلتان در یاهو، در آدرس بار مرورگرتان، آدرس زیر را تایپ کنید:



http://edit.yahoo.com/config/delet-user
سپس در صفحه ای که باز می شود، نام کاربری و پسورد مربوطه که قرار است حذف شود را وارد کنید. سپس صفحه ای با عنوان
Terminating your yahoo account   باز می شود. اکنون پسورد خود را یک بار دیگر وارد کنید و بعد yes  را بزنید تا نشانی ایمیل شما پاک شود.
اما در جواب سوال دوم شما باید عرض کنیم که این مشکل بسیاری از کاربرانی است که قصد ایجاد و افتتاح یک حساب ایمیل در یاهو دارند و حقیقتاًً هم بخش مربوط به کد پستی در مرحله ثبت نام آزار دهنده است. برای حل این مشکل بی آنکه نیازی به وارد کردن کد پستی 10 رقمی یا کد ملی وجود داشته باشد، شما می توانید به سادگی در مرحله ثبت نام، به جای انتخاب کشور ایران، فرضاً کشور عراق را انتخاب کنید که بدین وسیله دیگر اثری از درخواست کد پستی در فرم ثبت نام وجود نخواهد داشت، ضمن اینکه بعد از ثبت نام، هرگاه که مایل باشید می توانید با ورود به صندوق پست الکترونیک خود، در بخش تنظیمات، نام کشور را به ایران تغییر داده و اصلاح نمایید. ضمناً در مقاله (آموزش ساخت
ID در یاهو) در همین شماره، مراحل ثبت ID در یاهو، به طور کامل و گام به گام توضیح داده شده است.


» نظر