سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چیز های مسخره ای که برای گیمر ها باعث افسردگی میشه

به تمام بازدید کنندگان محترم توصیه میکنم که این متن رو بخونن

متن جالبی

 

 

هی روزگار میدونی یه زمانی بود که اعلام کردن Gears of war 3 برای PS3 هم میاد دورانی بود برای PS3 دارا همه بالا پایین میپریدن میزدن تو سر و کله خودشون (اغراق رو داری ؟؟؟؟Happy اما یه زوی رسید که گفتن متاسفیم و این بازی نمیاد اونوقت بود که اونا با این صحنه رو به رو شدن
[تصویر: tqumexd0tz79fd3ujln1.jpg]


روزا ادامه داشت تا وقتی که اعلام کردن یه تریلری از گرافیک بازی Battlefield 3 روی کنسول اومده روی نت همه مشتاق که به به بریم ببینیم حالشو ببریم که وقتی دیدیم با به یه همچین وضعی دچار شدیم

[تصویر: wwbam4i3m4ru3fuah1yg.jpg]
روزا ادامه داشت و از E3 هم گذشته بود میخواستم برم یه PS3 بخرم بلکه با بازیهای انحصاریش یه حالی بکنم تو تابستون اما وقتی رفتم و قیمتارو دیدم به یه همچین وضعی دچار شدم

[تصویر: rlkzah51h2w6nv45y9k9.jpg]

داشتم میگفتم با دوستام رفته بودیم بیرون در مورد نظام رده بندی اسرا حرف میزدیم که اره اینطوره اونطوره اصلا منطق نداره و نمیتونن کنترلش کنن و از همین حرفا که یه دفه دیدیم یه بچه 5 ساله داره GTA IV بازی میکنه و تازه از کنار هر دختریم که رد میشه یه بوق واسش میزنه اونوقت بود که ما اینطوری شدیم

[تصویر: 3ju2vngipex0ivu6mdb.jpg]

این تمام خاطرات من توی این چند وقت بود با تمام این احوال نتونستم جلوی خودم و بگیرم رفتم و خونه و به این شکل در اومدم

[تصویر: k2gf7fbzdtkq1rl6bz.jpg]

 

» نظر