سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گیباو: رقابت بتلفیلد 3 با ندای وظیفه جالب خواهد بود

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی فرانک گیباو (Frank Gibeau) یکی از مسئولین شرکت بازی سازی الکترونیک آرتز، وی بر این عقیده است که اگر بازیی با شکست روبرو شود قلب من نیز می شکند ولی رقابت دو عنوان بتلفیلد 3 و ندای وظیفه با یکدیگر جذاب خواهد شد و همانند دعوای موش و گربه می ماند.



 

طبق صحبت های وی با سایت Industry Gamers اعلام شده است:" در پاییز امسال باید شاهد مبارزه دو تا از عنوان های شوتر اول شخص و زیبای صنعت بازی های ویدیویی باشیم که از نظر بنده بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. ما بازی خود را با یک متور گرافیکی جدید ساخته ایم که برای این بازی نوشته شده است و با این کار پرشی بزرگ در ساخت بازی های FPS زده ایم و فریم های بازیمان قطعا بالاتر خواهد رفت."

 

در این بین از وی سوال پرسیده که اگر بازی شما نتواند موفقیت های یک بازی شوتر اول شخص را کسب کند و شکست بخورد چه کاری را انجام می دهید؟ وی در این باره گفت:" البته که من این مسئولیت را قبول خواهم کرد. عرضه یک بازی همانند روز افتتاحیه یک فیلم بر روی پرده های سینما می باشد. هر شخصی یک چهره خاصی در مقابل بازی دارد، هر یک از ما در برابرنقد ها و صحبت های منتقدان و هواداران رفتاری خاص را از خود به جای خواهیم گذاشت."

 

بازی جذاب و دیدنی بتلفیلد 3 در پاییز امسال بر روی سه پلتفرم رایانه های شخصی، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 به عرضه در خواهد آمد.


» نظر