سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هنوز امکان ساخت ورژن PC بازی I Am Alive وجود دارد

Stanislas Mettra کارگردان هنری شرکت Ubisoft سخنانش در مورد عدم انتشار I Am Alive را تصحیح کرد و به PC داران این امید را داد که هنوز میتوانند این بازی را روی پلتفرمشان ببینند.



Mettra در ایمیلی به IncGamer گفت که بسیار دوست دارد که ورژن PC این بازی نیز ساخته شود و فکر نمیکند که حرفهای قبلی اش به این معنا بوده که این بازی برای PC ساخته نخواهد شد و آنچه گفته است به این معناست که ورژن PC بازی فعلا ساخته نخواهد شد.او همچنین اضافه کرد که Ubisoft هنوز بر روی امکان ساخت این بازی برای pc کار میکند و او در جایگاهی نیست که اعلام کند این بازی چه زمانی ساخته خواهد شد.
او در اضهارنظر پیشین خود گفته بود که کمبود تقاضا,انتشار غیرغانونی بیش از حد و فروش کم ساخت ورژن PC بازی را غیر ممکن میسازد.او در دفاع از این سخنانش گفت که آنها فقط مثال هایی است که مشکلات ساخت بازی بر روی PC را توضیح میدهد و باز تاکیید کرد که دوست دادرد ورژن PC بازی نیز ساخته شود.
او در این رابطه گفت:واقعا کدام سازنده ای دوست ندارد که بازیش روی پلتفرم های مختلف عرضه شود و به وسیله افراد زیادی بازی شود.چه بر روی PC و چه کنسول ها مهم آن است که افراد آنرا بازی کنند.
I Am Alive یک بازی ماجراجویی است که توسط PlayStation Network و Xbox Live ساپورت میشود و اگر الگوی بازیهای Ubisoft را دنبال کند ورژن PC آن چند ماه بعد منتشر خواهد شد.


» نظر