سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Alan Wake در ماه فبریه برای PC منتشر خواهد شد

شرکت Remedy به طور رسمی ماه فبریه را برای انتشار Alan Wake برای PC توسط فروشگاه دیجیتالی Steam اعلام کرد، این شرکت همینطور مشخصات اولیه سیستم های مورد نیاز برای اجرای بازی را نیز اعلام کرد.

 

 

شرکت سازنده بازی به همراه Nitro Games به عنوان ناشر بازی اعلام کرد که بازی Games for Windows Live یا سیستم عامل Mac را پشتیبانی نخواهد کرد ،همینطور بازی ابزار ساخت Mod و یا Demo ای منتشر نخواهد شد. بازی از امکانات Steam همانند Steam Cloud (برای ذخیره تنظیمات و Save های بازی به طور اختصاصی در سرور های استیم ، که به وسیله این قابلیت بازی را بر روی هر سیستمی می توانید با تنظیمات و ذخیره های خود بازی کنید)، Steamworks و همچنین Steam Achivements بهره خواهد برد.

هر دو محنوای قابل دانلود یا DLC بازی با نام های The Signal و The Writer در نسخه ی کامل این بازی در Steam گنجانده شده است .

مطابق پست رسمی انجمن بازی از شرکت Remedy ، بهینه سازی گرافیکی بازی هنوز نهایی نشده است ، به این ترتیب ممکن است سیستم مورد نیاز بازی در هنگام انتشار بازی ، دست خوش تغییراتی شود.شما توانایی تنظیم رزولوشن صفحه و تنظیمات گرافیکی را به همراه امکان بازی به صورت FullScreen یا پنجره ای و قابلیت فعال یا غیر فعال سازی HUD را نیز خواهید داشت.

بازی از تکنولوژی NVISION 3D به بهترین صورت پشتیبانی می کند. با فعال سازی این گزینه ،سیستم کارایی بسیار سنگینی خواهد داشت و نیازمند کارت گرافیکی قدرتمندی مانند GeForce 580GTX و کارت گرافیکی های معادل دیگر می باشد.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :


OS: Windows Vista or Windows 7
PROCESSOR: Dual core required: AMD: Athlon X2 2.8GHz; Intel: Core 2 Duo 2GHz
MEMORY: 2 GB
HARD DRIVE: 8 GB
VIDEO CARD: DirectX 10 compatible or later with 512MB RAM - AMD: ATI Radeon 3650, 4450, 5550, 6450 or higher (per series); NVIDIA: GeForce 8600GT, 9500GT, GT120, GT430, GT520 "per series
SOUND CARD: DirectX 9.0c compatible
INPUT: Mouse and keyboard, Xbox360 controller also supported

شرکت Remedy در پایان اعلام کرد که امیدوارند بازی را در Windows XP SP2 نیز اجرا کنند، اما در مقطع فعلی در گیر مشکلاتی جزئی در این زمینه هستند، که در صورت برطرف کردن آن، بازی این ویندوز را نیز پشتیبانی خواهد کرد. پس بدین گونه تا الان، بازی فقط بروی دو ویندوز 7 و Vista قابل خواهد بود  .


» نظر