سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وحشت Ubisoft از رقابت با The Last of Us باعث دانلودی شدن I Am Al

I Am Alive اساسا از سال 2008 انواع و اقسام تغییر ها را کرده است در اصل قرار بود که استدیوی Darkworks بر روی این پروزه کار کند قبل از ان هم بازی به استدیوی Ubisoft Shanghai منتقل شد و گیم پلی بازی تحت تغییراتی اساسی و بزرگ قرار گرفت.

http://www.dbazinews.com/wp-content/uploads/2011/09/i_am_alive_screenshot.jpg

همچنین یکی از خرده فروش ها اعلام کرده بود که در ابتدا قرار بود I Am Alive به صورت یک بازی در دیسک برای کنسول ها منتشر شود با این حال مدتی بعد Ubisoft اذعان کرد که این بازی طریق PlayStation Network و Xbox Live Arcade قابل دسترس خواهد بود.

 

یکی از کارمندان داخلی Ubisoft  که چندان علاقه ای به فاش شدن نامش هم نداشته در گفتگو با مجله PSM3 به این موضوع اشاره کرده است که این حرکت Ubisoft ناشی از ترس با رقابت با عنوان انحصاری سونی The Last of Us بوده است.

 

 این مجله که شماره بعدی ان در ماه فوریه منتشر میشود نوشته است :

 

با توجه به صحبت های کارمند داخلی Ubisoft شواهد نشان میدهد که وحشت Ubisoft از رقابت با بازی ماجراجویی ترسناک The Last of Us باعث منتقل شدن I Am Alive به PSN شده است این کار ارزش بازی Naughty Dog را به اثبات میرساند با این حال ترس از رقابت و انجام این گونه کارها یک حرکت بد از Ubisoft است.

 

The Last of Us برای اولین بار در اواخر سال 2011 و در نمایشگاه Spike VGAs معرفی شد اگر این خبر درست باشد ان وقت خیلی جالب توجه است که  Ubisoft قبل از معرفی The Last of Us از اعلام این بازی خبر داشته است.  


» نظر