سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش فرض DOTA 2 از دو ویژگی LAN و Mod پشتیبانی خواهد کرد

شرکت Valve رسماً تائید کرد که عنوان DOTA 2 از دو ویژگی Mod و Lan پشتیبانی خواهد کرد.


بر طبق گفته JoinDota، سرگروه این پروژه یعنی آقای Erik Johnson تائید کرد که DOTA 2 علاوه بر قابلیت Modسازی، از فاکتور LAN نیز بهره خواهد برد.



Erik گفت:« برای ایجاد قابلیت LAN سیستم‌هایی وجود دارد که باید روی بازی اعمال شوند برای پشتیبانی سیستم LAN توسط بازی نیازمند سیستم‌هایی است که متاسفانه هنوز نتوانستیم به‌طور کامل قابلیت LAN را برای DOTA 2 بسازیم. یکی از دلایل ما تمرکز بسیار روی قسمت Matchmaking بازی می‌باشد. البته این نکته را باید گفت که سازندگان از اهمیت سیستم LAN باخبر هستند و به‌زودی این پروژه را به اتمام خواهند رساند. »



Erik درباره پشتیبانی DOTA 2 از Mod عنوان کرد:« سازندگان این عنوان کارنامه درخشانی در زمینه Mod سازی دارند و دوست دارند این قابلیت برای DOTA 2 نیز وجود داشته باشد. »

Erik حرفی از مجانی بودن بازی نزد. هم‌چنین اضافه کرد که تاریخ انتشار این بازی هیچ ربطی به مسابقات جهانی DOTA 2 نخواهد داشت. او در این باره گفته است:« تاریخ انتشار بازی هیچ ربطی به مسابقات جهانی DOTA 2 نخواهد داشت و هدف ما از برگذاری این مسابقات این است که طرفداران این عنوان بتوانند مسابقات را به‌صورت زنده تماشا کنند. »


نسخه اول این عنوان یک Mod بسیار موفق از عنوان Warcraft III بود که با موفقیت چشم‌گیری مواجه شد. نسخه دوم بازی که توسط شرکت Valve ساخته و پرداخته شده برروی پلتفرم PC در سال 2012 منتشر خواهد شد


» نظر