سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 بازی پرفروش دانلود شده در PS Vita

شرکت سونی، سازنده ی کنسول PS Vita، ده بازی پرفروش دانلودی در کنسول خود را اعلام کرد.
در لیست منتشر شده عنوان Escape Plan توانست رتبه ی نخست را به دست آورد.همچنین بازی محبوب PS Vita یعنی Uncharted: Golden Abyss نیز نتواست رتبه ای بهتر از هفتم را از آن خود کند.
لیست کامل به صورت زیر می باشد:



Escape Plan .1


این عنوان که توسط استودیوی Fun Bits در تاریخ 15 فوریه سال 2012 عرضه گردید؛ توانست با میانگین امتیازی 71 جزء عناوین متوسط ویتا قرار می گیرد.شایان ذکر است این عنوان دارای سبک پازل می باشد.

2.Super Stardust Delta


عنوان Super Stardust Delta توسط استودیوی Housemarqe عرضه گردید.این عنوان با میانگین امتیازی 82؛ هفتمین بازی PS Vita از نظر امتیازی تاکنون می باشد.این عنوان خلاق که در تاریخ 15 فوریه سال 2012 برای ویتا منتشر شد؛ دارای سبک Shoot"em UP می باشد.
شایان ذکر است کمترین نمره ی این عنوان 60 و بیشترین آن 90 می باشد.

3.Tales From Space: Mutant Blobs Attack


این عنوان که توسط استودیوی DrinkBox ساخته شد؛ با میانگین امتیازی 85، دومین عنوان پرامتیاز ویتا می باشد.این عنوان که دارای سبک Platformer 2D می باشد؛ در تاریخ 21 فوریه سال 2012 عرضه گردید.

4. Ultimate Marvel vs. Capcom 3


Marvel vs. Capcom 3 که توسط کپکام ساخته شده است؛ در تاریخ 15 فوریه سال 2012 عرضه گردید.این عنوان با میانگین امتیازی 82، سومین عنوان PS Vita از نظر امتیازی می باشد.سبک این عنوان که در سبک Fighting می باشد؛ هفدهمین بازی ویتا از نظر امتیازی است.

5. Plants vs. Zombies


عنوان محبوب PopCap.بازی که مطمئناً تاکنون هر گیمری نام آن را شنیده است.این عنوان که در تاریخ 21 فوریه سال 2012 عرضه شد؛ با میانگین 82،‌پنجمین عنوان ویتا از نظر امتیازی می باشد.این عنوان که دارای سبک Strategy می باشد؛ در ارتباط حمله ی زامبی ها به خانه ی شما است.این بازی از بهترین عناوینی است که زامبی ها در آن حضور دارند.
شایان ذکر است این عنوان علاوه بر ویتا، برای کنسول های Xbox 360، PS3، PC و DS نیز عرضه شده است؛ پس اگر تاکنون این عنوان را بازی نکرده اید حتما تجربه کنید.
در آخر نیز اضافه کنم که PopCap توسط EA خریداری شده است.

6. Rayman Origins


موفق ترین عنوان ویتا از نظر امتیازی.
Rayman Origins  که توسط استودیوی UBlart Montpellier در تاریخ 15 فوریه سال 2012 منتشر شد؛ با بدست آوردن میانگین 90، تاکنون موفق ترین عنوان ویتا از نظر امتیازی می باشد.این عنوان که در سبک Platformer 2D می باشد؛ از نظر گستردگی بسیار وسیع است به طوری که دارای پیش از 60 مرحله و 100 شخصیت متفاوت است.
خالق این عنوان نیز Michel Ancel می باشد.

7. Uncharted: Golden Abyss


عنوان Uncharted: Golden Abyss که توسط Sony Bend ساخته شده است؛ از عناوین محبوب Vita می باشد.
این عنوان که چهارمین بازی از سری موفق و محبوب Uncharted می باشد؛ در تاریخ 15 فوریه سال 2012 عرضه گردید.
Uncharted: Golden Abyss با میانگین امتیازی 81، هشتمین بازی ویتا از نظر امتیازی می باشد.
سبک این عنوان نیز Action\Adventure می باشد.

8. Ninja Gaiden Sigma Plus


این عنوان که توسط Team Ninja ساخته شده است؛ در تاریخ 22 فوریه منتشر گردید.
این عنوان را نی توان از عناوین متوسط ویتا نام برد؛ زیرا با میانگین امتیازی 73، هجدهمین بازی ویتا از نظر امتیازی می باشد.این عنوان دارای سبک Action\Adventure می باشد.

9. Hustle Kings


Hustle Kings که توسط VooFoo Studios ساخته شده است؛ با میانگین امتیازی 78، سیزدهمین بازی ویتا از نظر امتیازی می باشد.این عنوان که در تاریخ 21 فوریه سال 2012 عرضه گردید دارای سبک Sport می باشد.

10. Dy***** Warriors Next


آخرین رتبه در این لیست نیز به عنوان Dy***** Warriors Next تعلق دارد.
این عنوان که توسط Koei ساخته شده است از عناوین ضعیف این کنسول می باشد زیرا میانگین 68 خود نشان دهنده ی این موضوع است.این عنوان که در تاریخ 22 فوریه سال 2012 عرضه گردید؛ دارای سبک Beat-"Em-Up می باشد.

منبع:PS VITA: 10 Best Sold Downloadable Games


» نظر