سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در 1 دقیقه در اینترنت چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

در 1 دقیقه در اینترنت چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

به عنوان یک کاربر معمول اینترنت ممکن است در روز، کارهایی را نظیر ارسال ایمیل به دیگران، گفتگو در برنامه های مسنجر، ارسال نظر در سایت ها و وبلاگ ها و خریدهای آنلاین را انجام دهید و یا نهایتا اگر بتوانید، به دیدن و شنیدن ویدیوها و موزیک های آنلاین بپردازید. اما به جز خودتان، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در هر دقیقه از زمانی که در اینترنت سپری می کنید، جه اتفاقات دیگری در حال رخ دادن است؟



تا کنون اینفوگرافیک های مختلفی در خصوص اتفافات در حال رخداد در اینترنت طی بازی های ساعتی و روزانه منتشر شده است. یکی از جدیدترین اینفوگرافیک های مربوط به این موضوع را روز گذشته، شرکت اینتل در صفحه گوگل پلاس خود منتشر کرده است که اطلاعات بسیار جالبی دارد.

13333594701 در 1 دقیقه در اینترنت چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

 

به گزارش آریا تاک طبق اطلاعات موجود در این اینفوگرافیک، در هر دقیقه 20 نفر قربانی حملات فیشینگ می شوند، 135 نفر گرفتار شبکه های بات نت می گردند، 47.000 اپلیکیشن دانلود می شود، 204 میلیون ایمیل ارسال می گردد، 6 مقاله جدید در ویکی پدیا به ثبت می رسد، 1.300 نفر به کاربران موبایل اضافه می شوند، آمازون 83 هزار دلار کالا به فروش می رساند، 100 اکانت جدید در لینک دین و 320 اکانت در توییتر ساخته می شود، 100.000 توییت در توییتر ارسال می گردد، 277.000 لاگین در فیسبوک به ثبت می رسد، 61.000 ساعت موزیک در پاندورا شنیده می شود، 20 میلیون عکس در فلیکر دیده و 3000 عکس جدید ارسال می شود، 2 میلیون جستجو در گوگل انجام می گیرد و نهایتا، 1.3 میلیون ویدیو در یوتیوب مشاهده و 30 ساعت ویدیو نیز در آن آپلود می گردد.
لازم به تکرار است که همه این اتفاقات تنها در یک دقیقه رخ می دهند و همه این آمار نشان دهنده سرعت سرسام آور تکنولوژی های رو به رشد موجود در اینترنت و وابستگی کاربران امروزی به آنان است.
شما در یک دقیقه از زمانی که در اینترنت سپری می کنید چه کارهایی را انجام می دهید؟!


» نظر