سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش نمایشFARCRY3

Loading...

پیش نمایشFARCRY3  به همراه تعدادی از عکس های وتریلر ها ی  بازی

 

نام:                             FAR CRY3

سبک:                     اکشن اول شخص

سازنده:                        UBISOFT

تاریخ انتشار:                 6سپتامبر

Loading...

 

اطلاعات:1.جمی کین (Jamie Keen) طراح ارشد Far Cry 3 می گوید به محض اینکه پا به جزیره بازی می گذارید، متوجه می شوید که مردمان عجیبی در این جزیره ساکن هستند که اهداف و ایده های خاص خود را دارند. وقتی از او سوال شد که این مسائل شبیه به سریال Lost است، او گفت: "مسلماً ما از چیزهای زیادی الهام گرفته ایم.

2.آقای جیسون وندرنبرگ (Jason VandenBerghe) سرپرست طراحان بازی Far Cry 3 اعلام کرد که کار ساخت نسخه سوم این بازی پس از به پایان رسیدن ساخت بازی Far Cry 2 آغاز شد. در این مدت، بیشتر تمرکز تیم سازنده روی خلق تکنولوژی جدید برای ساخت این بازی بوده است. بر اساس گفته های وندرنبرگ، آن ها می خواستند بازی جدید، موفقیت نسخه اول را که Crytek سازنده آن بود را بدست بیاورند. این بازی قرار است در سال 2012 برای Xbox 360 ،PS3 و PC راهی بازار شود.


در آخرین شماره از مجله Edge جزئیات جدیدی در مورد شخصیت اصلی بازی, مکانیزم گیم پلی و خط داستانی جنجالی بازی رونمایی شد.
 
در این شماره از مجله اطلاعات بسیار زیادی از این عنوان اول شخص دنیای باز (Open World) منتشر شد برای مثال اینکه چگونه میتوان یک چاقو را به طرف جمجمه ی دشمن پرتاب کرد.

در تریلر سینمایی که روز گذشته پخش شد گروه جوانی را نشان میدهد که برای تعطیلات به یک جزیره ی سرسبز و بهشتی میروند،درحالی که فکر میکنند همه چیز رو به راه است گرفتار گروهی مسلح و وحشی میشوند که بر روی جزیره سلطه دارند. شخصیت اصلی بازی James Brody است که پس از درگیر شدن با این گروه و فرار از دست آنها سعی در نجات دوست دختر خود از چنگ این گروه دارد.

طبق اطلاعاتی که در مجله بیان شد شخصیت اصلی در طول اقامت چند ساله خود در جزیره دچار نوعی بیماری روانی شده و دست به اعمال غیر طبیعی میزند.این اختلال روانی به خاطر یک ضربه یا اقامت در این جزیره ی دیوانه وار ایجاد شده است.مطمئنا این رفتار عجیب دلیلی خواهد داشت.وشخصیت های منفی زیادی در بازی ئجود دارند که همه کارهای دیوانه واری میکنندو

دو دمو به Edge نشان داده شده است که یکی بر پایه مخفی کاری و دیگری به گفته Edge اسکریپ شده بود که در آن شخصیت اصلی در حال فرار از یک کشتی در حال غرق شدن و دشمنان آن بود.

بازیکنان می‌توانند با sniper rifle دشمنان را از راه دور از پا در آورند، یا همانند رمبو به دل دشمن زده و جنگ به پا کنید یا می‌توانند از روش های خلاقانه تری استفاده کنند مثلا یک C4 را به پشت یک جیپ وصل کرده و آن را از بالای تپه به سمت پایگاه دشمن هدایت کنند.

 

 

 

تریلر جدید اینجا حجم 22مگ

تریلر سیستماتیک  دانلود

 

تریلر زیبا وسینمایی بسیار زیباوجدید از بازی دانلودباکیفیت عالی

 

   دانلود باکیفیت معمولی

Far Cry 3 - Meet Citra & Dennis Trailer

HD:Download


SD:Download

عکس:

 

 

 

 

Loading...

 

 

 

Loading...

 

 

 

Loading...

 

Loading...

 

Loading...

 

Loading...

 

Loading...

 

Loading...

 

 

لطفا همکاری کنید

 

 

عکس های جدید

 

 

 



 

 

 

 


» نظر