سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش نمایش Tomb Raider

پیش نمایشTomb Raider


نام بازی: Tomb Raider 

سبک: action advanture

سازنده: Crystal

ناشر: Square Enix

تاریخ انتشار: 5 مارچ 2013

پلتفرم ها: PC-Xbox360-PS3

 

 

پس از twisted metal و Mortal Kombat نوبت به لاراکرافت و Tomb Raider رسیده تا یکبار دیگر اسم خالص خود را دریابند و از نو شروع کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

پس از چندین عنوان موفق و نسبتا موفق و همچنین عناوین ناموفق خالقان این IP یعنی Core Design تصمیم به شروع مجدد گرفته اند...

لاراکرافت اکنون دختری بسیار جوان و کم تجربه است. وی که در مسافرتی به شرق به سر میبرد دچار طوفان عظیم شده و و کشتی خود را از دست میدهد. پس از مدت به هوش می آید و خود را در یک

جزیره ی در نزدیکی ژاپن در میابد. دیگر از تفنگ های دوتایی و وسایل مختلف از جمله وسایل کوه نوردی خبری نیست و شما باید از صفر شروع کنید.

بی شک همه ی عناوین در طی زمان طولانی نیاز به تکامل و نوآوری دارند و در غیر این صورت شکست خواهند خورد. از این روی کریستال به لاراکرافتی جوان تر و کم تجربه تر اما چابک تر روی آورده است.

یکی دیگر از کارهایی که کریستال برای ایجاد تکامل و نوآوری هرچه بیشتر انجام داد ایجاد تغییراتی در چهره ی کارکتر اصلی خود بود. تغییر دادن چهره ی شخصیت اصلی بازی یکی از سخت ترین و دشوارترین

کارهایی ست که سازنده یک بازی میتواند به آن دست بزند. به خصوص در سری بازی قدیمی و به یاد ماندنی و پر از خاطره ی Tomb Riader. اما خوشبختانه طراحی چهره ی مهاجم مقبره به قدری خوب

انجام شد که طرفداران این سری بازی به راحتی آن را پذیرفتند. طرح چهره ی لاراکرافت در این نسخه :

 

هنوز مدتی تا عرضه ی بازی باقی مانده اما تنها نگرانی طرفداران بازی دور شدن از ریشه های اصلی لاراکرافت و کسل کننده شدن سبک مبارزات بانوی کلاسیک هستند!!

 

trailer

 

با "لارا کرافت" همراه شوید در نسخه جدید"Tomb Raider" و اولین تریلر رسمی و سینمایی بسیار زیبا از آن که در "E3 2011" نیز اکران خواهد شد


  

 

 

مصاحبه با آقای "نوا هیوز" کارگردان اصلی در مورد شخصیت جدید "لارا کرافت" و صحنه های تعریف شده اکشن برای وی همراه با نمایش بازی


  

 

 

در حدود 15 دقیقه گیم پلی این بازی با اجرای زنده توسط دو تن از دست اندر کاران ساخت این بازی


  

 

 

بخشهای دیدنی و هیجان انگیز از گیم پلی نسخه جدید این بازی ماجراجویی و محبوب


  

 

 

تریلری جدید از این بازی که نمایش بخشهای متنوعی از داستان و گیم پلی را دربر دارد


  

 

 

Screenshots

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

News

 

"Crystal Dynamics : ریبوت Tomb Raider تنها یک بازی نیست"

Crystal Dynamics در مصاحبه با Videogamer تأیید کرده که قرار است عناوین دیگری از این سری در ادامه این ریبوت که سال آینده منتشر می شود ، ساخته شود.

 


 

Karl Stewart از Crystal Dynamics به این سایت گفت : "من باید مراقب باشم چون دقیقاً می دانم او (لارا) کجا می رود.

 

شما باید به آینده بنگرید ، ... این تنها یک بازی نیست.

 

در پایان این بازی ما از او می خواهیم تا شخصیت قوی خود را برای رفتن به دنبال کشف رازها و اسرار در مقبره ها ، حفظ نماید.

 

او به مقبره های زیادی در این بازی می رود. اما ما می خواهیم فردی را داشته باشیم که به دنبال ماجراجویی برود. همانند شخصیتی که او هم اکنون دارد. این هدف ماست."

 

Stewart از ادامه بحث در مورد آینده این فرنچایز خودداری کرد.

 

"من نمی خواهم در این مورد بیشتر از این صحبت کنم چون کارگردانی بازی های آینده این سری را بر عهده دارم."

 

دیروز هم تأیید شده بود که Camilla Luddington بازیگر True Blood ، صداپیشگی لارا کرافت را بر عهده خواهد داشت.

 

Tomb Raider در 5 مارس سال آینده منتشر می شود.

 

منبع:http://www.vg247.com/2012/06/27/tomb-raider-reboot-is-not-just-one-game-says-crystal/

 

مترجم: unifier

"صدا پیشه ی لاراکرافت مشخص شد"

کامیلا لودانگتون (Camilla Luddongton) بازیگر انگلیسی سریال True Blood صداپیشه شخصیت لارا کرافت (Lara Croft) در بازی Tomb Raider خواهد بود. بخش استعدادیابی کمپانی Square Enix او را بعد از تحقیقات مختلف به عنوان صداپیشه این بازی انتخاب کرد. بر اساس صحبت های سازندگان بازی، او می تواند احساسات لارا را به خوبی در صدایش به نمایش بگذارد. استودیوی Crystal Dynamics هم به این موضوع اشاره کرده که تمام هدف آن ها این است که این بازی را به بهترین شکل عرضه کنند.

 

 

"کوری بارلاگ به کریستال پیوست"



کوری بارلاگ (Cory Barlog) کارگردان بازی God of War II به استودیوی بازیسازی Crystal Dynamics و تیم سازنده Tomb Raider پیوست. او قبلاً در استودیوی بازیسازی Avalanche مشغول به کار بود. رئیس Crystal Dynamics نیز به همین مناسبت اعلام کرد که: "استودیوی Crystal Dynamics افراد بسیار کارآمدی را گرد هم آورده تا بازی های خوب و IPهای جدیدی را در آینده از آن ها شاهد باشید."

 

 

"Tomb Raider برای wii u عرضه نمیشود"

مجله Gameinformer اعلام کرد که بازی Tomb Raider برای Wii U عرضه نمی شود. آن ها به این موضوع اشاره کردند که آن چیزی که در مجله چاپ شده، تنها یک اشتباه بوده و این موضوع صحت ندارد. Gameinformer به این موضوع اشاره کرد که آن ها سریعاً این موضوع را تصحیح کردند تا شایعات بیش از این گسترش پیدا نکنند.

 

"تاریخ عرضه ی این عنوان مشخص شد"




همان طور که می دانید بازی Tomb Raider قرار بود در پاییز امسال راهی بازار شود، اما با تاخیر روبرو شد و ما باید تا سال 2013 منتظر این بازی بمانیم. به تازگی تاریخ دقیق این بازی منتشر شد. نسخه جدید سری بازیهای Tomb Raider  که توسط Crystal Dyanmics  در دست ساخت است، قرار است در تاریخ 5 مارچ سال 2013 راهی بازار شود. همچنین در کنفرانس Microsoft در E3 اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر میشود.



مصاحبه


"مصاحبه با کریستال دینامیکز"


سایت godisageek.com به تازگی مصاحبه ای با الکس وزنیاک (Alex Wozniak) تهیه کننده ارشد بازی Tomb Raider داشته که در مورد این بازی و نمایش موفق آن در E3 امسال صحبت شده است.




GIG: از زمانی که Tomb Raider در E3 سال 2011 نشان داده شد، سطح انتظارات خیلی بالا رفت، آیا فشاری که ناشی از انتظارات این بازی است را حس می کنید؟


وزنیاک: فکر می کنم که مهم نیست روی چه بازی ای کار می کنید. همیشه این فشار وجود خواهد داشت. من به شخصه طرفدار بازی های دیگری هستم و شما همیشه دوست دارید که فکر کنید تیم سازنده آن ها خیلی سخت کوشانه روی بازی کار می کنند تا بازی فراتر از انتظارتان را به شما تحویل دهند. ما داستان بزرگی داریم، داستان نجات پیدا کردن لارا کرافت (Lara Croft) و به عنوان سازنده این بازی می خواهیم بهترین تجربه ممکن را بسازیم. این دلیلی است که غروب ها، اواخر هفته و بیش از وقت معمول زندگی خود را قربانی می کنیم. این برای ما خیلی جدی است.


GIG: آیا بین پلتفرمینگ، معماها و مبارزه ها زمان بندی ای شبیه به Tomb Raiderهای قبلی وجود خواهد داشت و یا اینکه روی یک بخش خاص بیشتر تمرکز کرده اید؟


وزنیاک: سخت است که زمان بازی های قبلی را حدس بزنید. یعنی زمان بندی حل کردن معماها بستگی به میزان سرعت عمل شما دارد و مبارزات هم همینطور هستند. می توانم بگویم که در این بازی یک تقسیم زمانی بسیار مناسب را خواهید دید. اکتشاف یک امر بسیار مهم برای ما است و فکر کنم مردم مبارزات را بهتر درک کنند، چون خیلی واضح تر هستند. همانطور که در نمایش E3 مشاهده کردید، اگر یک دشمن را ببینید، بیشتر علاقه دارید که به دنبال او بروید و وی را شکار کنید.


GIG: بازی ماه ها تأخیر داشته است. آیا دلیل خاصی وجود دارد و یا هدف، بهتر کردن کیفیت بازی و پولیش آن است؟


وزنیاک: در واقع ما دو هدف داریم: اول اینکه دوست داریم مطمئن شویم داستانی را که در نظر داریم، به بهترین شکل و به آن طریقی که می خواهیم بگوییم. دوم اینکه وقتی به زمان عرضه بازی نگاه می کنیم، می خواهیم که تیم ما با خوشحالی به تعطیلات برود.


GIG: بازی اینبار خیلی بزرگسالانه تر شده است. آیا این شخصیت او است که در طول بازی رشد می کند؟


وزنیاک: دقیقاً. فکر می کنم با لارا ما می خواهیم که صد درصد روی ماجراجویی قهرمان خود تمرکز کنیم. او از صفر به یک قهرمان می رسد و می خواهیم مطمئن شویم که ایفای نقش در قالب لارایی که نمی داند چطور نجات پیدا کند، چه حسی دارد. تا به حال ما دو صحنه سخت نشان دادیم. در ابتدا شکار یک حیوان است. این موضوع خیلی مهم است و صحنه احساسی در آن وجود دارد و لارا در موقعیت کشتن یا کشته شدن قرار دارد. وقتی او با مردی روبرو می شود که قصد لمس کردنش را دارد، شما نمی دانید که این موضوع به کجا ختم می شود. شما آن را در قالبی تاریک می بینید. یک جزیره پر از دشمن، موقعیتی است که لارا خود را در آن می بیند.



GIG: مسلماً مقایسه هایی بین Tomb Raider و Uncharted دیده اید. به نظرتان این مقایسه ها عادلانه هستند؟ چه چیزی لارا را از نیتن دریک (Nathan Drake) جدا می کند؟


وزنیاک: فکر کنم مسائل زیادی این دو را از هم مجزا می کنند. لارا یک ماجراجوی 21 ساله است که با خواندن کتاب می خواهد باستان شناس شود. او حالا در یک وضعیت سخت قرار گرفته و باید انتخاب کند که آیا می خواهد زنده بماند یا خیر. ما تماماً در شرکت حضور نداریم. ما بازی هم می کنیم و این رسانه را همانند دیگران دنبال می کنیم. ما به فیلم ها، کتاب ها، سریال های تلویزیونی و تمام این گونه منابع نگاه می کنیم. پس فکر نمی کنم که این چیز بدی باشد که مردم ما را با بازی های دیگر مقایسه کنند.


GIG: در نمایش بازی مشاهده کردیم که لارا توسط حیوانات هم مورد حمله قرار می گیرد. آیا این موضوع در طول بازی همیشگی است؟


وزنیاک: ما صد درصد موقعیت زنان در مقابل طبیعت را در نظر گرفته ایم. دنیا می تواند یک یاغی باشد. نه به خاطر موجودات داخل آن، بلکه حتی توسط خودش. این در مورد نجات پیدا کردن در دنیا است. جایی که تنها یک تیر و کمان دارید. برای من، لارا خیلی باهوش است. او باید فکر کند که چطور از مسیر روبرو عبور کند و زنده بماند.


GIG: جزیره بسیار زیبا است. آیا برای طراحی آن از جایی هم الهام گرفته اید؟


وزنیاک: خب، من عاشق کار کردن با تیم هنری خودمان هستم. آن ها فوق العاده اند. جزیره در مثلث اژدها، در دریای ژاپن واقع است. این برای ما خیلی مهم است که جزیره زنده باشد. می خواهیم آب و هوایی داشته باشیم که انتظار آن را دارید. می خواهیم بازیکن این حس را داشته باشد که در هر لحظه، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. المان اکتشاف برای طرفداران Tomb Raider خیلی مهم است. غیر معمول نیست که بعضی بازیکن ها به یک مکان از بازی بروند و چند دقیقه در آن صبر کنند.


GIG: ما سیستم Upgrade را در بازی مشاهده کردیم. آیا این بخش مهمی از بازی را تشکیل می دهد؟


وزنیاک: این یک موضوع مهم برای لارا است که در آن احساس امنیت هم می کند. او وقتی در Base Camp است، می تواند روی مهارت ها و تجهیزات خود کار کند، نمی توانیم بیشتر در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید، بگوییم، ولی قطعاً ایده های جالبی داریم.


 

 


» نظر