سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Crytek : کرایسیس را هیچ موقع به دست استودیوهای دیگر نمی دهیم.

تهیه کننده ی سری یازیهای Crysis و در حال حاضر Crysis 3 " آقای Mike Read در مصاحبه ای که با AusGamers داشت و از او پرسیده شده بود که آیا ممکن است شما هم مانند شرکت Epic Games که ساخت ادامه ی سری بازیهای Gears Of War را به استودیو People Can Fly سپردند شما هم ساخت Crysis 4 را به شرکت ها یا تیم های بازی سازی دیگر بسپارید؟

Crytek : کرایسیس را هیچ موقع به دست استودیوهای دیگر نمی دهیم.

 

Mike Read : من فکر نمی کنم که حتی اگر در بدترین وضعیت هم به سر ببریم ساخت کرایسیس را به تیم های دیگری واگذار کنم . مانند این هست که یک فرزند را از مادرش جدا کنند . کرایسیس در شرکت کرایتک متولد شد و همینجا هم خواهد ماند تا وقتی که ادامه داشته باشد و خودمان هم یک وقت مورد نظر برای همیشه به کرایسیس پایان خواهیم داد .

 

ما الان که در این جایگاه مناسب در صنعت گیم قرار گرفته ایم واقعا خودمان را مدیون Crysis میدانیم .

 Crysis بود که ما را به اینجا که الان هستیم رساند .  از Crysis 1 با موتور CryEngine 2 گرفته تا کارهایی که با CryEngine 3 در Crysis 3 کردیم و میزان حق امتیازهایی که از آن فروختیم و به واسطه آن در زمینه هایی همچون فیلم، بازی ها و ... توانستیم پیشرفت کنیم و اکنون در جهت های مختلف، در حال رشد هستیم.

در مور آینده ی Crysis میتوان گفت که حتما لازم نیست این یک عنوان اول شخص باقی بماند و شاید برای ایجاد تنوع و البته با ریسک بالا نسخه ی بعد کرایسیس را سوم شخص بسازیم . فعلا نمیشه تایید کرد فقط فکر میکنم . ساخت یک بازی سوم شخص با CryEngine 3 حتما لذت فراوانی را به بازیکن القاء خواهد داد.

Mike Read : کرایسیس 3 دیگر یک عنوان دست و پا بسته و محدود برای PC نخواهد بود . ما در کرایسیس 2 به واسطه ی کنسولها کمی عقب نشینی کرده بودیم که با اضافه کردن DX 11 قصد داشتیم جبران کنیم . در کرایسیس 3 پیشرفت هایی خواهید دید که حس تکراری بودن هرگز به شما دست نخواهد داد .

پلت فرم اصلی ما PC خواهد بود . اما در کنسولها هم سعی شده است سنگ تمام بگذاریم .

تا عرضه ی کرایسیس 3 برای هر سه پلت فرم اصلی 1 ماه مانده است .


» نظر