سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایعه: Fallout 4 در Boston خواهد بود.

شایعه: Fallout 4 در Boston خواهد بود.


 

 

یکی از کاربران سایت GamingBolt چندی پیش مقداری اطلاعات از Fallout 4 منتشر کرد که شایعه بود.

اما این شایعه حقیقت دارد ! این نسخه Boston را خانه خود قرار میدهد. شایدخیلی از افراد این را نشنیده باشند اما Bethesda در حال تحقیق و بررسی Boston میباشد

این شرکت ارتباط بسیار قوی با شرکت MIT دارد و وقتی از یکی از کاربران این شرکت پرسیده شد که این بحث حقیقت دارد او گفت :من از این که کارم را از دست بدهم چیزی نمیگویم .!

بنابراین این حرف تا حدودی  نشان دهنده حقیقت میباشد !حال یک شایعه دیگر باقی مانده است  که از سمت کاربری به نام   Reddit,  صورت گرفته است که باز هم بودن Boston را ثابت میکند.

او میگوید که یک نماینده ای در Boston میشناسد که این اطلاعات را بر روی وبسایت رسمی خود منتشر کرده است.

اطلاعاتی  که او اعلام کرده است به شرح زیر میباشد:.

1.در درجه اول ، این بازی در شهر Boston رخ خواهد داد که با بازگشت گروهی از Fallout 3 همراه خواهد بود.

2.این شهر ، به جایی تبدیل میشود که ما در هیچ نسخه از سری  Fallout ندیده بودیم.

Androids .3 ها ، مهم ترین  نقش بازی را ایفا میکنند . راه آهن های Fallout همچنان وجود دارد که دشمنان آن Plantation هستند .این ها کسانی بودند که Androids ها را مجبور  به کشاورزی کردند تا مردم بتوانند غذای خود را تامین کنند.

4. طبق چیزی که Bethesda قبلا اعلام کرد ، گفت که دیگر نمیخواهد تا Brotherhood of Steel و Super Mutants در بازی وجود داشته باشد . آنها میخواهند نژادی جدید خلق کنند.چیزی مانند Ghoul که در مرکز Boston حکومت خواهند کرد

Bethesda . 5 همچنان برنامه ای برای ساختار این نسخه ندارد اما امکان دارد تا از سیستمی مشابه با سیستم  Skyrim بهره بگیرد.سیستمی که قابلیت LVL UP  و گرفتن مهارت ها (Skill) را دارا میباشد.

این اطلاعات بازی را هیجان انگیز میکند و اگر این اطلاعات صحیح باشد ما با یک نسخه شاهکار دیگر از این سری رو به رو خواهیم بود.

چندی پیش هم صداگذار (:دی) این بازی اشاره کرده بود که اطلاعاتی از این نسخه منتشر خواهد شد.


» نظر