سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ های بازی مدال افتخار.ساخته ی رامین جوادی اهنگ ساز ای

همانطور که عده محدودی از ایرانیان عزیز خبر دارند که آهنگساز بازی مدال افتخار فردی ایرانی به نام رامین جوادی است که یکی از بهترین آهنگسازان بازی در خارج از کشور محسوب می شود ،تصمیم گرفتیم که تمام آهنگ های این آهنگساز مشهور کشورمان را در اختیار تمام ایرانیان قرار دهیم تا ببینید که ایرانیان خارج از کشور هم بیکار ننشته اند و دارند برای کشور خود افتخار می آفرینند.

 


دانلود آهنگ های بازی مدال افتخار

پسورد توی اسم فایل هستش

 

در پایین میتونید مصاحبه ی رامین جوادی رو  بخونید

تقریبا عادت همیشگی ایرانی‎ها شده بود که در تیتراژ سریال فرار از زندان زمانی که به اسم آهنگساز می رسند دکمه pause را فشار دهند و به همدیگر نام رامین جوادی را نشان دهند و بگویند آهنگساز فیلم یک ایرانی است! رامین جوادی اگر چه با فرار از زندان برای ما شناخته شد اما خیلی قبل ترش برای خوره‎های موسیقی فیلم شخصیت شناخته شده‎ای بود. زندگی‎نامه مختصر و فیلم‎هایی که برایشان موسیقی ساخته است را همین بغل برایتان گذاشته‎ایم تا سندی باشد برای این حرفمان.

زندگی‎نامه مختصر و فیلم‎هایی که برایشان موسیقی ساخته است را همین بغل برایتان گذاشته‎ایم تا سندی باشد برای این حرفمان. او برای آن‎هایی که صرف ایرانی بودن یک آدم موفق به خودشان می بالند گزینه خوبی برای افتخار کردن است. برای گپ زدن با او هزار تا بهانه داشتیم. اینکه ایرانی است، فرار از زندان را خیلی‎هایمان دیده ایم، با هانس زیمر(که در ایران او را با موسیقی گلادیاتور و شیرشاه می‎شناسیم) همکاری داشته است، نامزد جایزه‎های گرمی و امی شده است که در حد اسکار موسیقی از آن‎ها یاد می شود. رامین جوادی درآلمان به دنیا آمده است و نمی تواند فارسی صحبت کند، خیلی رک است و متاسفانه بر خلاف عادت هنرمندان در جواب سوالات به اندازه‎ای که لازم است جواب می دهد و همه این ها باعث می شود، شاید، مصاحبه کوتاه تر از آن چیزی که فکر می‎کردیم از کار در بیاید. وقتی متوجه شد فرار از زندان در ایران دوبله شده است و طرفدار های پر و پا قرص زیادی هم دارد معطل نکرد و با وجود اینکه سخت مشغول آهنگسازی سریال فلش فوروارد بود قرار مصاحبه را هماهنگ کردیم. در تنظیم این مصاحبه مدیر برنامه های رامین-برایس جاکوبز- خیلی به ما کمک کرد. این شما و این هم صحبت‎های اختصاصی رامین جوادی.


مدیر برنامه های تو به ما گفت این روز ها حسابی سرت شلوغ است،مشغول چه کاری هستی؟
دارم روی سیزن آخر سریال فلش فوروارد کار می کنم. هر هفته برای هر قسمت این سریال به صورت مجزا باید آهنگ بسازم و همین تمام وقت من را می گیرد. اصولا کار کردن با کنداکتور فشرده و بدون وقفه تلوزیونی بسیار وقت گیر است. البته خیلی خوب است که هنوز مجموعه های تلوزیونی ای هستند که آهنگسازان آن‎ها باید به این شکل برایشان موسیقی بسازند، انگار موسیقی به صورت زنده پخش می‎شود.

به موسیقی سنتی و فولکلوریک ایران گوش می کنی؟
من آن طور که باید و شاید موسیقی ایرانی گوش نمی‎کنم. وقتی به خانه فامیل‎های ایرانی‎ام می‎رویم حسابی موسیقی ایرانی گوش می‎دهیم. ویولون ایرانی را خیلی دوست دارم. در این سبک از نوازندگی ویولون احساس‎های انسانی خیلی نمود پیدا می‎کنند.

موسیقی فیلم‎های ایرانی را هم گوش می‎دهی؟
من چون فارسی بلد نیستم خیلی با فیلم‎های ایرانی آشنایی ندارم. بنابر این موسیقی فیلم‎های ایرانی را هم خیلی کم شنیده‎ام.

به نظرت ساختن موسیقی فیلم با استفاده از دستگاه ها و ملودی های ایرانی جالب ازآب در می آید؟
نکته چالش بر انگیز و هیجانی ساختن موسیقی فیلم، این است که تهیه کننده‎ها از تو می‎خواهند در سبک‎ها و نحله‎های مختلف موسیقی بسازی. من همیشه دوست دارم در فرهنگ‎ها و ملیت‎های گوناگون همه دنیا دنبال تونالیته‎های جورواجور بگردم.

بیشتر دوست داری برای کدام ژانر های سینمایی موسیقی بسازی؟
من درام را ترجیح می دهم. اما تنوع در ژانر‎ها هم برایم الهام بخش است. اگر همیشه برای یک نوع فیلم های خاص موسیقی بسازم کسل می شوم.

با اینکه می گویی درام را ترجیح می دهی، اکثر فیلم ها و سریال هایی که برایشان موسیقی ساخته ای اکشن هستند، ایده اصلی برای ساختن موسیقی فیلم های اکشن چیست؟
فکر می‎کنم اینکه یک موسیقی اکشن را جالب از آب در بیاوری همیشه یک چالش بزرگ است. خیلی پیش می‎آید که برای یک صحنه طولانی باید یک قطعه موسیقی طولانی ساخت. آن وقت مهم است که بتوانی روانی و سیال بودن قطعه را درست در بیاوری. مسئله دیگر این است که در صداگذاری این نوع فیلم ها از افکت‎های صوتی زیادی هم استفاده می شود. من تلاش می کنم موسیقی ای بنویسم که علاوه بر اینکه با افکت ها همپوشانی نداشته باشد، بتواند در کنار آن ها گوش شنونده را به بهترین نحو تحت تاثیر قرار دهد.

به نظرت مهمترین عامل موفقیت در هالیوود چیست؟سماجت یا شانس؟
صنعت هالیوود! یعنی کار طاقت فرسا. ببین، شاید یک دفعه یک دری کاملا شانسی به روی تو باز شود، اما برای عبور از آن در فقط کار زیاد است که می تواند به تو کمک کند.

چطور با هانس زیمر آشنا شدی؟ کار کردن با او چطور بود؟
من از طریق یکی دوستان صمیمی‎ام و به صورت بسیار اتفاقی با هانس آشنا شدم. او مربی بسیار شایسته‎ای بوده و هست. کار کردن در کنار او همیشه باعث افتخار من است.

دوست داری با کدام کارگردان به عنوان سازنده موسیقی همکاری کنی؟
من عاشق این هستم که یک روز بتوانم با کلینت ایستوود کار کنم. فیلم های او داستان های فوق العاده‎ای دارند، به خوبی هم کارگردانی شده‎اند. من همیشه از دیدن فیلم های او لذت می‎برم.

برای ساختن موسیقی فیلم ها و سریال ها چقدر دستمزد می گیری؟
نه به قدر کافی.

چطور برای ساختن موسیقی فرار از زندان انتخاب شدی؟
مدیر برنامه هایم(برایس) من را ترغیب کرد که برای پریزن بریک موسیقی بسازم. با تهیه کنندگان سریال قراری گذاشت و بعد از صحبت های اولیه به سرعت مشغول کار شدم وقتی تدوین اولیه سریال را دیدم جا خوردم. اصلا فکر نمی‎کردم که سریال انقدر خوب شده باشد. من حس می‎کنم جزیی از قسمت‎هایی هستم که برایشان آهنگ ساخته‎ام. همیشه به اینکه در گروه سازنده فرار از زندان بوده‎ام به خودم افتخار می‎کنم.

رویای بچگی هایت این بود که یک آهنگساز معروف شوی؟
اوایل فکر می کردم که دکتر بشوم، اما خیلی زود تصمیم گرفتم در حوزه موسیقی فعالیت کنم. همیشه می‎خواستم برای فیلم موسیقی بسازم. رابطه ای که در یک فیلم بین موسیقی و جنبه‎های دراماتیک اتفاق می‎افتد همیشه من را جذب خودش می کند.

روند ساختن موسیقی برای یک فیلم در هالیوود چطور است، از اول فیلمنامه را می‎خوانی یا فیلم تدوین شده را می بینی؟
بعضی وقت‎ها فقط متن را می خوانم و صرفا بر اساس داستان شروع می کنم به نوشتن قطعه های موسیقی. اما بیشتر اوقات فیلم را می‎بینم و بر اساس خوراک‎های تصویری که به من می دهد موسیقی می‎نویسم. بعد با تهیه کنندگان و کارگردان فیلم درباره تک تک سکانس‎های فیلم بحث می‎کنیم. در حین کار، هر قطعه موسیقی که نوشته می شود را در اختیار عوامل می گذاریم تا درباره آن گفتگو کنیم تا در نهایت به یک نتیجه به در بخور و شنیدنی برسیم.

نامزدی جایزه‎های معتبری مثل گرمی و امی، چقدر به تقویت جایگاه حرفه‎ای‎ات کمک کرد؟
نامزد شدن در این جایزه‎های معتبر واقعا غرور آفرین است. بعد از سال ها کار بی وقفه حس خوبی به آدم دست می‎دهد. اما مطمئن نیستم که این نامزد شدن ها دقیقا چه کمکی به پرکار شدن من در صنعت موسیقی فیلم می‎کند. فقط امیدوارم توجه فیلم‎سازان را به من جلب کند.

خودت کدام یکی از فیلم هایی که برایشان موسیقی ساخته‎ای را بیشتر از همه دوست داری؟
Beat the drumرا خیلی دوست دارم. شاید چون اولین فیلمی بود که برایش موسیقی می ساختم. از طرفی من چون از بچگی عاشق کتاب های کمیک استریپ بودم، خیلی خوش به حالم شد که روی موسیقی فیلم های Batman Begins و Iron Man. کار کردم.

یک سری از موسیقی های فیلم هست که خیلی از جوان ها ایرانی به آن ها گوش داده اند، املی، گلادیاتور ،ماتریکس و کار های انیو موریکونه، نظرت درباره آن ها چیست؟
تمام این موسیقی هایی که نام می بری از آثار بزرگ موسیقی فیلم هستند. کارهای فوق العاده ای که به خوبی حال و هوای فیلم را پوشش می دهند و منتقل می کنند. این موسیقی ها مثال هایی هستند که نشان می دهند موسیقی در انتقال احساسات مورد نظر کارگردان یک فیلم تا چه اندازه تاثیر گذار و اساسی است.

رامین جوادی


» نظر