سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تریلر و ترینر و کرک بازی battlefield:badcompany2

کرک و ترینر و تریلر و بازی battle field:bad company2رو براتون اپلود و اماده کردم امیدوارم که خوشتون بیاد

 

?-لینک دانلود ترینر:دانلود کنید با حجم ??? کیلو بایت

?-لینک دانلود تریلر بازی:کلیک کنید با حجم ? مگابایت

?-لینک دانلود کرک:دانلود کنید با حجم ?? مگابایت

توضیح وب:کرک رو گذاشتم برای کسانی که نمیتونن بازی رو اجرا کنن.تریلر رو برای کسانی گذاشتم که بازی روتاحالا تهیه نکردند.ترینر رو برای کسانی گذاشتم تا بتونن بازی رو زود تر به اتمام برسانند و از بازی لذت ?چندانی ببرند.امیدوارم از این پست راضی باشید.برای حمایت از ما لطفا نظرات خودتان را بیان فرمایید پاسخ به نظرات شما داده خواهد شد. باتشکر

راهنمایی برای دانلود ترینر :برای دانلود ترینر شما از طریق سرور rapid share وصل میشید که باید برروی free user کلیک کرده و صبر کنید.وقتی که صبر کردید یه صفحه میاد که میگه مثلا 20ثانیه صبر کنید اونجا هم دوباره صابر میشید که در نهایت میگه download.روی دانلود کلیک کرده و دانلود کنید.

 تریلر رو چه جوری دانلودکنم؟ برای دانلود تریلر کار راحت تری انجام میدهید وقتی که برروی دانلود کلیک کردید به سرور مدیا فایر وصل میشید که باید چند لحظه صبر کنید وقتی صبر کردید میگه بفرما اینم دانلود دانلود بفرمایید و سلام نامه تمام.

و اما دانلود کرک که یه خورده کار سختی ازش برمیاد:شما باید برروی دانلود کلیک کرده تا صفحه باز شود وارد سرور که شدید شه جا نوشته regular download.برروی ان کلیک کرده و 50ثانیه صبر کنید بعد در بالا صفحه ای به اسم دانلود میاد که میتونید از طریق اون دانلود کنید.اینم از اموزش که امیدوارم خوشتون اومده باشه.


» نظر